Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 984508 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ajomies

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #570 : 25.05.09 - klo: 13.21 »
Koneet ovat valitettavasti loppu juuri nyt, mutta lisää niitä on luvattu tässä kuun loppupuolella. Koneiden menekki yllätti meidät hieman, mutta eiköhän seuraavaan VTR-kisaan mennessä kaikille kisaajille sellaiset löydy. Ilmoittelen tarkemman aikataulun heti, kun saan vastauksen tehtaalta aikataulusta.

Noita treenejähän voi varmaankin ajellu muillakin koneille, eikö totta?

Milloinkas seuraavat kisat on tarkoitus järjestää?

Matti Eskelinen / Medasec

Ilmeisesti ensimmäiset kisat oli tarkoitus järjestää 28.6 jossain sipoossa?? Jerzi varmaan voi vahvistaa mikä se tilanne nyt on.
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #571 : 25.05.09 - klo: 14.26 »
Tässä vähän listaa koreista mitkä näyttivät sopivan luokkaan:
HPI Racing
1967 CHEVROLET CORVETTE STINGRAY (17526)
1970 PLYMOUTH AAR 'CUDA (17510)
1966 FORD MUSTANG GT (17519)
1968 CHEVROLET CAMARO (7494)
1965 SHELBY GT-350 (17508)
DE TOMASO PANTERA (17502)

taitaa detomaso mennä GT sarjalaisten puolelle?

Juu, tuo oli minustakin suurimpia kysymysmerkkejä listalla. Toisaalta kummempia siipiä siinä ei ole, eikä oikein muutakaan mikä tekisi siitä muita kilpailukykyisemmän korin. Enemmän se kuitenkin on urheilu-auton näköinen, vai onko vaan italialaisen näköinen... Aika "Vintage" joka tapauksessa. Sitten taas toisaalta, Mustangi ja Shelby mainostaa ihan tyyppimerkissään olevansa GTitä, mutta niitä VTRissä näkyy reilusti. Ja melkein kaikki ABCn japsit on myös GTitä, ainakin tyyppimerkeistä päätellen.

Wikipedia sanoo asiasta näin:
Lainaus
A grand tourer (Italian: gran turismo) (GT) is a high-performance luxury automobile designed for long-distance driving. The most common format is a two-door coupé with either a two-seat or a 2+2 arrangement.

The term derives from the Italian phrase Gran Turismo, homage to the tradition of the "Grand Tour", used to represent automobiles regarded as grand tourers abilities to make long-distance, high-speed journeys in both comfort and style. The English translation is "Grand Touring", the French "Grand Tourisme".

Nuo pony carpony carit sopii muuten paitti tuon "luxury"n puolesta aika hyvin määritelmään. Tai no... Ei niitä taidettu myöskään rakentaa kauhean mukavaan pitkän matkan cruisailuun :cheesy:

Eipä silti että minulla olisi mitään ihmeempää tarvetta Panteraa (vaikka semmoista penskana kuolailtiin) väsätä. Eikä kyllä kieltääkään. Lähinnä kiinnostaa miten erottaa GTn ja ei-GTn toisistaan? :huh:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #572 : 25.05.09 - klo: 14.30 »
Täällä (Vantaalla) yksi 95% valmis.

Täällä toinen vantaalainen on vielä vähän valmiimpi. Korissa alkaa olla jo sen verran "rispektiä", että kisoja varten on hankittuna toinen. Odottaa vielä maalia alle (näitähän ei päältäpäin maalailla).
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #573 : 25.05.09 - klo: 19.58 »
Mulla jo DeTomaso odottelee maalia sisuksiinsa.... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #574 : 25.05.09 - klo: 20.49 »
*Näppihäiriö

Pahoittelut TfeK:lle. Ylläpito voi palauttaa tämän viestin, jos onnistuu.
« Viimeksi muokattu: 26.05.09 - klo: 13.54 kirjoittanut Mr Cale »
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #575 : 25.05.09 - klo: 21.39 »
No niin, tuli päästyä jetlagistä ja käytä Camaroa ulkoiluttamassa. Tattiksen rata oli kyllä paljon pölyisempi kuin pari viikkoa siitten siellä ajellessani. Mutta kyllä tuo liukas rata on näille autoille hauska ajeltava.  Kurveja tuli ajeltua kahva edellä ja jopa kohtuullisen hallitusti kunhan siihen ensin tottui. Tuskin nopein tapa, mutta hauskaa oli. Pitää todellakin osallistua talkoisiin, että saadaan Lavankoon pikku rata jossa pääsee päristelemään pienemmällä pidolla (varsinkin Tattiksen pidottamisen jälkeen) :smiley:

