Kirjoittaja Aihe: KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA  (Luettu 31878 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #120 : 17.01.07 - klo: 12.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Team PSR"
Lainaus käyttäjältä: "AkiM"
Vakavasti puhuen, tuolit sopivat tiettyihin paikkoihin 45min finaalissa.  Jos alkuerissä ja nousufinaaleissa ei jaksa seistä/kyykkiä on väärä mies nostamassa!!


Nuoren miehen puhetta.  :mrgreen:

Yli viisikymppiselle on kova paikka kykkiä 45 minuuttia polvillaan. Jos 18 vuoden nostorajasta pidetään kiinni, niin siellä kykkii kesällä monta vanhempaa kaveria.


No voi helvata sentään, lukekaa nyt tuo mun ehdottama sääntöopus uudelleen. Olisin "kieltämässä" tuolit alle 20min mittaisista eristä...

...ja tuota polviasentoa silloin kun nostajan seisominen haittaa kuljettajan näkyvyyttä.

Ajatelkaa asiaa kokonaisuutena, ei yhtenä tapana...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #121 : 17.01.07 - klo: 14.10 »
Ei se muuten nuorempikaan mies lähde gasellina liikkeelle mistään kyykkyasennosta, jos on vähänkin elopainoa kertynyt. Penkiltä lähtee jo paljon paremmin.

Nähdäkseni perinteinen tyyli on paras. Se ottaa penkin mukaan joka vain haluaa, kunhan hoitaa nostohomman. Ongelma ei yleensä ole nostajien istuskelu vaan se, ettei heitä ole. Nykyisin tosin on alkuerissä enemmän väkeä, joten niiden osalta homma on huomattavasti helpottunut.

Ja se urputus siitä, että joku lähtee joskus ennen aikojaan. Itse olen kisannut suunnilleen 15 vuotta ja laistanut nostohommista ehkä 3-5 kertaa. Välillä kuitenkin vuorotyötä tehneenä ne muutamat tunnit vain sattuu olemaan todella arvokkaita. Muutamaan otteeseen on ollut juuri yövuoro pohjalla mistä on lähdetty suoraan kisoihin. Kisojen jälkeen on hurautettu taas pari tuntia kotiinpäin ja menty suoraan takaisin töihin. Niitä muutamaa tuntia, jotka voi nukkua valvomon penkillä ennen vuoron alkua arvostaa aika paljon, kun tietää seuraavan mahdollisuuden koisimiseen olevan vasta seuraavana aamuna seitsemän jälkeen.

Tokihan vuoroja voi vaihtaa. Kuitenkin jo kisapäiville sattuvien aamu ja iltavuorojen takia vaihtoja kertyy. Aika nahkea saada joku ottamaan viikonlopun yövuoroja niiden lisäksi. Sitäpaitsi useilla muillakin tuppaa aina olemaan ohjelmaa viikonlopuilleen joten sekin vaikeuttaa asiaa.

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #122 : 17.01.07 - klo: 16.06 »
JK Kiteytti asian vuorotyöläisen elämästä todella hyvin! Vuoroja voi vaihtaa, mutta harva niitä viikonloppuja tulee mielikseen toisille tekemään. No, tarvii alkaa järkkäileen jotain omia kerhokisoja viikolla päiväsaikaan sillon kun on itellä vapaata niin katotaan moniko ns. normaalia päivätyötä tekevä kerkiää paikalle...  :lol:

Eli ehdottaisin sitten sääntömuutosta tuohon palkintojenjakojen läsnäoloon. Oman  nostovuoron jälkeen free to go... Pontimeksi palkintojen jakoon jäämiselle voisi olla jokin tavarapalkinto, joka arvotaan kaikkien osallistuneiden kesken ja jos et ole paikalla, arvotaan uusi voittaja jne. ( esim. rengassatsi tms)

Nostajilta voisi tosiaan tuolit kieltää finaalia lukuunottamatta. 45 min on pitkä aika, ja toisaalta finaalissa ajaa kuskit, jotka osaavat ajaa, eli kaatoja on muutenkin suhteellisesti vähemmän muihin eriin verrattuna.

