Kirjoittaja Aihe: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3  (Luettu 243340 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #330 : 21.10.13 - klo: 22.00 »
Eipä putoillu mulla-vaikka vissiin samoilla matoilla ajeltiin..., -tosin eri päivinä :huh:
VD12

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #331 : 21.10.13 - klo: 22.22 »
Kait se sitten on väärin kasattu kun yhdellä limiitteri rikalla jää vetarin pallo vain puoleksi ulostulon sisään.
Ospa Rc

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #332 : 21.10.13 - klo: 22.46 »
Myös kaikkien nivelten pieni kuluneisuus voi kertaantua-jolloin voi liikeradat kasvaa aiheuttaen moista onkelmaa...
VD12

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #333 : 22.10.13 - klo: 07.46 »
Jäi vielä epäselväksi tuo Jannen lainaus, eli tarkoititko että vakio setuppiin pitää lisätä yksi prikka kun kerran ulosjoustoa on liikaa?
Juha, ei tuolla mun autolla nyt vielä niin paljoa ole ajettu..  :wink: Mutta jos nämä on sitten vaan tämmösiä tai se oli vaan huonoa tuuria, että etu-oikea vetari irtosi kaksi kertaa samalle päivää.
Ospa Rc

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #334 : 23.10.13 - klo: 08.34 »
Linkkien asennotkin vaikuttaa vetarien liikkeeseen, mutta yleensä vikana on liika ulosjousto, kuluneet ulostulot tai kuluneet vetarit.

Asson manuaalissa lienee joku suositus, että paljonko iskarinvartta pitäisi olla näkyvissä, kun ulosjousto on maksimissaan? Eli puhun siis alapään pallokupin ja iskarin rungon välisestä mitasta.

Jos tuo mitta on ok ja edelleen putoo vetarit, niin pitää rajoittaa ulosjoustoa lisää. Eka pyörittää alapään pallokupin niin syvälle kierteeseen kun mahdollista, jos ei riitä, niin iskarin sisään männän alle iskarinvarteen shimmejä.

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #335 : 23.10.13 - klo: 09.00 »
Pitääpä mittailla varret. Varren alapäät on ruuvattu nyt sen verran sisään varteen, kun nätisti menee sormivoimilla. Nyt on kaksi rajoitin prikkaa varressa ja ongelmia ei enää ole ollut. Linkit on vakio-setupissa ja kulumia ei näy vetareissa/ulostuloissa.
Ospa Rc

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #336 : 23.10.13 - klo: 09.27 »
Sulla on iskarit liian pitkät eli alapäätä kiinni ja ulosjoustoa pois, ton kanssa ollu yleisesti ongelmaa B44.2 kanssa. Ohjeissa oli monta muutakin virhettä.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #337 : 23.10.13 - klo: 09.50 »
Myös slipperin säätömitta on väärin ohjeessa.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #338 : 23.10.13 - klo: 09.58 »
Lisätään vielä että ongelma tosiaan korostui, kun ruuvailin sisä-setuppia ja nyt on camperit nollassa joka osaltaan myös pahentaa tilannetta.
Rajoittamallahan tuo homma skulaa, Ihmettelin vaan kun ei muilla ole ongelmia (Suomessa)
Ospa Rc

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #339 : 23.10.13 - klo: 10.05 »
Vaasan pojilla oli vastaavaa ongelmaa kesällä... Vinkkasivat kun autoa kasasin.

Shimmaa vetoakselit sisemmäs jos mahdollista.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #340 : 23.10.13 - klo: 10.46 »
Kattelin jo shimmausta, mutta edestä ei onnistu.
Ospa Rc

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #341 : 23.10.13 - klo: 11.21 »
Minä jouduin kastatessa pitämään iskarinvarresta pihdeillä kiinni että sain kierrettyä alasilmukat täysin pohjaan.
VD12

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #342 : 23.10.13 - klo: 11.28 »
Sehänkään ei mitään haittaa, kun alalautanen vie aina pari milliä akselista, ei o-rengas koskaan yllä sinne asti.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #343 : 24.10.13 - klo: 16.59 »
Miksi camberit nollassa  :huh:

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #344 : 24.10.13 - klo: 17.14 »
Salaset setupit  :grin:
Ospa Rc

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #345 : 26.10.13 - klo: 17.13 »
Myös slipperin säätömitta on väärin ohjeessa.
tarkoitako sitä ohjeen 2mm:ä, mitä sen pitäisi sitten olla?

Auto alkaa hitaasti liikkumaan kun kytken radion päälle, slipperin ja pinionin välys liian pieni?
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #346 : 26.10.13 - klo: 17.57 »
Kaasun trimmi ei keskellä. Nopari ei kalibroitu?
Ospa Rc

Poissa Kazaan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #347 : 26.10.13 - klo: 18.18 »
Meinaakkos Testikuski säästää rengaskuluissa tolla 0 camperilla ?  :afro:

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #348 : 25.11.13 - klo: 11.18 »
Tässä olis Oulun kisan setup.
Voiton avaimiakin tarjoiltiin, mutta ei vaan vielä onnistunut napata niitä :)


Lari

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #349 : 25.11.13 - klo: 18.05 »
Nätisti sait punchia pattisuoralle, mukava oli katsella ajoa. Mitä hait tuolla bumb steering muutoksella? Tuliko tuo 4mm oikein  :grin:
Ospa Rc

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #350 : 26.11.13 - klo: 07.19 »
Toi 4mm johtuu siittä kun siinä on tuo JC:n ohjauslinkistö. Eli tuon pitäis vastata ihan vakio bumb steeringiä  :azn:

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #351 : 05.12.13 - klo: 20.22 »
Mitä asioita kannattaa heti alussa tehdä b44.1 malliin?
Sellainen pitäisi maanantaina olla postissa :)
Traxxas e-revo

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #352 : 05.12.13 - klo: 20.30 »
Rpm kupit ja ite laittasin uudemman mallin akkupannat, ärsyttävät ne vakio mutterit.
Ospa Rc

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #353 : 05.12.13 - klo: 22.05 »
Ja ne uuvemmat bigboren etuiskarinvarret, -eikös ne passannu niiden vanhempien rapsakoiden tilalle...?
VD12

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #354 : 05.12.13 - klo: 22.27 »
Mistä nuita uudenman mallin akkupantoja saa?
Traxxas e-revo

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #355 : 05.12.13 - klo: 22.29 »
Niille joutuu varmaankin poraamaan reiät pohjalevyyn ja RCM:ltä ainakin löytyy.
Ospa Rc

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #356 : 05.12.13 - klo: 22.35 »
Ok! Kiitos! Olisiko muuta suotaavaa tehdä autoon? Mitä sähköjä te käytätte?
Traxxas e-revo

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #357 : 05.12.13 - klo: 22.59 »
Toisessa on HW Xerun V2.1 90A + SP 8.5 ja toisessa SP pro + Turnigy 7.5
Ospa Rc

Poissa iceracer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #358 : 06.12.13 - klo: 00.02 »
reventon pro+sp 7.5
VD12

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #359 : 06.12.13 - klo: 10.20 »
Ok.
Traxxas e-revo