Tuossa Mamban nopeudensäätimessa (=ESC tästä eteenpäin) ei ole mitään nappeja (pl. johdon päässä oleva on/off kytkin), joten tuo tapsan suomennus kaipaa hieman tarkennusta.
En nyt ala sanasta sanaan tuota suomentamaan, mutta käytännössä homma menee näin;
- Varmista että radion trimmit (jos sellaisia on) ovat keskiasennossa
- Radio päällä, kytke akku ESC:iin (varmista ensin että ESC ei ole päällä)
- Radiosta kaasu täysille ja ESC:sta virrat päälle
- Kuulet ESC:sta moniäänisen sävelen (kuuluu aina kun laitat virrat päälle)
- Hetken päästä laite piippaa nopeasti neljä kertaa peräkkäin vilkuttaen samalla vihreätä lediä
- Punaisen ledin alkaessa vilkkua pistä radiosta jarru täysille
- Hetken päästä ESC piippaa taas nopeasti neljä kertaa ja alkaa vilkuttaa keltaista lediä
- Vapauta kaasuliipasin neutraaliasentoon
- ESC piippaa kahdesti vilkuttaen samalla kaikkia ledejä, jolloin kalibrointi on valmis
Kalibrointi kannattaa varuilta tehdä jonkin telineen päällä niin, että vetävät pyörät ovat ilmassa.
Voit samalla kaivaa autosi varaosamyyjän numeron esille, jotta saat nopeasti soitettua ja tilattua uusia osia rikkoutuneiden tilalle...