Meidän retkikunnan matka (meitsi, Närvä,Seinis) Nokialle ei hirveen ruusuisesti mennyt kun motarilta Nokialle päin käännyttäessä paukahti autosta nokkahihna poikki. No siinä rullattiin tien sivuun ja ei ku ihmettelemään. Hoke ja Valli tuli n 10 min päästä perässä ja ottivat porukan kamat kyytiin ja Närvä ja Seinis jatko matkaa Hoken ja Vallin kyydissä, meitsi jäi odottamaan tiepalvelumiehen saapuumista jotta saatiin auto hinattua mun duunin Tampereen toimipisteen pihaan joka oli siis siinä 200m päässä. Närvä järjesti kyydin mulle duunin pihasta kisapaikalle. "Safkiksella" haettiin uusi nokkahihna Nokialta varaosa liikkeestä. Aamushow:n jälkeen päästiin kisapaikalle ja kello oli jo sen verran että missasin ekan treenin. Toinen harjoitus meni penkin alle kun ajatukset oli jossain muualla kuin ajamisessa ja muutenkin tärinää oli havaittavissa normaalia enemmän. Alkuerien jälkeen b-finaalin 9 ruutu ei voinu kun tyytyväinen olla. Finaaleissa auto toimi koko ajan vaan paremmin kun takarenkaat kuluivat eli liian uusilla renkailla starttasin päivään. Loppusijoitus b-finaaln 5.sija joka oli yli odotusten. Autoon ei tarvinnu muuta tehdä kuin pikkasen pyörien kulmia säädellä. Nokian rata on makee ajettava vaikka onkin hieman pieni mutta ei tämä haittaa. Tästä on hyvä lähteä seuraavaan wj skabaan Turkuun. ISO kiitos päivän aikana meitsiä jeesanneille Junnu, Molemmat Heinoset, Toni, Hoke, Valli, Ekkuli, Henkka ja kaveri ketä käytti mua varaosa liikkeessä jonka nimeä en muista jos joku jäi mainitsematta niin sori tästä. Kiitos myös kaikille kilpailijoille, nastaa oli ja sen takia kisoissa käydäänkin. Palkintojen jaon jälkeen lähdettiin vielä Hoken ja Vallin kyydilla kohti Tamperetta nokkahihnan vaihtoon.
Ps. opeli on kunnossa ja voi hyvin. klo 1 jälkeen olin himassa.