Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TTKoo

Sivuja: 1 ... 64 65 66 [67] 68 69 70 ... 73
1981
Sähköautot / Asso Talk
« : 29.12.03 - klo: 18.18 »
Lainaus käyttäjältä: "mara"
Sori kun keskeytän Teidän keskustelun, mutta tietääkö kukaan tuleeko RC-pisteen autopaketin mukana servoa ja mitä muuta siihen tarvitaan lisäksi muutakuin kori?


Ainakin meidän ostaessa AUTOPAKETIN  (2 kertaa) siinä oli sekä servo, että kori !
Tuskin käytäntö on muuttunut, mutta sehän selvii kun soitat sinne!

Rakennussarjassa ei ole kumpaakaan!
Edit:  HUOM! Katso allaoleva tieto !

1982
Lainaus käyttäjältä: "Jani S"
Asso TC3 voin heti luvata takuiksi pankkiin, pitäis riittää!!


Meil on yks siel jo, asuntolainan panttina!

Joo, on se varmaan täysikuu!!!!!  Täytynee olla!

1983
Lainaus käyttäjältä: "Jani S"
TeeTeeKoo: Toi oli hyvä!! Vielä yks, sitten sul onnistunut lainaus / sun vaimol olevia lapsia ( kunnon insinööri matematiikkaa :) )!! Seuraavasta lainauksest joudut sitten tekeen lisää RC harrastajia :) Tai sun vaimoa korjaan :)


Pankissa tavataan, hyvistä takaajista on aina pula!

PS. Ei kai nyt oo vaan täysikuu, tai jotain......

1984
On jo kolme lasta, tai ainakin vaimolla on!  :lol:

1985
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
ProStockissa käy mikä tahansa 17 kierroksinen ankkuri. Todentaminen ei konetta purkamatta onnistu, eikä ankkureita pureta. Eli herrasmiesmeiningillä kaikki ajaa vähintään 17 kiekkasilla. Ja saa rakentaa vapaasti virikannuun jne.


Mr Cale antoi päivemmällä "sisäpiirin tietoa"!

Jo toinen oikeaoppinen lainaus, jes!

1986
Ohjain puuttuu!

Pyyntö:
Unohdetaan "yli-ikäiset junnut" sanamuodot!
Tässä on muutenkin kestämistä sukulaisten kanssa, kun jutut väkisinkin "ajautuu", heidän mielestään leikkiautoihin!

Aletaan kutsua luokkaa   Touring JEES  luokaksi,  kunnes asiat selkiytyy!

Muutahan tässä vaiheessa, ei enää voidakaan tehdä, tai muuttaa!

Olin jo klikkaamassa, kun huomasin VesaK:n säikyttelevän!

Yritin lukea, missä olen kirjoittanut sekavia, en löydä omia virheitä, sikäli näköjään olen "normaali"!

Siis:
TJ kisoihin, joihin olemme ainoastaan osallistuneet, olen "ruuvannut" autoon 27 kieppiset koneet!  Vannon!

Kuusankoskella huomasin olevan mahdollisuuden kokeilla 17 kieppistä, ilman että menee oikeus TJ:n !

Siellä ajattelin ruuvata 17 kieppisen koneen autoon, siis sunnuntaina!  Mutta jos noin kovasti "painostetaan", voin mää laittaa silloinkin 27 kieppisen juniorin autoon, ei hää paljon kovempaa sillä mee kuin sillä 17 kieppisellä!

-TTK-

1987
Sähköautot / keskustelua yokomoisto
« : 28.12.03 - klo: 22.03 »
Koko hirveä taistelu syksyllä turhaan, kun kerran oli testivideokin todisteeksi!  :roll:

1988
Lainaus käyttäjältä: "Jani S"
TeeTeeKoo: Eikun 17 lankaiset kuntoon ja lähdetään porukalla ajamaan kuusankoskelle pro-stock.

Se mikä minua huolettaa tämän testin perusteella ja miksi yleensä tein tämän edes oli siksi koska useat meidän stanu kuskeilta kyselevät minulta näitä huippu akkuja jos saisin niitä hommattua. Sitten kun tämmöisiä porukka hommaa ja toinen samantasoinen kuski vetää perus akuilla kierroksen huonomman tuloksen pelkkien akkujen takia niin kyl siinä motivaatio on hakuses. Mielestäni stanu nykyisel koneil ja nykyisten autojen ominaisuuksilla ei ole kovin järkevä vakioauto luokaksi koska tämä menee täysin budjetti ajamiseksi jos ja kun kuskit ovat kokeineita kuskeja. Tiedän olin tästä ihan vähän aikaa sitten eri mieltä mut pitää sanoa et vähän mielimuutui kun kuuntelin stanu kuskejamme ja ajoin testiä.


