Vakiovetarit on muovia ja muovi joustaa sopivasti aikansa, eikä välttämättä hajoa heti. Teräksisen kanssa on toisin, etenkin mitä kovemmasta teräslaadusta on kyse. Sen olen huomannut, että lukkoperät ja voima on noissa 1:1 offitouhuissakin voimansiirron tuho. Kun lisätään voimaa, laitetaan lukkoperää, vahvempaa voimansiirtoa ja pitävämpää rengasta, niin tulisi aina huomata että jossain on joka tapauksessa heikoin kohta ja siitä se tulee napsahtamaan. Sen heikoimman kohdan voi myös tarkoituksella mitottaa sellaiseen paikkaan, josta se on helppo ja halpa korjata.
Olen tuota lukkoperää miettinyt sekä Spedeen, että Rustyyn. Pitäisi saada joko kytkettävä lukko tai jokin osin luistava lukko. Jälkimmäisen kai saisi aikaa, kun laittaisi diffin sisään sopivan jäykän vaseliinin. Ensimmäinen tuntuu olevan tämän kokoluokan laitteeseen ja näillä rakenneratkaisuilla mahdoton. Ehkä jossain Revossa tai Maxxissa tuokin voisi olla mahdollista.