Jostain syystä rata myöskin ammotti tyhjyyttään vaikka ilma oli näinkin komea. No pääsimpä testaamaan akun keston kerrankin. Tuntuu Speed Passionin 4000mAhin LiPo kyydittävän kisakoneella varustettua kärryä noin 25 minuuttia yhtä soittoa. Kone oli tuon jälkeen kuuma, muttei sen enmpää kuin 10 minuutin ajon jälkeen. Kaiken kaikkiaan ei hullummin minusta  :cool:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #576 : 25.05.09 - klo: 21.48 »
mikäli oikein tiedän niin detomaso on 1:1 autoissa luokiteltu GT4 luokkaan fian papereissa, ja itse lähtisin siltä pohjalta tunkemaan sitä sääntöjen kieltämäksi GT autoksi.

Kiitoksia, tuo FIAn 1:1 autojen luokittelu kuulostaa tosiaankin fiksummalta tavalta päätellä mikä auto on GTtä ja mikä ei... Sitten tietty seuraava kysymys onkin, että mistä noi FIAn luokitukset näinkin vanhoille kärryille löytyisi?
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #577 : 25.05.09 - klo: 22.05 »

mikäli oikein tiedän niin detomaso on 1:1 autoissa luokiteltu GT4 luokkaan fian papereissa, ja itse lähtisin siltä pohjalta tunkemaan sitä sääntöjen kieltämäksi GT autoksi.



Onneksi et päätäkään tuosta... :)

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #578 : 25.05.09 - klo: 22.07 »
Pitää todellakin osallistua talkoisiin, että saadaan Lavankoon pikku rata jossa pääsee päristelemään pienemmällä pidolla

Ei muuta kuin tervetuloa vaikuttamaan Lavangon asfaltin tulevaisuuteen :wink:
http://rc10.fi/index.php?topic=36512.0

Säännöistä en löytänyt enkä jaksa kahlata koko topiccia läpi, oliko jossain vaiheessa puhetta minkä ikäistä esikuvaa korin pitää esittää?
« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo: 22.10 kirjoittanut Koheltaja »
Kylätason RC-kuski.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #579 : 25.05.09 - klo: 22.11 »
60- ja 70-lukuisista ainakin jossain vaiheessa lueskelin..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #580 : 25.05.09 - klo: 22.25 »
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa Jonkka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #581 : 25.05.09 - klo: 22.29 »
http://www.fia.com/en-GB/sport/regulations/Pages/FIAHistoricRacingChampionships.aspx
Tuoltahan noit sääntöjä löytyy jos jotain kiinnostaa.

Samassa lähdössähän noi on tainnu ikäkaudellaankin ajaa vaikkakin ovat eri luokkien autoja.
« Viimeksi muokattu: 25.05.09 - klo: 22.34 kirjoittanut Jonkka »
Jared

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #582 : 25.05.09 - klo: 22.30 »
60- ja 70-lukuisista ainakin jossain vaiheessa lueskelin..

Näin muistin, eli 70 luvulla lanseerattu esikuvan mukainen kori on siis sallittu. Veikkaan että tuleva kori tulee olemaan kiistanalainen vuosi/korimallitulkinnan suhteen, palaillaan... :mrgreen:
Kylätason RC-kuski.

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #583 : 25.05.09 - klo: 22.40 »
60- ja 70-lukuisista ainakin jossain vaiheessa lueskelin..

Näin muistin, eli 70 luvulla lanseerattu esikuvan mukainen kori on siis sallittu. Veikkaan että tuleva kori tulee olemaan kiistanalainen vuosi/korimallitulkinnan suhteen, palaillaan... :mrgreen:

En ole jaksanut lukea 100 sivua säännöistä.... Mutta joko olette päässyt sovintoon koneista?? Ja kaikesta muusta ettei tarvii moneen kertaan ostaa koneita yms yms ...Ja jos on vaan yksi merkki koneissa niin miksi???
-Henry Mort

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #584 : 25.05.09 - klo: 23.58 »
60- ja 70-lukuisista ainakin jossain vaiheessa lueskelin..