Nostajille hanskat pakollisiksi ja radan turvallisuuteen nostajien näkövinkkelistä muutenkin huomiota. Itse esim. kauhuissanin katselin viime keväänä Lavangon edesmenneen takapöydän tapahtumia, kun nurkassa nostajana oli todellakin joku n. 12 v juniori ja autoa tuli taivaalta niskaan...

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #123 : 17.01.07 - klo: 20.35 »
Voin lyödä vetoa siitä että vuorotyöläisetkin ajaisi A-finaalin jos pääsis.......
Jos ei niin himaan nukkumaan.....vähän kakspiippunen juttu toi teidän valitus
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #124 : 17.01.07 - klo: 21.31 »
Jos nyt en väärin muista niin Juska ja UKU on kertonut minulle että isojen autojen kisoissa kukaan ei lähde ennenkuin on palkinnot jaettu.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #125 : 17.01.07 - klo: 23.19 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Voin lyödä vetoa siitä että vuorotyöläisetkin ajaisi A-finaalin jos pääsis.......
Jos ei niin himaan nukkumaan.....vähän kakspiippunen juttu toi teidän valitus


Totta helvatassa ajais, jos taidot riittäis! Porukka nyt ei vaan tunnu tajuavan sitä turhana paikanpäällä notkumista. Oot hoitanu omalta osaltas ajamisen (oli se sitten 1/8 tai finaali) ja nostamisen (finaalin jälkeen ei kai tarvi nostella kun pyttyä), niin sen jälkeen kaikki ajan viettäminen kisapaikalla on mun mielestä turhaa... Ihmettelen suuresti, että et JQ ymmärrä pointtiani, vaikka taannoin tuolla toisessa topicissa huhuilit kadonneen tankkipullon perään, joka on päässyt unohtumaan, kun jollain teidän porukasta oli kiire töihin...

Ja ei jaksais kinata enään asiasta, se oli ainakin yhden harrastajan mielipide, joka ei tule muuttumaan, sanoi kuka tahansa mitä tahansa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #126 : 18.01.07 - klo: 00.45 »
Säännöissä näytti olevan maininta että paikalta poistuminen tulkitaan epäurheilijamaisena käytöksenä...
Ymmärrän tämän koska mikä saavutus se on olla palkintojenjaossa vain esimerkiksi kärkikolmikon...
Ei mitään hohtoa, eikä kukaan ole iloisena juhlistamassa kaverin menestystä.

Säännöt on sääntöjä ja jokainen sitoutuu noudattamaan niitä siinä vaiheessa kun kilpailuun ilmoittautuu.
Poistuminen paikalta ennenaikaisesti on siis sääntöjen rikkomista ja lasketaan epäurheilijamaiseksi käytökseksi.

Mutta tosiaan tämä ei ole ollut ongelmana että porukka poistuu oman velvollisuutensa jälkeen... Vaan kun porukka poistuu paikalta hoitamatta nostovuoroaan kiukutellen epäurheilijamaisesti omaa pahaa päiväänsä.
Ei hyvää käytöstä ainakaan.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #127 : 18.01.07 - klo: 12.15 »
Lainaus käyttäjältä: "the_man"
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Voin lyödä vetoa siitä että vuorotyöläisetkin ajaisi A-finaalin jos pääsis.......
Jos ei niin himaan nukkumaan.....vähän kakspiippunen juttu toi teidän valitus


Totta helvatassa ajais, jos taidot riittäis! Porukka nyt ei vaan tunnu tajuavan sitä turhana paikanpäällä notkumista. Oot hoitanu omalta osaltas ajamisen (oli se sitten 1/8 tai finaali) ja nostamisen (finaalin jälkeen ei kai tarvi nostella kun pyttyä), niin sen jälkeen kaikki ajan viettäminen kisapaikalla on mun mielestä turhaa... Ihmettelen suuresti, että et JQ ymmärrä pointtiani, vaikka taannoin tuolla toisessa topicissa huhuilit kadonneen tankkipullon perään, joka on päässyt unohtumaan, kun jollain teidän porukasta oli kiire töihin...

Ja ei jaksais kinata enään asiasta, se oli ainakin yhden harrastajan mielipide, joka ei tule muuttumaan, sanoi kuka tahansa mitä tahansa.


