Mulla valinnan käänsi Catin puoleen hihnaveto, moottorin sijoitus ja mahdollisuus käyttää samoja hardcase-akkuja kuin turistissa.
Tietysti sekin vaikutti että Catti oli aika haitecin näköinen kun sellaista kerran pääsin hypistelemään.
Mikäli näiden kysyjän laittamien vaihtoehtojen välillä valitsit niin sitten on pakko tarkentaa...
Academyyn menee myös samat kovakuoriset lipot kuin turistiinkin...
Menee jopa satula malliset...
Kummatkin käy... unohtamatta tietenkään stikki mallisia lipoja.... saati nimhejä.
Toki oli mielessä Academy ja Tamiyakin, mutta Asso jäi pois vain tuon akkuasian vuoksi.
Tiedä sitten teinkö oikean valinnan, aika näyttää tuleeko meistä Catin kanssa kavereita.
Ajokokemusta mulla ei ole kuin yksi ainoa reissu jyväskylän radalle ja pari kahdeksikon sutimista autotallin lattialla.
Catista kumminkin jostain syystä jää mielikuva että osat on teetetty kiinassa, esim alumiiniosien pinnoitus ei ole kaikilta osin ehkä paras mahdollinen.
Tästä voi tulla myöhemmin ongelma esim iskareiden sisäpuolen liiallisena kulumisena.
Mutta tuonkin aika näyttää.
Työstöjäljeltään ja toisiinsa sopivuudeltaan osat ovat kyllä laadukkaita, siinä ei ole huomauttamista.
Ja mielestäni Catissa on ihan näppärästi toteutettuja rakenneratkaisuja, esim pinjonin välyksen säätö ja spoilerin kuminauhakiinnitys.
Muissa voi tietysti olla samoja ratkaisuja, mutta kun kokemusta ei ole kuin Catista ja siitäkin järjettömän vähän.
No, jospa WJ-kisojen jälkeen olisi viisaampi.