Itsellä ollut tuo bronttosaurus pitkästi yli vuoden ja harjaton setti kiinni sen koko vuoden(560 motti ja 11,1v 5 ah lipo akku) eli ei ihan mopo kuten moni 540 motti joten saanut kiitettävästi vääntöä ja ajettukin on todella useasti välitystä oon rukannut ylös todella paljon, mutta vielä polttaa kumia hieonosti betonilla ja asfaltilla.
Ison ongelma on kun antaa auton kavereille pitävällä alustalla niin se joutuu jostain kumman syystä aina selälleen kun antaa ekankerran lämää kunnolla (eivät ymmärrä että on portaaton kaasu).
Tosin tämä on paljon painavempi, kuin alkuperäisenä laitoin vähän alumiini osaa kun nuo muovit tuppaa välillä rikkua kunnon törmäyksissä, ehkä ei saisi ajella hallissa näin talvisin ja näyttää ne kavereiden kalliisakin autoissa rikkuvan osaa kun osuu ''kovaan esteeseen''.
Nyt rupesin tekemään autolle isompaa kausihuoltoa ja totesin diffien osien olevan melko hyvät, edessä ei juuri mitään kuluneisuutta havainnut, takana oli käynyt itsellä pieni moka edellisessä huollossa joskus vajaa vuosi aikaa ja olin jättänyt tasauspyöräston kupin ruuvit hieman liian löysään jolloin yksi niistä oli löystynyt liikaa ja katkennut, myöskin muovikupissa oli jo selkeät painaumat tasauspyörien akselin kohdalla jonka ymmärrän täysin kun nuo vakio vetarit tuppaavat rikkua liian helposti tosin ei ole mikään ongelma, kun twather polttiksessa ovat sopivat suoraan, ovat vain vähän vahvemmat.
Eli olen tullut siihen mielipiteeseen jos katsoo hintaa niin on laadultaan oltava todellakin hyvä, kun vertaa noihin todella ''elvis'' peleihin joissa hinnat alkaen moninkerroin eivätkä ole sen kummempia.
Myös tuo varaosa tarjonta on ollut suomessa tosi hyvä (nopea ja edullinen)ja löytyvät helposti netistä.
Eli uskon että uskaltaa virittää melko reippaasti.