Se ei ollu kisa, eli ei tarvittu nostajia.

Ja tossa oli puhe siitä että lähtee menemään kun oma finaali on ajettu ja ei jää nostamaan. Eli semin jälkeen lähtee menemään kun on niin kiire. Ei jää A-finaalin ajaksi nostamaan. Se on tyhmää koska jos itse ajaisi siinä ei olisi niin kiire, se oli mun pointti. Tajusitko nyt?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #128 : 18.01.07 - klo: 12.38 »
No juu, turha sun kanssa on JQ väitellä, kun et näköjään ymmärrä lukemaasi, vaan paasaat tuota samaa. Mä olen käsittääkseni jokaisessa tähän topicciin kirjoittamassani viestissä painottanut oman ajovuoron jälkeisen nostamisvuoron jälkeistä poistumista, jos sattuu kiire olemaan. Eli velvollisuudet tulee hoidettua, ja sen jälkeen poistutaan jos niin tarvii tehdä muiden velvollisuuksien vuoksi. Ei sieltä silti olla ensimmäisenä poistumassa jos ei pakollisia menoja ole. Tuollainen mahdollisuus nyt vaan helpottaisi varmasti monen elämää, oli sitten vuorotyöläinen, pitkänmatkalainen tai joku muu vastaava...

Ja reeneissä radankeräystalkoita voisi aika hyvin verrata kisojen nostovuoroon. Velvollisuus, jota täytyisi kunnioittaa edes läsnäolollaan...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #129 : 18.01.07 - klo: 14.14 »
Minä en sen enempää lähde kommentoimaan pitääkös jäädä kisapaikalle vai ei kuin ajot on loppunut vaan sitä että jos on päivä varattu kisapäiväksi niin minkä takia sitten pitää lähteä pois sieltä, onhan nuo nähtykin että kaikki pinaaöit ovat tänä päivänä todellakin tapahtuma rikkaita ja mikä parasta kuin a-finaali pitää ajaa niin silloin just ei ole noita mekkareita ja mikä pahanti ei ole nostajia mikä on sääntöjen mukaan pakko olla(ne jotka ovat tippuneet alemmista finaaleista).
10 min sääntöön uutta potkua sanon minä :twisted:
Juteltiin aiheesta ja mitä jos 2 kaverilla on radio häiriöt ja toinen ottaa 10min ja toinen ei ehtinyt niin toisen kisa voi olla ihan piparilla.
Me voitaisi 1.8 krossaajat tehdä jokin HERRASMIES sääntö kuin on monella muullakin urheilu lajeissa kuten esim jääkiekkossa ja F1 kisoissa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #130 : 18.01.07 - klo: 16.02 »
sitäpaitsi lähettimen saa oikeastaan noutaa vasta kisan jälkeen.

Ja THE MAN lue toi JK:n viesti torsti koska vastasin siihen tossa aikaisemmin.

Ja et lähtis sinäkään himaan jos ajaisin A-finaalis, niin miks sun pitäis lähtee silloin kun et aja?
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #131 : 18.01.07 - klo: 16.16 »
Onks tää nyt sitä rentoo krossimeininkiä jossa kellään ei oo pipo kireellä kuten turistissa? :mrgreen:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #132 : 18.01.07 - klo: 17.28 »
Tää on sitä kun muutama epäurheilijamainen tapaus yrittää puolustella tekojaan.

Kuten jo ylempänä sanoin.
SE ON SÄÄNTÖ.
ILMOITTAUTUESSASI KILPAILUUN, SITOUDUT NOUDATTAMAAN KAIKKIA KILPAILUUN LIITTYVIÄ SÄÄNTÖJÄ.

Mikäli tuntuu siltä että et pysty tätä sääntöä noudattamaan niin jää kotiin.
Mikäli tosiaan mieluisampaa aikaa on istua kotona muutama tunti nettiä vahdaten kuin istuskellen radalla seuraten/auttaen kanssakisaajien edesottamuksia, niin mikä ihme ylipäätään sai edes lähtemään kilpailuihin.

Kotiinlähdön syynä ei ole mikään muu kuin aikuisiässä puhjennut lapsusitkulis...
Helppo diagnosoida... "voi räkä ku meni huonosti... nyyh... mä lähen kotiin nyyh..."

