Alkuperäiseen kitti Lazer ZX-5:een, RTR ja SP:hen vaihtaisin ainakin seuraavat osat heti kättelyssä, että saisi autolle vähän kestävyyttä:
Alumiiniset iskaritornintelineet kumpaankin päähän:
http://www.stellamodels.net/catalog/product_info.php?cPath=140_176&products_id=3263Eteen alkuperäisen iskaritornin kanssa päällekkäin tämä:
http://www.stellamodels.net/catalog/product_info.php?cPath=140_176&products_id=3267Myös etutukivarsien kiinnityspisteet ovat kovalla tässä autossa, ne upgreidaisin alumiinisiin:
http://www.stellamodels.net/catalog/product_info.php?cPath=140_176&products_id=3261Nämä listatut osat ovat tuntuneet kaikista helpoiten hajoavilta.
Se on myös huomattu, että ilman takasiipeä on aika turha ajella, silloin takaiskaritorni ottaa iskut vastaan katolleen lentäessä ja se antautuu aika nopeesti.
Tukivarsia ei saa alumiinisina, mutta kyllä ne kestää jos ei hölmöile. Hajoo ne muillakin merkeillä, jos tekee liian isoja virheitä.
Jos ajaa RTR:llä, niin kannattaa jossain vaiheessa päivitellä muovisilla nivelillä varustetut vetarit ja muoviset vetarien ulostulot metallisiin versioihin. Pitää muistaa myös tarkkailla rungon ja selkärangan jäykkyyttä, koska tuossa RTR:ssä on käytetty halpaa muovia, joka tuppaa löystymään ajan myötä. Jos runko pääsee fleksaamaan liikaa, niin silloin alkaa ongelmat kardaanin, pääakselin, moottoripukin tai moottorin kanssa (auto rikkoo isoissa iskuissa jonkun noista). Eli kannattaa jossai vaiheessa upgreidata stydimpään carbon composite versioon molemmat.
Kuten on sanottu monesti jo tässä puussa, niin vähintään tuon alkuperäisen kitin ostaminen kannattaa, RTR:stä on melkoinen matka ns. kisakestävään autoon.
Kyoshon osia saa Suomesta Kyosho Pro-Shopista ja Atala:sta. Molemmat lähettävät postilla tavaraa.