Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 923925 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mp146

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3120 : 27.01.08 - klo: 19.49 »
No jos se spurri on se iso musta ratas jota kytkimen päässä oleva metalli ratas pyörittää, niin hampaat on tallessa. Kytkin(tai mikä nyt luistikaan) tais aluksi luistaan hieman tuli kuitenkin ajettua,kun en ollut aivan varma ja älynnyt lopetta. Ja nyt kulkee ehkä kävelyvauhtia. Slipperyäkö kiristetään siitä spurrin(jos se nyt on se miksi luulen)ulkopuolella olevasta mutterista? Saakos tota slipperyä ja kytkimen toimintaa ja luistamista testattua muutakuin ajamalla?

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3121 : 27.01.08 - klo: 20.07 »
Slipperyäkö kiristetään siitä spurrin(jos se nyt on se miksi luulen)ulkopuolella olevasta mutterista? Saakos tota slipperyä ja kytkimen toimintaa ja luistamista testattua muutakuin ajamalla?

Juurikin siitä mutterista, laita joku tappi akselin reikään (Joka jatkuu spurrista auton nokkaa kohden, menee vaihdelaatikon läpi ja tulee ulos vaihdelaatikosta) jotta spurri ei vain pyöri kun yrität kiristää.
Spurrin kiristykseen auton mukana tuli sininen kiintoavain, mukana tulleella pienimmällä kuusiokoloavaimella saat lukittua sen akselinkin (Laitat sen sinne reikään).....
Paras tapa testata slipperyn pitävyys on ajamalla, myöhemmin kyllä oppii koittamaan käsinkin sen sopivan tiukkuuden.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3122 : 27.01.08 - klo: 20.17 »
Kyllä se slippery hieman ajossa löystyy. Itse kiristin sitä n. 1/8 kierroksen 1,5 gallonan ajon jälkeen.
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa mp146

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3123 : 28.01.08 - klo: 19.38 »
OK Kiitokset avuista! se slipperyhän se luisti. Kiristin 10min ja taas pelittää. Mielialakin taas nousussa. Vielä kun sais noita säätöjä kohilleen, niin ois yhtä hymyä. Tehas säädöillä alkaa tyhjäkäynnit nouseen parin sekunnin jälkeen aika rajuiks 15min kun käänsin alaneulaa auki, niin alkaa rauhoittuun mutta tuntus et käy aika rikkaalla kun letkusta puristamalla sammuttaa,niin käy varmaan 5sekunttia. Vai kannataisko yrittää saaha toi yläneula kohilleen ennen kuin alkaa väänteleen tota alaneulaa?

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3124 : 28.01.08 - klo: 19.48 »
Mistä saisi revoon kunnollisen pakoputken alkukäyppyrän (poikittaistakaputkelle) Big block .25 (savagen moottori) etsiskelin netistä mutta pelkkää alkukäppyrää tuon kokoiseen ei osunut silmään...käytössä tuo revon alkuperäisen tapainen ja se ei kuitenkaan kauaa kestä ja on lisäksi mielestäni ahdas... Trinityllä on kyllä koko pakoputkisto pönttöineen , mut jos löytäis jostain vain alkukäyrän jossa olisi riittävä sisähalkaisija ja muoto poikittaiselle putkelle niin pääsis halvemmalla... HJELP!

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3125 : 28.01.08 - klo: 19.50 »

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3126 : 28.01.08 - klo: 20.22 »
...tai miks et laita sivuputkea? Jenkeissä tuntuvat ainakin tykkäävän käyttää "ei niin suoraan sopivien" koneiden kanssa ja sellaisia käyriä/putkia on vissiin joka RC-putka täynnä  :mrgreen:
Se kylläkin syö mahdollisuuden käyttää sivusta toimivaa ROTO:a tai TIGERDRIVE:ä, kun se käyrä kääntyy eteen. Eli joko narukäynnistys tai starttiboxi tulee silloin kysymykseen.