Mulle ei tulis pieneen mieleenikään koskaan poistua kisoista ennen kuin itse finaali on ohi...
Niin kiire ei kisapäivänä voi olla.
Ja sitä hellasäröä ehtii nähdä muinakin aikoina kuin juuri kisapäivänä.
Turha siinä on muutenkaan vongata pölysenä nitronkatkuisena torstina... ei lohkee kuitenkaan.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #133 : 18.01.07 - klo: 18.14 »
Tosi hienoa juniorityötä.
Varmasti monen pikkupojan isä kiikuttaa mielellään jälkikasvunsa tutustumaan kisaympäristöön tämän topicin luettuaan.

Näiden ainaisten foorumirottien löpinöiden takia käy lajin eteen työtä tekeviä sääliksi. Oli sääntö mikä tahansa, kuka miten epäurheilijamainen tahansa, niin miettikää "TORSTIT" mitä kirjoittelette/miten asianne esitätte julkisella foorumilla, ellette sitten tahdo kisoja keskenänne ajaa jonkun ajan päästä.
Tyhjä

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #134 : 18.01.07 - klo: 18.40 »
Hämmästyttävää kyllä, vaikka kaikkemme on annettu, niin harrastajamäärä senkus kasvaa. :D

On myöskin "pikkupoikien isukeilta" varsin naurettavaa rinnastaa foorumin sääntöväännöt siihen millainen kisaympäristö on.

"lajin eteen työtä tekeviä", ketkäköhän ne taas on siellä radalla talkootyötä tehny useita tunteja, auttaneet aloittelijoita, jakaneet neuvoja yms...
Se duuni jos joku on aliarvostettua, jotkut luulee että siellä radalla tehdään duunia siksi ettei ole rahaa ratakorttiin, tai ollaan niin pihejä ettei haluta maksaa siitä... se ei oo tervejärkinen kaveri joka siellä tuntipalkan perässä juoksee.

Toni, sun viestit lähiaikoina on ollut täysin tätä jatkuvaa marmatusta siitä miten foorumilla pilataan koko lajin maine, oliskohan aika sinunkin siirtyä tekemään lajin eteen työtä, eikä leikkiä foorumirottaa?

Näyttäisi vaan nämäkin torstiheittelyt syntyneen molemminpuolisesta väärinkäsityksestä. Ja hei... kamoon, "torsti" ketä tollanen edes loukkaa, paitsi ehkä kaikkia Torsti-nimisiä henkilöitä. Tätä kyseistä titteliä ei todellakaan sovi ottaa liian vakavasti, koska ehkäpä perinteisistä nimityksistä se on lähinnä "hölmöä". (Eikä V* i*iootti tjsp.)

Toivottavasti olis pian pipo kireenä, mä halun pelaamaan lätkää. *nyrkinheristys luontoäidille*

Mitä paremmin lähtee taas foorumilla mopo lapasesta, niin sitä mielenkiintoisempi se ensikausi on.  :D
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #135 : 18.01.07 - klo: 19.13 »
Torsti juuri siksi heittomerkeissä ettei tulisi sitä negatiivista kuvaa, joka aika usein kyllä halutaan termiä käyttävän toimesta luoda. En ota tästä "heittomerkkeihin" esimerkkejä, niitä löytyy tuosta aika läheltäkin.
Olen harrastajien puolesta todella tyytyväinen että harrastajamäärät kasvaa, mutta mietipäs kaveria joka on lajin pariin tulossa ja epäonnekseen eksyy tähän topiciin.
Kaikkein fiksuinta olisi tulla suoraan kisapaikalle ja todeta asiat paikanpäällä, mutta aika moni siitäkin huolimatta käyttää tätä inttternettiä kanavana asioiden ainakin osittain selvittämiseen.

Mutta mikäpäs sen hauskempaa kuin tulla esim. nostamaan ja kuuntelemaan kun isommat pojat huutaa kurkku suorana ajovirheen jälkeen sille nostajalle joka ei autoa huomaa, koska nostajan syytähän se on että renkaat osoittaa pilviin.

