vähän on kasaus edennyt, takapää alkaa olee nipussa.
paljon hyvää, osat ronskin kokoisia ja paljon metallia/alumiinia/hiilikuitua. periaatteessa helppo laittaa nippuu.
ongelmia lähinnä ohjeiden osalta, ne on aika puolinaiset, jotkut kuvien osat jopa näyttävät erilaisilta kuin mitä paketista löytyy, joten en tiedä soveltuisiko auto nuorelle harrastajalle/noviisille, kokeneemmalta kyllä sujuu kun vähän tsiigailee ja tekee uudestaan jos eka yritys ei onnistu. ohjeet ovat siis valokuvia, ei mitään kuvasarjoja tai räjäytyskuvia, ja tekstit italiaksi, Si prego.
sitten on jotain pientä, esim. iskareiden teräs akselit olivat päässeet paketissa hieman hapettumaan (eli suomeksi ruostumaan) mutta kyllä niistä kalu tuli kun vähän päältä pahimmat puhdisteli. toisaalta osat aika universaaleja, joten esim. Kyoshon iskarin akselit voisivat sopia (Joissakin pallopäissä lukeekin muuten kyosho hehe..)
Suurin osa osista on kyllä ihan laadukkaita ja materiaali tuntuu oikeanlaiselta. Muovi on joissain kohdissa ämpärimuovia mutta ehkä öljyisyys on hyväksi, joustaa eikä halkea rikki (esim. pyörien hubit, jotka ovat muuten isot). toisaalta taas esim bulkheadit ovat kovempaa muovisekoitetta, jossa tuntuu olevan hiiltä/kuitua tmv, ja jämäkkää tekoa. Niissä on merkki "BMT".
Hihnat ovat saksalaista tekoa Made in Germany. Pyörien vetoakselit (koiranluut) alumiinia eli kevyet.
Eiköhän tuo vielä nippuun saada ja testiin.
Jos olet tottunut Japanilaisiin tai Reiskaan eikä muu kelpaa, niin tämä ei välttämättä ole "sun juttu". Mutta toisaalta tämä huokuu tietynlaista "yksinkertainen on kaunista" ajattelua ja nopeus ratkaisee.