Jos tuosta omasta RB:stä nyt joskus lähitulevaisuudessa loppuu laulu niin silloin pidän ainakin yhtenä vaihtoehtona tuollaista viritystä.
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3127 : 28.01.08 - klo: 23.02 »
Tuo takaputki vain jotenkin istuu niin hyvin tuohon.... ja roiskii kurat taakse eikä sotke autoa (ihan kun se pysyis muuten puhtaana  :evil: )   oon nähny sellasenkin virityksen missä se putki tulee keselle runkoa ikäänkuin jousien väliin muiden hilujen yläpuolelle  YÖK!.... TAKANA SEN PITÄÄ OLLA. (toki vain minun mielipide)

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3128 : 28.01.08 - klo: 23.09 »
HMMMMM... Saiskohan noin ohutta teräshaitari putkea vai olisko huono kun ei ole sileäpintainen sisäpuolelta.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3129 : 29.01.08 - klo: 14.01 »
HMMMMM... Saiskohan noin ohutta teräshaitari putkea vai olisko huono kun ei ole sileäpintainen sisäpuolelta.

Huono olisi, 2T moottorin huuhtelu perustuu vastapainesykäyksiin, kaikki mikä häiritsee sitä pudottaa tehoa.
Pakokaasut tavallaan kimpoaa pillistä takaisin moottoria kohden, koska 2T moottorissa ei ole venttiilejä niin tuo pulssi palauttaa sylinterin täyttövaiheessa pakoputkeen päässeen polttoaine-ilma seoksen ja estää sitä karkaamaan putkesta ulos.
Ja juuri siksi se oikeanlainen pilli on hyvin tärkeä 2T moottorille!
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3130 : 31.01.08 - klo: 22.51 »
Tuo savagen moottori ei ole helpoimmasta päästä sovittaa tuohon revoon.... ylätukivarren ja modatun rotostartin väliin jää alle 1mm "ylimääräistä" toki jos käyttäisi revon vauhtipyörää ja kytkintä sekä ratasta saisi muutaman millin lisää tilaa , mutta savagen kytkinrattaassa on sama hammasjako joten se siis kun on jykevämpi...penkitettynä ei silti todellista tehoa ole juurikaan lisää revon 3.3 sta vastaan vaikka tehdas lupaakin 2.5hp sitä ei näytä dynopenkissä oikeasti löytyvän... vääntö on toki kaksinkertainen joten kyllä ajossa tehoero vanhaan on huomattava , kakkosen saa säätää vaihtumaan melkeinpä välittömästi eikä kone puudu siitä huolimatta.

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3131 : 31.01.08 - klo: 22.57 »
Tässä vielä listaa monista yleisistä moottoreista....Company Engine HP TQ Peak RPM Part # Price

Associated MGT 4.6cc 1.10 @ 19,500 rpm 57.60 oz-in @ 17,750 rpm 34,250 rpm w/ kit n/a
Associated AE.15 .44 @ 22,100 rpm 21.87 oz-in @ 20,100 rpm 33,100 w/kit

Axial Racing .28 Spec I S 1.43 @ 22,800 rpm 75.61 oz-in @ 18,000 rpm 35,000 rpm AX001 $160
Axial Racing .32 same as the Racers Edge Sure Fire .32 with in a 10th in the Sure Fires favor

CEN NX-26 1.02 @ 23,200 rpm 53.00 oz-in. @ 18,000 rpm 33,200 rpm w/ kit n/a
CEN X-76 .46 1.58 @ 21,250 rpm 74.88 oz-in @ 16,500 rpm 36,000 rpm w/ kit $299
CEN OPS .21 speedster 1.27 @ 27,000 rpm 57.53 oz-in @ 19,200 39,800 rpm w/kit n/a