Näin muistin, eli 70 luvulla lanseerattu esikuvan mukainen kori on siis sallittu. Veikkaan että tuleva kori tulee olemaan kiistanalainen vuosi/korimallitulkinnan suhteen, palaillaan... :mrgreen:

En ole jaksanut lukea 100 sivua säännöistä.... Mutta joko olette päässyt sovintoon koneista?? Ja kaikesta muusta ettei tarvii moneen kertaan ostaa koneita yms yms ...Ja jos on vaan yksi merkki koneissa niin miksi???

Sata sivua ei ole mennyt rikki viellä  :shock: Kone on ollut alusta asti tuo yksi ja se sama eli CS on virallinen kone vuodelle -09. sovintoon ollaan päästy kaikesta  :wink: Yksi moottori riittää täksi kaudeksi  :wink: Voit lukea noista vanhoista sivuista miksi on yksityyppi kone.


http://www.foorumi.info/vtr10/viewforum.php?f=1&sid=e15ac3e348aba30fb8734d8d2fd79b93

Tuolta löydät säännöt.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #585 : 26.05.09 - klo: 00.43 »
Mulla jo DeTomaso odottelee maalia sisuksiinsa.... :)
Samoin...saa nähä koska kerkee leikkailla.
Täs kun vielä kaikenlaista..
Tuleeko se takapää muuten sillä tarralla kiinni?
Ei nyt heti vaikuta kovin tukevalta sydeemiltä
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #586 : 26.05.09 - klo: 07.55 »
Mulla jo DeTomaso odottelee maalia sisuksiinsa.... :)
Samoin...saa nähä koska kerkee leikkailla.
Täs kun vielä kaikenlaista..
Tuleeko se takapää muuten sillä tarralla kiinni?
Ei nyt heti vaikuta kovin tukevalta sydeemiltä

Jerzi & Olli taisivat todeta Shelbyissä, ettei teippi tosiaan ole riittävän tukeva systeemi pitämään peräpalaa kiinni. Samanlainen ruuvi & mutteri yhdistelmä, kuin siipien kiinnitykseen, hoitaa homman luotettavammin.

Nämä autot tuppaavat saamaan pikku pusuja kun on vähän kisaa menossa, joten kannattanee laittaa ruuveilla saman tien ettei tartte palasia kerätä joka hiitin jälkeen.
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #587 : 26.05.09 - klo: 09.02 »
... Mutta joko olette päässyt sovintoon koneista?? Ja kaikesta muusta ettei tarvii moneen kertaan ostaa koneita yms yms ...Ja jos on vaan yksi merkki koneissa niin miksi???

Valitettavasti sitä yhtä ja ainoata konetta ei ole saatavana tällä hetkellä. Jos ei kisasta ole kysymys, niin ajamaanhan pääsee millä koneella vaan.

Olisiko tässä yksi syy lisää vapauttaa konesääntöä???
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #588 : 26.05.09 - klo: 09.54 »
Jep, jos kerran yksiainoa kone on sallittu niin olisihan se kohtuullista että sitä saisi kaupasta...

 :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #589 : 26.05.09 - klo: 12.26 »
Ja kiitokset siitä Masalla ja nyt on 2 vuodeksi moottoreita ja varaosia kyseiseen moottoriin.
Jerzi

Kummasti se ruuvari löytää avoimen haavan johon on hyvä tökkästä... :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #590 : 26.05.09 - klo: 12.48 »
Ja kiitokset siitä Masalla ja nyt on 2 vuodeksi moottoreita ja varaosia kyseiseen moottoriin.
Jerzi

Kummasti se ruuvari löytää avoimen haavan johon on hyvä tökkästä... :grin:

Voin kuvitella että nyt kuin ne ovat tilapäisesti loppu niin se tarkoittaa myös jotain hyvää, eli VTR kuskeja on sitten entistä enemmän viivalla :p
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #591 : 26.05.09 - klo: 13.17 »
Ja kiitokset siitä Masalla ja nyt on 2 vuodeksi moottoreita ja varaosia kyseiseen moottoriin.
Jerzi

