Kirjoittaja Aihe: polttoainetankin vaihto  (Luettu 1830 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa venla1

  • Tulokas
    • Profiili
polttoainetankin vaihto
« : 11.08.05 - klo: 21.32 »
Moikka. Vaidoin autooni, cen fun factory, polttoainetankin. Syystä, että vakio tankki oli 75 cc, ja tuntu että koko ajan saa olla tankkaamassa. Pienen modifioinnin ja dremelin avustuksella istutin siihen genesiksen tankin (tilavuudeltaan noin kolme kertaa isompi). Kysymys kuuluukin (tyhmäkö?), että onko tällä operaatiolla polttoaineen saannin (tankin paineen) suhteen merkitystä. Koeajossa kaikki näytti toimivan hyvin.
Kiitoksia! :)

Poissa KertM5

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/kert.siret/
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #1 : 11.08.05 - klo: 21.44 »
tankin koolla ei ole mitään merkitystä. seosruuvia joutuu ehkä vähän pyörittelemaan.. mutta kyllä se kone varmasti käy isolla tankilla yhtä hyvin kuin pienellä tankilla

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Re: polttoainetankin vaihto
« Vastaus #2 : 11.08.05 - klo: 21.55 »
Lainaus käyttäjältä: "venla1"
Moikka. Vaidoin autooni, cen fun factory, polttoainetankin. Syystä, että vakio tankki oli 75 cc, ja tuntu että koko ajan saa olla tankkaamassa. Pienen modifioinnin ja dremelin avustuksella istutin siihen genesiksen tankin (tilavuudeltaan noin kolme kertaa isompi). Kysymys kuuluukin (tyhmäkö?), että onko tällä operaatiolla polttoaineen saannin (tankin paineen) suhteen merkitystä. Koeajossa kaikki näytti toimivan hyvin.
Kiitoksia! :)

Mulla kestää 20 min 1 tankillinen  :)
RB,the power of champions.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #3 : 11.08.05 - klo: 21.59 »
Sulla on näköjään iso tankki, tai säädöt metässä jos noin kauan ajat tankillisella :lol: .
- Tapsa

Poissa JuusoP

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/juusopa
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #4 : 11.08.05 - klo: 23.01 »
Siis vain 20min minä ajan ainakin 30 min tankillisella.
Jo on kerpele jos tuosta ei pääse!
Kotisivut valmistuu...

Mika R

  • Vieras
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #5 : 11.08.05 - klo: 23.15 »
Lainaus käyttäjältä: "KertM5"
tankin koolla ei ole mitään merkitystä. seosruuvia joutuu ehkä vähän pyörittelemaan.. mutta kyllä se kone varmasti käy isolla tankilla yhtä hyvin kuin pienellä tankilla


miten se tankin koko vaikuittais seokseen  :roll: paineellahan se sieltä tankista tule...oli iso tai pieni

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #6 : 11.08.05 - klo: 23.19 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Sulla on näköjään iso tankki, tai säädöt metässä jos noin kauan ajat tankillisella :lol: .

75cc tankki,ei tullut sellasta vaihtoehtoa kuin hellä kaasu sormi ;)
RB,the power of champions.

Poissa KertM5

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/kert.siret/
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #7 : 11.08.05 - klo: 23.21 »
no joo, se ei tietysti vaikutta mitenkään.. mitäköhän mä oikein ajattelin sillä hetkellä  :oops:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #8 : 12.08.05 - klo: 00.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Sulla on näköjään iso tankki, tai säädöt metässä jos noin kauan ajat tankillisella :lol: .

75cc tankki,ei tullut sellasta vaihtoehtoa kuin hellä kaasu sormi ;)

Okei, ite oon vaan tottunu ajamaan kaasu pohjassa :mrgreen: .
- Tapsa

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #9 : 12.08.05 - klo: 11.19 »
Lainaus käyttäjältä: "JuusoP"
Siis vain 20min minä ajan ainakin 30 min tankillisella.


Nii'in. Ja sisäänajossa pukilla 1 tankillinen kesti 50min  :roll:  (eikä muuten ollut yhtään laihalla)

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
polttoainetankin vaihto
« Vastaus #10 : 12.08.05 - klo: 13.36 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "JuusoP"
Siis vain 20min minä ajan ainakin 30 min tankillisella.


Nii'in. Ja sisäänajossa pukilla 1 tankillinen kesti 50min  :roll:  (eikä muuten ollut yhtään laihalla)

Mun sisään ajo Hyperillä tais mennä vähä harakoille.
Ekaks ku saatiin se käyntiin ni ohjaimessa oli sellaset säädöt että meni heti täydelle kaasulle ku lähti kayntiin. ja sitten ku rauhotettiin se ni annoin pyörii tyjiksellä jotai 10min enkä jaksanu ja sit sellast rauhallista ympyrää ajelin jotain 4 tankkia ja sitten vähän isompaa rinkiä ja välillä vähän kovemmin ni johonki 7 tankkiin ja sit aloin pikkuhiljaa tankki kerrallaan ajelee kovempaa ja noin. 11 tankillisella ajoin kaiketi jo täysillä.  :roll:

(siis jotenkin noin se meni mutta siitä on jo aikaa kun ajoin tuon ja kyllä moottori on mielestäni hyvin käynyt tuon jälkeen)