GS GS-R25MT 1.20 @ 24,000 rpm 55.68 oz-in @ 17,000 rpm 35,500 rpm w/ kit $230

HPI 18 SS 0.63 @ 29,500 rpm 24.96 oz-in @ 22,250 rpm 32,500 rpm w/ kit $170
HPI Nitro Star F4.1 0.94 @ 20,250 rpm 48.60 oz-in @ 18,000 rpm 33,500 rpm w/ kit n/a
HPI K4.6HO 1.28 @ 19,500 rpm 64.76 oz-in @ 19,500 rpm 32,000 rpm w/ kit n/a
HPI Nitro Star K4.6 1.32 @ 22,250 rpm 59.52 oz-in @ 19,750 rpm 35,000 rpm w/ kit $200
HPI Nitro Star GS 3.0 .56 @ 25,700 rpm 21.83 oz-in @ 25,500 rpm 36,300 rpm w/ kit

Kyosho GSR-26 0.94 @ 31,500 rpm 46.08 oz-in @ 14,300 rpm 34,250 rpm w/ kit n/a
Kyosho GSR-28 1.16 @ 21,800 rpm 56.32 oz-in @ 19,600 rpm 32,800 rpm w/kit n/a

LRP Z .12R Team Spec.2 1.11 @ 34,500 rpm 32.46 oz-in @ 34,250 rpm 41,250 rpm LRP31201 $240
LRP Z .28R Spec.3 Truggy 1.87 @ 27,200 rpm 70.77 oz-in @ 25,600 rpm 42,800 rpm

Mach .15 Rear Exhaust 0.65 @ 21,500 rpm 30.72 oz-in @ 11,000 rpm 29,500 rpm w/ kit $120

Max Power .12 S-3MF 0.91 @ 34,750 rpm 28.80 oz-in @ 30,250 rpm 43,000 rpm MX12MAXS2MF $349
Max Power MX21M5 1.35 @ 24,500 rpm 55.68 oz-in @ 21,000 rpm 38,250 rpm MX21M5 $350

Mugen X12 SE 0.88 @ 21,500 rpm 28.80 oz-in @ 30,000 rpm 42,500 rpm X12S3 $290

Novarossi N21B 1.33 @ 22,750 rpm 59.52 oz-in @ 20,750 rpm 35,750 rpm N21B $199
Novarossi N528XR Hott Mod 2.02 @ 26,250 rpm 80.64 oz-in @ 22,000 rpm 38,500 rpm N528XR $319
Novarossi P5 1.46 @ 25,250 rpm 59.52 oz-in @ 22,000 rpm 37,750 rpm A2C201 $300

Novarossi 12-3CT 1.03 @ 33,500 rpm 31.32 oz-in @ 32,800rpm 42,000 rpm $395

O.S. .12TZ(S) T3 0.80 @ 34,000 rpm 24.96 oz-in @ 21,750 rpm 38,500 rpm 11371 $230
O.S. 12 TR 0.65 @ 30,000 rpm 25.00 oz-in @ 23,250 rpm 39,350 rpm 11362 $130
O.S. 12 TR-T Outlaw 0.73 @ 31,500 rpm 25.96 oz-in @ 27,250 rpm 41,000 rpm 11365 $160
O.S. .18 TZ-T 1.18 @ 29,400 rpm 44.16 oz-in @ 21,750 rpm 42,050 rpm OSMG2114 $180
O.S. VZ-B V-Spec 1.47 @ 24,250 rpm 61.20 oz-in @ 22,500 rpm 41,500 rpm 13890 $320
O.S. 30VG 1.80 @ 26,500 rpm 74.88 oz-in @ 18,750 rpm 35,500 rpm 13960 $250

Ofna Hyper 21 8-Port 0.98 @ 20,750 rpm 49.92 oz-in @ 14,750 rpm 33,000 rpm w/ kit $150
Ofna Force .26 1.02 @ 24,000 rpm 48.00 oz-in @ 19,500 rpm 38,500 rpm w/ kit $140
Ofna/Picco P7-R Evo .21 1.47 @ 25,200 rpm 59.01 oz-in. @ 24,800 rpm 39,400 rpm 51218 $309
Ofna Force .32 1.23 @ 23,000 rpm 66.07 oz-in @ 17,400 rpm 33,200 rpm w/kit
Ofna Hyper MacStar 2.8 6 port 1.03 @ 23,400 rpm 44.82 oz-in @ 23,400 rpm 34,200 rpm w/ kit