Liian harvoin käyn foorumilla, mutta jospa tästä saataisiin lisää nostetta, ja "pipoa kireämmälle". Jäälajit hoidan tosin kaukalossa, niin ei haittaa vaikka sataa.

Edelleen olen sitä mieltä, että kannattaa harkita miten asiansa esittää julkisella foorumilla vaikka olisi kuinka oikeassa. Tai luulisi olevansa.
Tyhjä

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #136 : 18.01.07 - klo: 19.24 »
Vielä tarkennukseksi täytyy kysyä että monestikko olet ollut paikalla todistamassa tätä huutamista?

Kuten jo aiemmin totesin joskus se älämölö on pakollista, jos nostaja ei yksinkertaisesti ole huomannut kaatunutta autoa. Joillain tämä "nysse ei huomannu"-refleksi tulee tarpeettoman nopeasti, mutta tämän perusteella ei sovi tuomita kaikkea huutamista. Nostaja harvoin kuulee koko huutoa, vielä vähemmän erottaa mitä yrittää sille huutaa... sivusilmällä voi huomata sen käsien huitomisen lauteiden suunnalta. Kun tosiaan se parin metrin päässä seisova mekkarikaan ei välttämättä kuule kun sitä huutaa nimeltä. (Tämä toki on huutajakohtaista.  :wink: ) Mekastaako mielummin hetken ja saa autonsa tassuilleen, kuin lopettaa kisan siihen kun auto makaa itsensä sammuksiin putken takana parin metrin päässä nostajasta, joka ei huomaa sitä? Huutaminen on jees, avautuminen ei. (Mutta eiköhän tästä asiasta ole pikkuhiljaa jauhettu tarpeeksi, jokainen voi itse käydä kokeilemassa mikä se meteli on paikanpäällä ja mitä siellä kuulee ja mitä ei.)

Ja kyllä, kaukalossa jäälajit, muttakun avojääkaukalo ei toimi silti.  :cry:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa MME

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #137 : 18.01.07 - klo: 19.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Näyttäisi vaan nämäkin torstiheittelyt syntyneen molemminpuolisesta väärinkäsityksestä. Ja hei... kamoon, "torsti" ketä tollanen edes loukkaa, paitsi ehkä kaikkia Torsti-nimisiä henkilöitä. Tätä kyseistä titteliä ei todellakaan sovi ottaa liian vakavasti, koska ehkäpä perinteisistä nimityksistä se on lähinnä "hölmöä". (Eikä V* i*iootti tjsp.)


Mitäs sitten tarkoittaa tulta toisesta viestiketjusta lainattu "voimasana" TORSTIT! Onko se jotain hölmön ja v.....n idiootin väliltä? :mrgreen:

Kummalliselta kyllä tuntuu kun nämä torstittelijat on vieläpä "tiimikuskeja".
Ei varmasti onnistuisi monen muun lajin parissa,että maahantuojan/tehtaan sponsoroima henkilö käy nimittelemässä ihmisiä julkisella foorumilla. No ehkäpä kyseisen merkin myynti on jo nyt riittävä,niin ei haittaa minkälaista mielikuvaa ihmisille luodaan "tiimistä"
Ei sponsoreita.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #138 : 18.01.07 - klo: 19.50 »
Joo, unohdin mainita. Monet kisat olen ollut katsomassa paikanpäällä, ajamassa en kertaakaan. Nostamassa en ole ollut, mutta nostajille osoitettua huutoa olen kuullut tarvittavan määrän, että uskallan asiasta mainita.
Ja huutamisella tarkoitin sitä negatiivista puolta (herjaamista, kirosanoja jne.), en sitä toki ymmärrettävää huomion herättämistä jos kaveri ei huomaa kipannutta autoa.
Nyt olen saanut sanottavani sanottua. Ehkäpä hieman väkevästi aloitettuna, mutta...

