Kirjoittaja Aihe: Onko Tohmajärvellä harrastajia  (Luettu 1692 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko Tohmajärvellä harrastajia
« : 07.08.12 - klo: 21.22 »
Kun ei löytynyt haulla niin ajattelin alottaa uuden topikin. Eli onko tohmajärvellä rc harrastajia olis kiva jos ees joku ajokamu löytys tiiän nimittäin pari bashauspaikkaa :evil:. Tänne saa myös laittaa ajopaikkoja, videoita, kuvia ymm.

Poissa Zippe-83

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #1 : 11.08.12 - klo: 11.18 »
Jep. 1:10 sähkö crossi, ja polttis lennokki löytyy.
Ansmann Mad Monkey

Poissa Gerri

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #2 : 12.08.12 - klo: 09.10 »
kesälomalla oli taas pari traxxasia mukana, kun siellä päin oltiin. Hiekkamonttujahan sieltä löytyy aika hyvin. Tälläkertaa meni kuitenkin enemmän pihasuttaukseksi riikolassa.
Team durango DESC410R, HPI Baja 5B Flux

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #3 : 18.08.12 - klo: 17.59 »
Missäs päin Tohmajärveä pojat asuu. Itse asun kemien puolella voitas pitää kokoontuminen eräällä kaverini isän omistamalla montulla. Sinne on tehty jo valmiiks krossi-sekä endurorata. Ihan hyvin siellä inferno neo rs päristeli(minun auto). Niin et sovitaan ajat ja mä selvitän vielä tarkemmin montun sijainnin.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #4 : 22.08.12 - klo: 18.57 »
Monttu on nykyään Sairasen omistuksessa. Eli kyseessä on Sairasen monttu.

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #5 : 17.12.12 - klo: 11.33 »
Juu,Sairasen montulla käydään enskoilla päristeleen.mulla kans 5kpl autoja ja jouluks tulossq 1/5 mdc rrv4 factory  team bensa crossi   pitäneen ottaa autoja mukaan kun käyn enskaa ajamassa,vois väliajalla vähän näytös ajoa pitää.

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #6 : 31.01.13 - klo: 14.24 »
Oltiin tos kamujen kanssa pitkästä aikaa porukassa koolla. Yks mun kamu Arttu Pippuri (saatat ehkä tuntee ajaa krossii 125cc Hondalla) mainitsi sut ja sun autot. Ajatko talvella rc:llä?

Poissa henkka69hd

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Onko Tohmajärvellä harrastajia
« Vastaus #7 : 31.01.13 - klo: 15.29 »
Juu ajan,mut shkölaitteet joutuu suojaamaan,ettei servot ja noparit kyrvähä  kesken hauskimman ajosession. Vielä -20 pakkasella oon ajellu mut sormet meinaa jäätyy,kun ei paksuja hanskoja voi pitää.