Peak Diablo .12 Type-R 0.51 @ 25,550 rpm 21.10 oz-in @ 19,000 rpm 33,000 rpm PEK6006 $150
Peak Diablo .28 1.33 @ 27,500 rpm 48.00 oz-in @ 22,000 rpm 40,800 rpm PEK6081 $170

Racers Edge Sure Fire .32 1.65 @ 21,750 rpm 74.80 oz-in @ 21,000 rpm 34,500 rpm RCESF10000 $200

Radical 621P 1.27 @ 26,150 rpm 52.06 oz-in @ 19,400 rpm 39,400 rpm kit n/a

RB Concepts V12 Rody 3T 0.95 @ 34,250 rpm 28.80 oz-in @ 28,750 rpm 44,750 rpm 1700-000445 $375

Rex R12S5 Outlaw 0.84 @ 34,750 rpm 26.88 oz-in @ 26,750 rpm 41,250 rpm RER12S5 $385
Rex ReR5 5-port turbo 0.84 @ 34,750 rpm 27.00 oz-in @ 26,750 rpm 41,250 rpm ReR5S3 $320

Rossi Cobra .21 1.32 @ 25,600 rpm 52.45 oz-in @ 25,200 rpm 41,200 rpm 190AR21 $350

SH PT2002XB .21 1.21 @ 22,100 rpm 55.68 oz-in @ 19,750 rpm 39,000 rpm 147009 $229
SH 0.28 1.22 @ 20,500 rpm 61.40 oz-in @ 14,750 rpm 38,450 rpm w/ kit $150

Sirio S12T3 EvoIII 0.79 @ 35,050 rpm 23.04 oz-in @ 22,000 rpm 40,750 rpm S12-TRP1 $200
Sirio P21 PR Pro 1.46 @ 27,750 RPM 53.76 oz-in @ 26,250 RPM 41,000 rpm S12-TRP1 $200

Sportwerks 0.26 1.30 @ 26,750 rpm 53.76 oz-in @ 19,000 rpm 42,750 rpm w/ kit n/a

STS D30M 1.6 @ 25,000rpm 67.99 oz-in @35,000rpm 35,000rpm $130
STS28 is the same peak HP is at a lower rpm band than the STS D30M

Super Tiger G-27CX 0.86 @ 17,250 rpm 50.70 oz-in @ 16,250 rpm 30,250 rpm w/ kit n/a

Tamiya FR-15S 0.48 @ 30,250 rpm 21.12 oz-in @ 13,000 rpm 36,500 rpm S21 PR Pro $350

Team Losi Mach 427 1.31 @ 26,750 rpm 53.80 oz-in @18,750 rpm 43,250 rpm w/ kit n/a

Thunder Tiger Pro .21 0.92 @ 21,750 rpm 57.60 oz-in @ 16,750 rpm 37,750 rpm w/ kit n/a
Thunder Tiger Pro 28 BXR 1.10 @ 19,500 rpm 57.60 oz-in @ 17,750 rpm 34,250 rpm w/ kit n/a

Top TS12S3 0.77 @ 31,000 rpm 26.88 oz-in @ 20,250 rpm 41,750 rpm TSR12S3 $299

Traxxas TRX 2.5 Rear Exhaust 0.69 @ 29,750 rpm 30.72 oz-in @ 18,750 rpm 38,500 rpm w/ kit $120
Traxxas TRX 3.3 Pullstart 1.06 @ 31,250 rpm 37.49 oz-in @ 19,500 rpm 37,750 rpm w/ kit $152