Kummasti se ruuvari löytää avoimen haavan johon on hyvä tökkästä... :grin:

Voin kuvitella että nyt kuin ne ovat tilapäisesti loppu niin se tarkoittaa myös jotain hyvää, eli VTR kuskeja on sitten entistä enemmän viivalla :p
Jerzi

Mattihan tuossa aikaisemmin sanoikin että koneiden menekki yllätti, joten tökkäsy vissiin meni sinne päin sitten. Nopeesti kattoen näytti ettei tuota SpeedPassionin 17.5stakaan erityisen helposti taida suomesta löytyä, ehkä siksi CSlle oli kysyntää...

En oikein näe tässä vaiheessa ongelmaa siinä että sallittuna on tällä hetkellä vain yksi kone. 17.5 koneita kun ei näytä käytettynä olevan liikkeellä yhtään, niin ainakin minulle oli ihan yks hailee minkä merkkisen koneen uutena hommaan. Siis kunhan se on hinnaltaan kohtuullinen ja laadultaan hyvä. Itse asiassa olisin saanut SPn pari euroa halvemmalla RacingFactorystä, mutta ne eurot olisi mennyt matkoihin jos kauppa ei sattuisi olemaan myömatkan varrella. Joten suurimmalle osalle tuo kone lähtee kyllä hyvin kohtuulliseen hintaan, kunhan lupautuu osallistumaan yhteen kisaan. Laadussa taas itselläni ei ole valittamista, enkä ole muidenkaan siitä nähnyt purnaavan.

Ennen pitkää tilanne voi tietty muuttua kun TSS & VTR kuskit alkavat siirtyä tiukempii koneisiin, mutta eipä tuo moottorisääntö varmasti ikuiseksi ole tehty. Kesän sillä varmaan pärjää ihan passelisti.

Ehkä oikeampi kysymys olisi että onko tuo 17.5 kone oikea valinta kun sitä on vaikea saada. Sanoisin että se on just oikea tähän luokkaan, hitaampi olisi tylsä ajaa, nopeempi taas ei pysyisi lapasessa näillä renkailla.
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #592 : 26.05.09 - klo: 13.20 »
Näin on, tarkoitus ei ollut mollata ketään, ei jerziä eikä Medaseciä. En vaan voinut vastustaa kiusausta, pyrin jatkossakin olla parantamatta tapojani :mrgreen:
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #593 : 26.05.09 - klo: 13.47 »
VTR kuskeja on ihan mukavasti ollut tuolla tattiksella ajamassa ja suurin osa heistä on puhtaasti harrastelijoita ja jos autoon nyt laitetaan esim 13,5 lankainen niin ajo muuttuu radikaalisesti. Nyt tuo vauhti on todella hyvä ja ajoaikaa on ja tekniikka kestää hyvin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #594 : 26.05.09 - klo: 13.54 »
Kyllähän tuo De Tomaso on isojen autojen puolella kilparadoilla selkeästi GT-auto, siitä ei liene epäselvää. Ja siipikin löytyy.



Säännöissä lukee, että pitää olla "VINTAGE" ja sehän tämä varmasti on. Toisaalta lukee, ettei saa olla "PROTOTYYPPI/GT", mutta mitäs se sitten tarkoittaakaan... Lisäksi säännöissä lukee, että "Koriin tai auton runkoon ei saa laittaa ilmanohjaimia/diffuussoreita", mutta toisaalta "Takasiipi: Kielletty, esikuva mukainen spoileri sallittu.". Tähän koriin on siis laitettu ilmanohjain (=spoileri), mutta se on esikuvan mukainen. Ihanan yksinkertaista  :mrgreen:

