Sohitaan nyt tähänkin topicciin SC juttua...
Lavangon polttisrata on ollut tähän asti lähes poikkeuksetta M8 autojen käytössä, kuten kuuluukin. Short Course keskustelujen perusteella samalle radalle olisi tulossa hitaampia SC autoja ajamaan samalle paanalle, varsinkin kun sähköpaana on huhujen mukaan menossa tiepohjaksi.
Kysymys kuuluu, miten vankkumattomat polttiskuskit suhtautuu näihin suhiseviin tulokkaisiin? tähän asti M8 paana on ollut yksinomaan polttiskuskien käytössä ja varmaan monet kuskit mieltää nämä koppiautot rasitteeksi M8 paanalle? Mitä on odotettavissa jos/kun samalle paanalle tulee myös hitaampia sähköistettyjä postilaatikoita hidastamaan M8 autojen treenejä?
En halua tästä mitään vääntöä vaan asiallista keskustelua koska tuolla SC topiceissa on monesti viitattu Lavangon isoon paanaan, lähinnä olisi mielenkiintoista kuulla M8 kuskien kommentteja tästä asiasta. Olen hieman skeptinen vankkumattomien polttiskuskien reaktioon jos paanalle ilmaantuu SC autoja, voin toki olla väärässäkin mutta oletan että kaikki M8 kuskit ei välttämättä ole kovin innoissaan näistä koppimopoista?
Toivottavasti olen väärässä tässä asiassa mutta olen oppinut olemaan realisti ja yritän miettiä näitä asioita huomista pidemmälle, siksi herättelen tätä asiaa jo tässä vaiheessa esille ettei nämä tule yllärinä kaikille.
Voihan toki tässä käydä niinkin että kesä kun tulee niin SC:n tiimoilta moni siirtyy omiin kesälajeinin ja tämä jää turhaksi pohdinnaksi, mistä näistä tietää