Trinity 427 Monster Horsepower 1.02 @ 24,250 rpm 48.00 oz-in @ 19,250 rpm 38,100 rpm w/ kit n/a
Trinity .30 Adam Drake 1.44 @ 21,750 rpm 55.68 oz-in @ 27,000 rpm 36,250 rpm TRI40006 $215
Trinity .21 Adam Drake 1.48 @ 25,400 rpm 57.72 oz-in @25,400 rpm 41,000 rpm TRI40012 $465
Trinity .21 Platinum Drake 1.58 @ 26,200 rpm 61.03 oz-in @25,800 rpm 40,600 rpm w/ kit

Werks Racing Collari B7 1.54 @ 26,000 rpm 59.52 oz-in @ 23,750 rpm 36,650 rpm WRXLC21B7 $250

Xray NT18 w/ kit n/a

XTM XTM 24.7 1.27 @ 23,000 rpm 61.44 oz-in @ 16,750 rpm 37,250 rpm w/ kit $140

Thanks to Derek at Xtreme RC Magazine.

Poissa Tony

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3132 : 01.02.08 - klo: 00.22 »
Päivää vaan kaikille tänne. Tuli sitten tänään tilattua Revo 3.3 eli ensi viikolla varmaan pääse kokeilemaan jo  :grin: Onkin mennyt reilu kymmenen vuotta kun viimeksi on ollut rc-auto joka sekin oli sähkövekotin. Rupesi hieman uusi auto himottamaan jokunen viikko sitten ja täällä lueskeltua saitte vakuutettua minut että revo on varsin hauska ja ilmeisesti suht toimivakin peli. Kiitos vaan kaikille  :wink:

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3133 : 01.02.08 - klo: 15.41 »
Kannattaa muuten tuohon autoon säätöjä tehdessä olla varovainen, koska ei se optidrive, (joka estää sen pakin kytkeytymisen jos rattaat pyörii eteenpäin) ei ole niin ehdoton. Itselläni nimittäin jäi tuo tyhjäkäynti hieman liian korkeaksi, ja säätöjen välissä hieman vapaammin ajelin niin en huomannut että kun peruutuksen jälkeen oli ohjaimesta vielä pakki päällä, mutta vaihde autossa eteenpäin?, niin juuri muutaman metrin kiihdyttäessäni pakki yht`äkkiä napsahtaa päälle :shocked:. Onneksi ei menny rattaat vaihteistosta.
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3134 : 01.02.08 - klo: 15.52 »
Forward only.  :p  ei pelkoa moisesta kun kaikki optirivot on riisuttu pois... sähköjä on vain vastari , akku ja kaasu sekä ohjaus-servot... ei ez starttia ei optidriveä eikä pakkiservoa....kevyempi eikä niin paljon häiriöaltista sähköhärpäkettä.

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3135 : 06.02.08 - klo: 19.14 »
Olipas mukava pitkästä aikaa ajella REVO:lla suurinpiirtein ilman huolia.
Aiemmin kun meni niitä kaasu/jarruservoja muutama mutta nyt on Futaban radiot millä sai asian kuntoon.
Eilen kokeillessani tuli ilmi että alaneula pyöri koneen tärinän takia kiinnipäin ja alapää tietenkin meni laihalle ja alkoi booailemaan ja lopulta poltti tulpan.

Nyt näyttäs että ongelma on ainakin hetkeksi korjattu parilla tipalla ruuvilukitetta mutta täytyy varulta ostaa muutama uusi O-rengas alaneulaan vastaisuuden varalle.