Mutta jos tällä saa ajaa, niin on varmasti eturivin kori kyseiseen luokkaan.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #595 : 26.05.09 - klo: 13.57 »
Tuossa kun oli puhetta nuista koreista, niin Parman koreja en itsekkään suosittele. Autot ovat lähinnä laatikoita, ja eivät esitä alkuperäistä juuri ollenkaan. Itsellä on tuo Cuda ja minulle lähinnä tulee siitä mieleen Camarron ja 70 luvun Celican risteytys. Toivottavasti nämä Vintege-kisat leviävät myös tänne keski-suomeen. Oma auto on moottoria vaille valmis. Täytynee sellainen Medasecilta hommata kunhan lisää ilmestyy. Olikos tuo kone sensorillinen ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #596 : 26.05.09 - klo: 14.01 »
Tuossa kun oli puhetta nuista koreista, niin Parman koreja en itsekkään suosittele. Autot ovat lähinnä laatikoita, ja eivät esitä alkuperäistä juuri ollenkaan. Itsellä on tuo Cuda ja minulle lähinnä tulee siitä mieleen Camarron ja 70 luvun Celican risteytys. Toivottavasti nämä Vintege-kisat leviävät myös tänne keski-suomeen. Oma auto on moottoria vaille valmis. Täytynee sellainen Medasecilta hommata kunhan lisää ilmestyy. Olikos tuo kone sensorillinen ?
Sensorillinen kone on kyseessä.

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #597 : 26.05.09 - klo: 14.28 »
Olikos tuo kone sensorillinen ?

Sensorillinen on. Toimii ilman sensoriakin, kuten tuossa sivu tai pari sitten raportoitiin tänne. Pientä empimistä saattaa olla havaittavissa sensorittomalla noparilla paikaltaan liikkeelle lähtiessä (sensorittomien ominaisuus). Muuten kuulemma ei ole eroa sensorillisen noparin kanssa ajeluun.

Sensoripiuhaa ei tule tämän koneen mukana. Eli jos noparikin on sensorillinen, eikä ylimääräistä piuhaa ennestään ole, niin kannattaa pistää samaan tilaukseen.


Komian näköinen tuo Pantera... Kyllä noita italo-hirmuja vois mun puolesta olla muutama jenkki-muskeleita ja ralli-ohjuksia hätistelemässä  :wink:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #598 : 26.05.09 - klo: 18.56 »
Komian näköinen tuo Pantera... Kyllä noita italo-hirmuja vois mun puolesta olla muutama jenkki-muskeleita ja ralli-ohjuksia hätistelemässä  :wink:

Pantera näyttää todella hyvältä ja onhan se oikeassa maailmassa sielultaan ehtaa Jenkkiä (Ford V8), joten tervetuloa minun puolesta!

Akuutti moottorin tarve ratkesi GM Evo3:lla, hankitaan sitten se kisakone kunhan on kisoihin osallistuminen näköpiirissä.

Tomi

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #599 : 26.05.09 - klo: 19.34 »
Kyllähän tuo De Tomaso on isojen autojen puolella kilparadoilla selkeästi GT-auto, siitä ei liene epäselvää. Ja siipikin löytyy.



Säännöissä lukee, että pitää olla "VINTAGE" ja sehän tämä varmasti on. Toisaalta lukee, ettei saa olla "PROTOTYYPPI/GT", mutta mitäs se sitten tarkoittaakaan... Lisäksi säännöissä lukee, että "Koriin tai auton runkoon ei saa laittaa ilmanohjaimia/diffuussoreita", mutta toisaalta "Takasiipi: Kielletty, esikuva mukainen spoileri sallittu.". Tähän koriin on siis laitettu ilmanohjain (=spoileri), mutta se on esikuvan mukainen. Ihanan yksinkertaista  :mrgreen:

Mutta jos tällä saa ajaa, niin on varmasti eturivin kori kyseiseen luokkaan.

Toisaalta nopealla googelittamisella harvassa rata panterassa oli siipi(grüppe 5 luokkaisissa oli siipi ja paljon muutakin)

ihan selvennykseksi ettei tarkoitukseni tosiaan ole saada ihmisiä tuota panteraa yms. vastaan, vaan pohtisin vain noita sääntöjä. tietenkin niitä voi tulkita niin ettei GT-sarjan rataversioista mallinnetut kopat olisi luvallisia. tämä tosin vapauttaisi myös GT40:n :kiss:. ja muita siviili versioita. Kovin harva taitaa koppaa muutenkaan valita sen aerodynaamisten ominaisuuksien mukaan.
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv