Mitäkähän välityksiä pitää käyttää traxxas slashissa jotta kone ei kuumu koko ajan?
Combo siis tämä
http://fi.eurorc.com/product/1606/hobbywing-ezrun-60a-55t-brushless-combo-b4Moottori kuumui tuolla setillä ja slashin vakiovälityksillä 19/90 aika pirun kuumaksi, no vaihdoin tämän moottorin.
http://fi.eurorc.com/product/482/hobbywing-xerun-sensored-85tOngelmat ei hävinneet, vain nopeutui moottorin kuumeneminen.
Mitkä välitykset teillä on käytössä sähköautoissa??
Pitääkö tässä nyt kele laittaa pienempää pääratasta ja isompaa pinionia vai miten tämän moottorin kuumenemisen saisi ratkaistua.
Nuo ajot tapahtui hiekkamontulla laparenkailla, oisko sillä osuutta asiaan?
Pitäisikö kokeilla vielä tuota 5.5t moottoria tehdas asetuksilla vai tätä 8.5t moottoria?
Onko noille moottoreille olemassa jossain välitys-suhteet joita pitäisi käyttää??
Onko jollakulla muulla tätä comboa käytössä ja missä autossa?
Olisi kiva tietää onko mulla vaan se setti joka käy kuumana kuin hellan koukku?
Nopeudensäädin tosin ei käy kuumana, kone on joka sen ongelman aiheuttaa.
Välitykset on varmaan nyt mitä tarvitsen saada oikeaksi.
Joten antakaan hyviä neuvoja eksyneelle.
Onko liian tiheätkin välitykset eli vaikka 17/90 sellainen jolla koneen saa liian kuumaksi liian nopeasti?
Pitäiskö pidentää välitystä??
Tuntuu jotta alkaa mennä jo sekaisin kun kaikkea kokeillut ja tuntuntuu jotta mikään ei auta.....
APUWA huutaa james potkukelkka nytten....
Apuva