Pitoongelmille ei mulchereilla pysty toistaiseksi tekemään mitään... :mrgreen:
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3136 : 06.02.08 - klo: 23.11 »
Forward only.  :p  ei pelkoa moisesta kun kaikki optirivot on riisuttu pois... sähköjä on vain vastari , akku ja kaasu sekä ohjaus-servot... ei ez starttia ei optidriveä eikä pakkiservoa....kevyempi eikä niin paljon häiriöaltista sähköhärpäkettä.
Tein juuri noin omalle 2,5:lle, sama ku vaihtas isomman motin ku auto laihtuu 250gr. Pistin vielä isomman spurrin, KYLLÄ LÄHTEE
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3137 : 07.02.08 - klo: 18.40 »
Tilasin nyt sitten pohdiskelun jälkeen nuo Maxx Masherit: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVS54&P=M#otheritems ja nuo vanteet: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJYL9&P=7 Towerista. Noista renkaista ja vanteista ajattelin nuo nastarenkaat väsätä. :mrgreen:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3138 : 09.02.08 - klo: 18.39 »
Vihdoin sain selville mikä tuossa trx 3.3:ssa mättää. :mrgreen: Se front ball bearing (siinä vauhtipyörän takana oleva laakeri) vuosi ilmaa. :shock: Siksi kone kävi niin kuumana ja epätasaisesti. En varmaan osta uutta :undecided:, koska uusi maksaa jonkun ~26€ ja uusi RB:n motti on jo postissa tulossa :grin:.
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3139 : 09.02.08 - klo: 18.44 »
No, eipä siinä muuta vaihtoehtoa oo kun uuden vaihto. Alkup. laakeri saattaa olla arvokaskin, katot ohjekirjasta koon ja kysyt jostain toisesta liikkeestä laakeria, luulis etulaakereita halvemmallakin löytyvän.

Itellä maksoi sirion moottoriin kesällä alkup. etu ja takalaakerit ton 26,-
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3140 : 09.02.08 - klo: 19.00 »
MR 607-2RSC maksaa 5,00 € , siis keraamisilla kuulilla.  (7*19*6mm)
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3141 : 09.02.08 - klo: 19.04 »
Joo, niinpäs olikin. :grin: Katoin vahingossa niiden molempien laakereiden pakettihinnan. :roll: Ihmettelin vaan tuota laakerin niin aikaista kulumista, kun melkein alusta asti on kone käynyt liian kuumana, eli laakeri vuotanut ilmaa :huh:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3142 : 09.02.08 - klo: 19.07 »
MR 607-2RSC maksaa 5,00 € , siis keraamisilla kuulilla.  (7*19*6mm)

Toi ei kai sovi tohon trx 3.3:een kun sen alkuperäsen mitat on (7x17x5mm).
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa ropsan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3143 : 09.02.08 - klo: 22.15 »
Se on sitten MR 697-2RS tai -2RSC jota etsit.
Luotettu R/C-laakeri- ja ilmansuodatinkauppa.
JP-NitroRacing

Poissa Tony

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3144 : 10.02.08 - klo: 19.18 »
No niin nyt olisi sisäänajo ja muutama tankillinen sen jälkeen takana. Mitään ihmeempiä ei sattunut matkan varrella mutta olisi ollut muutamaan otteeeseen sormi suussa jos ei olisi ollut kaveria mukana joka noiden polttiskoneiden kanssa on ennenkin pelannut. Ihan mukavan pirteän oloinen vehjes tuo Revo :grin: Muutama voltti katolleenkin kokeiltiin, ehkä tässä vielä oppii ajamaan. Tuli sitten tilattua jo viime viikolla keskidiffi, takajarru, takasiipi, kallistuksen vakaajat ja viriputki joka nyt ekojen ajojen jälkeen tuntumalla olisi vielä ollut tarpeellinen, menee jo tarpeeksi kovaa nytkin... niin ja tuli sitten samaan pakettiin tilattua se forward only kitti mutta eihän sille olekkaan mitään käyttöä kun se sisältyy tuoho keskidiffi settiin. Noh, pitää tyrkätä se jossain välissä myyntiin tuonne palstalle.