"Ja kyllä, kaukalossa jäälajit, muttakun avojääkaukalo ei toimi silti."
Eikös tuolla oulunkylässä olla luisteltu jo hyvä tovi avojäällä. Siellä en tosin itse käy. Käyn niissä halliversioissa.
Tyhjä

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #139 : 18.01.07 - klo: 19.53 »
Lainaus käyttäjältä: "MME"
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Näyttäisi vaan nämäkin torstiheittelyt syntyneen molemminpuolisesta väärinkäsityksestä. Ja hei... kamoon, "torsti" ketä tollanen edes loukkaa, paitsi ehkä kaikkia Torsti-nimisiä henkilöitä. Tätä kyseistä titteliä ei todellakaan sovi ottaa liian vakavasti, koska ehkäpä perinteisistä nimityksistä se on lähinnä "hölmöä". (Eikä V* i*iootti tjsp.)


Mitäs sitten tarkoittaa tulta toisesta viestiketjusta lainattu "voimasana" TORSTIT! Onko se jotain hölmön ja v.....n idiootin väliltä? :mrgreen:

Kummalliselta kyllä tuntuu kun nämä torstittelijat on vieläpä "tiimikuskeja".
Ei varmasti onnistuisi monen muun lajin parissa,että maahantuojan/tehtaan sponsoroima henkilö käy nimittelemässä ihmisiä julkisella foorumilla. No ehkäpä kyseisen merkin myynti on jo nyt riittävä,niin ei haittaa minkälaista mielikuvaa ihmisille luodaan "tiimistä"



Olisit sanonut suoraan kyseisen henkilön nimen jos noin paljon ahdistaa !!!
The

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
s
« Vastaus #140 : 18.01.07 - klo: 20.01 »
Uskomatont vinkumista menkää takas päiväkotiin * * * * * TOSRTIT!  :mrgreen:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #141 : 18.01.07 - klo: 20.03 »
Täysin OT mutta ite ainekin otan tuon Torsti sanan aivan sen mukaan kuinka paljon olen moannut. Eli melkein torstiteltava itse tietää kuinka voimallinen sana torsti on. luulisin..
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
j
« Vastaus #142 : 18.01.07 - klo: 20.04 »
näinhän se on mut jotku alkaa itkemään..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #143 : 18.01.07 - klo: 20.12 »
Aika kälyääpiöitä koko poppoo.  :mrgreen:

Edelleenkin ihmettelen miten se kiire voi yllättää kun EI[/u][/i] pärjää? Mutta jos pärjää niin sit EI[/u][/i] mitään kiirettä olekkaan?

Jos ei ole aikaa olla kokoaikaa, niin miksi yleensä tulla?

Poissa JK

  • Veteraani
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #144 : 18.01.07 - klo: 20.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Scrap"
Aika kälyääpiöitä koko poppoo.  :mrgreen:

Edelleenkin ihmettelen miten se kiire voi yllättää kun EI[/u][/i] pärjää? Mutta jos pärjää niin sit EI[/u][/i] mitään kiirettä olekkaan?

Jos ei ole aikaa olla kokoaikaa, niin miksi yleensä tulla?


No... Vuorotyöläisellä todennäköisyys olla töissä juuri kisapäivänä on kuitenkin noin 5/7. Normaalia duunia tekevällä todennäköisyys on luokkaa 0/7, joten asiaa ei tarvitse murehtia.

SM sarjan tasapuolisuuden takaamiseksi ehdottaisin kisojen jakamista tasaisemmin viikolle. Eli ajetaan kisat vaikka maanantaina, keskiviikkona, perjantaina ja sunnuntaina. Silloin luultavasti kaikki kilpailijat joutuisivat murehtimaan ajan järkkäämistä kisoihin. Jotta homma ei kävisi tylsäksi niin ajetaan yksi kisoista yöllä siinä juhannuksen korvilla. Oulussa olisi luultavasti kohtuullisen valoisaa. Saattaisi jopa ulkomaalaiset kiinnostua moisesta hulluudesta.  :D

Eikä sitten taas herneitä hengitykseen tahi karkeata kielenkäyttöä.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #145 : 18.01.07 - klo: 20.54 »
heipparallaa koko poppoolle, taas.

kausi alkaa kohta ja sen kyllä huomaa... ei tarvii kalenterii kun kattelee vaan tät palstaa.

itsekin lukeudun niihin äänestäjiin siellä lauteilla ja olen vakaasti sitä mieltä että se pitäisi saada sieltä loppumaan.
siihen on mielestäni keinoina stop and go ja seuraavasta äänestyksestä jättäminen ilman alkuerätulosta.

