Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - Ransu

Sivuja: [1]
1
Aloittelinpa uuden keskustelun aiheesta, koska tuosta edellisestä savageketjusta ei oikeasti löydä mitään sen laajuuden vuoksi.

Sain juuri kyseisen auton, ja läjän osia vaihtamalla sillä pääsi jopa ajamaan. Autossa on pakkimoduli, ja sen piti toimia. Kun ohjaimesta kääntää pakin päälle, ja painaa varovasti kaasua, auto pitää kamalaa ääntä, tai liikahtaa hieman taaksepäin ja sitten pitää kamalaa ääntä. Luonnollisesti en yrittänyt peruutusta enää toista kertaa.

Sisätiloissa nopealla vilkaisulla pakkiservo ainakin toimii oikein, se vetää pakkiboxista tulevaa tankoa noin sentin eteenpäin pakkia kytkettäessä. Turhia ääniä ja vastuksia ei ole tässä vaiheessa.

Olisiko kenelläkään tarkempaa tietoa asiasta, ennen kuin alan purkamaan autoa uudemman kerran? Epäilen rikkonaisia rattaita, vai voiko kyseistä modulia säätää jotenkin?

2
Polttisautot / TR-15 pito-ongelma ... HELP!
« : 23.06.03 - klo: 11.33 »
Juuh...Mulla on Inferno tr-15 ja siinä kiinni vakiomotti ja super-tenin musta TYKKI viripilli.Ongelmani on, että auto ei pysy käsissä.Ei edes asfaltilla.Et varsinainen vauhti on hitaanpaa ku vakiopillillä ku sutii niin kauheesti  :evil:  .Osaako kukaan auttaa???

Renkaat ostin aivan uudet ja niiden sisällä itse ohjeiden mukaan tehdyt insertit.Liimattu on renkaat vanteisiin.Iskareissa uudet öljyt ja kaikki pallonivelet juuri voideltu, eli jousitus toimii erittäin pehmeästi.Edessä on jonkinverran casteria ja pieni auraus.Eli mikä auttaisi?Ja kun mulla on viel siin 1/8 auton kytkin mikä ei päästä just tehoja läpi...

3
Kyllä.Oikein kuulit.Koneeni on kyoshon gs15r, ja todellakin sitä bensaa pääsee jostain sinne paloihin. Ja tämähän ei tehojen kannalta ole ollenkaan mukavaa. Se on varmistettu, ettei se ole mennyt sinne ulkopuolelta. Esimerkiksi, putsasin ennen talvea ja oli bensaa paloissa(palat osittain märät/kosteat), ja sitten kun keväällä kaivoin uudestaan esiin niin taas sitä oli siellä. Sitten se tekee sitä myös ajossa. Koneen paikalleenlaitto on senverran kinkkinen toimenpide ruuvilukitteineen ja välyspapereineen, että ei ihan joka ajon jälkeen viitsisi käydä irroittelemaan. Vuotaako mahdollisesti joku tiiviste? Liike, josta ostin, on ihan ihmeissään...Miten hitossa se löpö ees pääsee vauhtipyörän ohi??!

Onko kenelläkään muulla esiintynyt samaa ongelmaa?Mitään ratkaisuehdotuksia?Vaikka on ihan niin vakiokone kuin olla ja voi, niin silti aiheuttaa harmaita hiuksia :? .


By The Way; olen kuullut että ne perus-kytkinpalat ei välitä tehoa parhaalla tavalla eteenpäin.Vespelit, ne kalleimmat ja parhaammat palat toki tuovat jonkinlaisen tehonlisäyksen (kait?) .Mulla on sellaset .21 motin leveät palat(kyoshon mustat, maksovat joku 15€.Kevennetty poraamalla tasaisesti molemmilta puolilta ja jäykempi jousi). Minkäkainen näiden palojen pito on, kun vertaa vespeliin?Ovat sentään tuplasti vakiopaloja leveemmät....  :?:  :?:

4
Polttisautot / .21 motti kyoshon inferno tr-15 ??
« : 18.05.03 - klo: 14.27 »
Juu osaako kukaan kertoa miten sais tollasen .21-motin .15 tilalle??Onko edes mahdollista?

Sivuja: [1]