Seuraavaa ajokertaa jo odotellen  :laugh:

edit. pistetään nyt kuvakin


« Viimeksi muokattu: 10.02.08 - klo: 22.02 kirjoittanut Tony »

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3145 : 10.02.08 - klo: 19.30 »
Juu itselläni käytön alla jo toinen profiilin mukainen revo käytön alla ja keskidiffi,takajarrusetti ym. pientä kilkettä ja varaosaa lähtee jenkkeihin tilaukseen lähiaikoina.
Kallistuksenvakaimia en aikonut laittaa kun tykkään tuosta alusta toimivuudesta tuollaisenaankin.
Ehkä hiukan jäykemmät jouset vielä hommaan.
TeknoRC:n takasiipiteline on ollut jo loppukesästä asti paikoillaan ja ehkä tilaan vielä tuon Traxxasin oman telineen.
Ei muutakuin hyviä ajeluhetkiä.
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3146 : 11.02.08 - klo: 19.26 »
Aa, ostit Tony sitten punasella kopalla! :grin: Itsekin olisin halunnut, mutta ei ollu niin ostin mustan :cool:. Löytyskö muuten keneltäkään etulaakeria trx 3.3 mottiin? Koko olis (7x17x5mm) ja (osanumero 5223). Tarttisin siis vain tuon etulaakerin ja mieluiten jos on muuta merkkiä niin kumisuojattu. :grin:
Tota keskidiffiä en ole vielä hankkinut, kun huonontaa kai auton käyttäytymistä offroadissa? (Onko näin?)
Ja sitten vielä  :roll: mitä jousiparia (jäykempää kuin stock) suosittelette? Hieman liikaa niiailee jarruttaessa ja välillä hypyissä pohja ottaa hieman ilkeästi maahan.  :mrgreen:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3147 : 11.02.08 - klo: 20.42 »
Yks mahdollinen setuppi olis että vaihdat ne alkuperäiset takajouset (vihreä merkintä) eteen ja hommaat vaikka esim. pari pykälää jäykemmät jouset taakse.
Itselläni oli ensimmäisessä revossa juuri noin (vihreä pilkku edessä ja muistaakseni ruskea pilkku takana).
Myös iskunvaimentimien paikkaa vaihtamalla edestä taakse voi kikkailla. Niissä kun on alunperin eri männät sisällä (erikokoiset öljyreiät) mikä ilmenee myös ohjekirjasta.
Tietenkin iskariöljyt vaikuttavat joten ei jäykkyistä öljyä kehiin. Alunperinhän iskareissa on SAE-30W (sama kuin 30Wt) öljyt joten hieman jäykempää litkua iskareihin.
Tuossa ainakin itse hyviksi toteamiani iskariöljyjä eivätkä ole edes hirveän hintaisia http://www.sabe.fi/hobby/index.php?searchstring=&searchby=0&feedback=0&search_by_manufacturer=150&mfgid=150&grpid=3601
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa teme91

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3148 : 11.02.08 - klo: 21.02 »
Joo, kiitos paljon tuosta yhdistelmästä! Täytyypi kokeilla. Mitenköhän jäykkää iskariöljyä kannattas laittaa noihin iskareihin, kun laitan noi "vihreet" jouset eteen ja "tan" jouset taakse enkä aio vaihtaa iskareiden mäntöjä. :mrgreen:
+Vielä, minkäkokoista spurria käytät ton RB:s kanssa. (Itelläni on toi TM523 ja vähän rivakammin sais lähtee, 3.3 ei kulkenu oikein tarpeeks :tongue:) Ei ole vielä siis kiinni tota RB:tä, mutta kuitenkin :grin:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz

Poissa mousemaster

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Revo
« Vastaus #3149 : 11.02.08 - klo: 21.29 »
Minä pistin 55wt ja on jo aikas hyvät mutta voisi takana olla vieläkin jäykempää... ainakin kun on bigblock ja sitäkautta enemmän painoa takana... ja hilift gunmetal jouset joka kulmassa, eipä nuo hirveästi tunnu nostavan ainakaan jos ei säädä ylös.   eteen pistäisin tuota 55wt ja taakse sit vaik. 10-20 pykälää jäykempää , ainakin jos tykkää hypyyttää laitosta , ei perä pohjaisi hyppyrin nokalla niin helposti eikä tulisi niitä hallitsemattomia loikkia joista yleensä koituu muitakin ongelmia  :evil: