Olikohan paras nopeus 83 km/h laskettelijalle. Autot mittasin kaikki jotka halus sitä, sekä ylä- ja alamäkeen. Kaikille karjasin nopeuden kun ajoivat ohi joten en ite muista mitä ne oli autokohtasesti. Onko sillä sitten lopuks ees niin suurta väliäkään. No ehkä seuraavaa kertaa ajatellen vertailupohjana on.
Mä näkisin ton tänpäiväsen silleen, että siinä oli kaikilla jotakuinkin ihan yhtä suuri panos. Yksin jos olisin ollu ni se ei olis ollu mitään. Kyllä te sinne tullessanne ja tarjotessanne ihmisille nähtävää teitte sen show'n. Mä organisoin juttuja takana mutta ei se mitään vaikeeta ollu, jokanen teistä olis halutessaan pystyny samaan vähintään.
Jäi kaikinpuolin todella hyvä fiilis ja kesällä tulee jopa muisteltuu taatusti tätä keikkaa ku hiekkakuopalta tulee takas ja alottaa autonpesu-urakan (=3 tuntia) ku nyt se hoitu yhdessä minuutissa paineilmalla.
Ainoo huomio omista vessoista oli että 5B Bajasta loppuu kaasari kesken, joka on CY GP 460 -motin (46cc) Walbro. Ei riitä enää yläneulassa säätövara, 3,5 kierrosta jo auki ja jokusen kerran täysurkuvedon jälkeen ylämäkeen sammu ja säädöt ei oikeen enää vaikuttanu. Männänlaki täysin puhdas ja tulpan väri tasan optimi ku katoin tulpanreiästä. Joten täytyy siis vaihtaa Zen G62 cc:n kaasari tilalle. Motin boksi juorus että parhaimmillaan kierti karvan yli 20.000 rpm. Väännöllä menee 15 tonnin paikkeille ja sit tulee putki mukaan. Ei ehkä käytännöllisin vessa ajaa mutta itelleni hauska. Oli itelleni tän talven paras päivä.