Kirjoittaja Aihe: Talvi kruisailua  (Luettu 1807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juho31+

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Talvi kruisailua
« : 07.01.09 - klo: 19.48 »
Moi kaikille leikki mielisille. Jep kävin taas tänään rullaamassa Hellfirellä ja mukavasti sain säädöt kohalleen kun oli vime kerasta vähän asteet muuttuneet. oli muuten tosi hyvä ilma tänään ajaa kun oli vaan muutama aste pakkasta. pistäkää tänne talviajo kokemuksia.  :laugh:
sähkö crossi gruisailija

Poissa kase

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #1 : 07.01.09 - klo: 20.23 »
moro!just säätöjen haku reissusta tulin,ja pakkasta -15c"oisko liian kylmä kun ei meinaa säädöt löytyy  :laugh: "piikit renkaissa että pitoa riittää ni hauskaa touhua.yritettiin huippuja kokeilla,kaveri auton rattiin ja vänkärin paikalta ohjasin,pikkasen hulluksi meinas porukka kattoo  :grin: mut sen verran kapea oli asfaltilla sula ura ettei siitä mitään tullu mutta nauraa sai!!!!just toinen tankki liimaukseen niin ei tartte koko ajan olla tankkaamassa  :p

Poissa HasaP

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #2 : 07.01.09 - klo: 20.37 »
Hauskaa se on lunta pöllyttää. Servoille vaan näkyy olevan hubaa. Muutaman olen tässä parin viikon sisään polttanu. Pitää paremmin koettaa suojata servot ja vastari.

Olisko mitään vinkkejä, miten sen kopan saisi tiiviimmäksi? Ei taida olla juuri keinoja?

Säätöjen kans ei mitään ongelmia.

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #3 : 07.01.09 - klo: 20.50 »
tää on kyllä ihme. ite ajelen melkein joka päivä auotollani joka on cen mg10 tr mitään sähkö ongelmia ei ole ollut koskaan vaikka kuin hypin lumi kasaan ja ajan lumikasojen läpi ja mitään en ole koskaan suojannut. mutta kun sisälle pääsen niin kuivaan auton tolaallisesti hiuksen kuivaajalla ja vessapaperilla. ja autossa sähköt ovat vakiot.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #4 : 07.01.09 - klo: 23.57 »
Olisko mitään vinkkejä, miten sen kopan saisi tiiviimmäksi? Ei taida olla juuri keinoja?

No laittaa vaan jeesusteippiä vähän joka paikkaan niin kyllä se siitä tiivistyy.  :afro:
Minulla ainakin toiminu.  :tongue:
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #5 : 10.01.09 - klo: 20.03 »
Tänään (10.1) rupesi poltteleen kauheasti päästä rällään, joten ei kai se auta kun ottaa auto laatikosta pois ja laittaa akut(patterit) ja vesi suojat (teippiä & pahvia) paikalleen. Ulkona pakkasta pari astetta ja aurinko paistaa ihana päivä. Käynistyksen kanssa oli vähän ongelmia kun tyhjäkäynti säädöt ovat vähän pielessä ja polttoaine jäänyt kylmään autotallin kaappiin säilöön. Vihdoinkin kun auto kävi ja pääsi liikkeelle niin pito vähän hukassa on sliksit alla.

Kokonaisuudessaan ajo hetki oli hauskka ajan kulutusta ja sai siinäkin raitista ilmaa  :lol:

Kuitenkin Rata auto kun on jospa kuitenkin odottais sulia teitä
« Viimeksi muokattu: 10.01.09 - klo: 20.14 kirjoittanut Mikko260 »
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #6 : 11.01.09 - klo: 13.39 »
Hauskaa se on lunta pöllyttää. Servoille vaan näkyy olevan hubaa. Muutaman olen tässä parin viikon sisään polttanu. Pitää paremmin koettaa suojata servot ja vastari.

Olisko mitään vinkkejä, miten sen kopan saisi tiiviimmäksi? Ei taida olla juuri keinoja?

Säätöjen kans ei mitään ongelmia.

Teipistä ja pahvista saa jo aika hyvän aikaseksi kun malttaa näperrellä ja käyttää aikaa rakentamiseen
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa HasaP

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Talvi kruisailua
« Vastaus #7 : 12.01.09 - klo: 18.40 »
Hauskaa se on lunta pöllyttää. Servoille vaan näkyy olevan hubaa. Muutaman olen tässä parin viikon sisään polttanu. Pitää paremmin koettaa suojata servot ja vastari.

Olisko mitään vinkkejä, miten sen kopan saisi tiiviimmäksi? Ei taida olla juuri keinoja?

Säätöjen kans ei mitään ongelmia.

Teipistä ja pahvista saa jo aika hyvän aikaseksi kun malttaa näperrellä ja käyttää aikaa rakentamiseen

Ei jaksa nysvätä. Ajoonhan noi on tarkoitettu.
Surutta olen nyt ajellut, mutta tuon puhdistuksen paineilmalla olen jättäny tekemättä. Lakkasin noi uudet servot ympäriinsä useaan kertaan, jotta ovat tiiviitä. Ei ainakaan vielä ole palanu noi.

Muutamille kerroille olen myös vetänyt pakkausteipillä auton etuosan tiiviimmäksi. Se vähentää moskan määrää kopan sisässä aika paljon. Useimmiten se on kyllä ollu kattoa myöten ihan täynnä lunta ja sohjoa.