ja finaali äänestyksissä ensin musta/valkoinen lippu(varoitus) ja toisesta musta lippu(hylkäys/epäurheilijamainen käytös tai vaarallinen ajo). kuten olemme kaikki aktiivit jo huomanneet niin meiltä ei löydy sellaisia tuomareita kisoihin joilla olisi kanttia tehdä tuollaisia ratkaisuja... paitsi ehkä joillekin "vanhoille" kuskeille.

kuten jo tuolla aiemmin joku jo mainitsi sen IMATRAN radiosäilön niin se oli oikein toimiva, tosin sekin saisi olla hieman paremmin valvottu. se on keino siihen millä me saadaan porukat pysymään kilpailupaikalla.

jokaisella järjestävällä seuralla on mahdollisuus soveltaan sääntöjä jonkin verran ja tämä on niitä juttuja mitä järjestävät seurat voisivat tehdä. eli lisätä sääntöihin kohdan jossa toimisi paikallaolo panttina esim. lisennsi, radio tai auto.

terv: Juha Rousku
autona GS tai Hose KEbab ma ei tiata viala.
Racers Group Finland Team

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #146 : 18.01.07 - klo: 21.04 »
Lainaus käyttäjältä: "juska"


terv: Juha Rousku
autona GS tai Hose KEbab ma ei tiata viala.


Mulla et kyllä rupee ajelee... :lol:

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #147 : 18.01.07 - klo: 21.05 »
Lainaus käyttäjältä: "kaide"
Lainaus käyttäjältä: "juska"


terv: Juha Rousku
autona GS tai Hose KEbab ma ei tiata viala.


Mulla et kyllä rupee ajelee... :lol:


mitenn niin en AI EN VAI
Racers Group Finland Team

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #148 : 18.01.07 - klo: 21.14 »
Oli sitten vuorotyöläinen tai ihan mitä tahansa.

Pitääkö se kiveen hakata että menee perille.

Säännöt on sääntöjä ja jokainen kuljettaja on velvoitettu näitä sääntöjä noudattamaan.
Mikäli kilpailukutsun nähtyänne huomaatte että ette pysty olemaan kokonaista päivää paikalla ettekä saa työvuorojanne muutettua paremmaksi niin teette valinnan... Joko lähdette kisaamaan tai olette lähtemättä.
Karua mutta näin se vaan menee.
Kukaan ei usko sekuntiakaan kun putoomisen jälkeen joku pakkaa kamoja ja ilmoittaa että on pakko lähteä töihin... Ei todellakaan ole.
Mikäli olis kyseinen hemmo päässy jatkoon niin eipä olis ilmotettu että pakko lähteä töihin... ei pysty ajamaan.
Tällaista en ole koskaan nähnyt, enkä usko todellakaan että näin tulee lähivuosina käymäänkään.

Hyvinkin usein olen saanut nähdä kuinka putoamisen jälkeen on ollut pakottava tarve poistua.

Tässä huomaa aivan selkeästi että ne jotka valittaa tästä säännöstä tuntevat piston sydänalassaan koska ovat selkeästikin tätä sääntöä rikkoneet.

Turha on mun tai kenenkään toisenkaan kirjotustyylistä marmattaa...
Näin se vain on.

Erittäin esimerkillistä toimintaa teiltä valittajilta.
Oikein kerrotte miten poistutte kilpailuista sääntöjen vastaisesti.
Mahdollisesti isät jopa haluavat lähteä kotiin ja pojan on pakko myös poistua.
Opetetaan poju rikkomaan sääntöjä ja muutenkin toimimaan epäurheilijamaisesti.

Siinä sitä lajin kehitystä viimeisenpäälle.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KAUSI 2007 ON TODELLAKIN MIELENKIINTOINEN M8 LUOKASSA
« Vastaus #149 : 18.01.07 - klo: 21.31 »
Lainaus käyttäjältä: "juska"
Lainaus käyttäjältä: "kaide"
Lainaus käyttäjältä: "juska"


terv: Juha Rousku
autona GS tai Hose KEbab ma ei tiata viala.


Mulla et kyllä rupee ajelee... :lol:


mitenn niin en AI EN VAI

millon ajelet ittes juvikselle?