Nyt kun sai tuon MMM combon kiinni niin pitoja pitäs noihin renkaisiin saada jollain.Kokeilin uunissa paistaa niitä mut on kyllä Traxxas käyttäny sellasta liimaa näissä et ei toivoakaan...
Meinasin siis jos olis irronnu vanteelta niin vetästä perinteisesti sisäpuolelta ruuvit läpi ja sit liimata takas vanteelle.
Nyt mietinki onko muita vaihtoehtoja ilman renkaan irrottamista?
Vanteen sisäpuolelta ja molemmista läpi,vai hajottaako tää vanteen nopeasti?
Tätä seuraavaakin mietin mut taitaa olla vähän liian vaarallinen eli et kiertäs ulkoapäin ruuvin pykälän kohtaan niin että menee kumista läpi ja sit katkasis sivuleikkureilla kannan pois.. Taitaa vaan olla sen verran riskialtis tää keino ettei kannata ruuvin irtoamisvaaran takia!
Ja hyvin pystyy lumella/märässä pöllyttämään kun nopari on nostettu pari senttiä pohjasta irti(kovan vaahtomuovipalan päälle ja tarranauhalla kiinni) ja vetää useamman kierroksen elmukelmua koko auton ympäri ennen korin laittoa.Käy sen verran viileänä varsinkin talvella ja kohtuu välityksillä tuo MMM 2200kv combo ettei lämmöstäkään ole ongelmaa.Ainakin kun vielä jättää akun johdot/liittimet noparin ja kelmun väliin niin ei ole liian tiiviisti.
Sit kyl tulee varmaan lämpöongelmia jos rupee vetämään nuoskalumessa laparenkailla ja aavikkovälityksillä.