Ensimmäiseksi onnittelen itseäni "oikeaoppisesta lainauksesta"!

Sitten maanpäälle, muistelin joskus väitelleeni stanun kustannuksista. Sanoin silloin olevan yhtä kallista kuin virissä.
Senverran annan "löysiä", että ei meidän kokemukset tietenkään ole kilpailemisesta HUIPULLA, koska ei ole ajettu yhtään virikisaa.

Mutta harjoituksissa käytimme virikoneita syystä, että totesin sen olevan halvempaa, kuin stanukoneella harjoittelu!

Kesäkuun jälkeen ei sitten ole käytetty virikoneita, kuin satunnaisesti.
Syystä, että moottorin "käytös" olisi sama, kuin kisoissa, stanulla!

Akuista, ja niiden huoltokalustosta (lataus ja purkukalusto) totean, oli kuin erimaailma olisi auennut, kun ne tuli laitettua "kuntoon"!

Meni aiemmat välitystaulukot uusiksi (siis omat laskemat ja kirjaamat), autojen säätötiedot uusiksi jne....

Kustannuksia en yritä edes laskea, ei tee verenpaineelle hyvää!

Kuusankosken ProStock:iin osallistumisesta:
  Harkitsen edustajani lähettämistä, vaikka nuorin niistä, saatte "tasoitusta"! :lol:

Itselle rakennettu auto kun ostettiin pois, ennenkuin ehdin yhtään harjoitella!  :|

1989
Kiitos vastauksesta !

Sittenhän meillä on jo valmiinakin pari konetta, ja kolmas helposti toteutettavissa!

-TTK-

1990
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Tiedän monien heittäneen Stock-koneillaan jo vesilintua......................................


Tyhmyyksissäni kysyn, tarvitaanko ProStock kilpailuun joku erityinen moottori?

Vai käykö mikä tahansa 17-kieppinen moottori?

Miten jälkimmäisessä tapauksessa pitää todentaa, moottorin laillisuus?

-"Pahvilappu" ankkurissa ?
-Voiko moottorin "rakentaa" em. ankkurin ympärille vapaasti?
(siis lähinnä tulee mieleen "ylijäänyt" esim. 12-kieppisen kannu, johon hankkii ko. ankkurin)

1991
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"


TeeTeeKoo, ymmärränkö oikein, että TJ-luokan kisaajien väliin tulevat satunnaiset ei-sarja-kisaajat sotkevat TJ-luokan kuviot, ottamalla lähtöpaikat, jotka muuten olisivat "oikeilla" TJ-kuskeilla?
Ensinnäkin, tietääkseni >16v. tulokset poistetaan listoista, kun NM-sarjaa seurataan.
Toiseksi, aina on niitä, jotka eivät aja koko kisasarjaa, vaan ovat mukana vain yhdessä tai muutamassa kisassa, erilaisista syistä. He vievät ihan samalla tavalla jonkin paikan TJ-lähtöruudussa, ja saattavat jopa olla iältään NM-luokkaan kelpaavia.


Huomenta VesaK

Heräsin juuri, näillänäkymin vatsa ojennuksessa, moneen päivään.

Olet aivan oikeassa siinä, että se vääristää myös toisinpäin tilannetta.

Yritin tässä taannoin kysyä alle 16v. kuskien pisteiden "poiminnasta", saamatta vastausta. Harmi että menin editoimaan kysymykseni pois, kun ei ketään kiinnostanut vastata siihen!

Kysymykseni oli jotenkin näin:
Onko oikein niitä alle 16v. kuskeja kohtaan, jotka aika-ajon jälkeen
ovat sijoittuneet B-finaaliin, ja pääsevät kilpailemaan vain "omassa" finaalissa olevia alle 16v. kuskeja vastaan.

A-finaalissa esim. on 2-4 alle 16v. kuskia, silloin he ovat automaattisesti ratkaisemassa "poiminnassa" pistesijat 1--2/4 !

Normaalistihan aika-ajon kymmenen nopeinta kisaavat sijoituksillaan finaaleissa sijoista 1--10 !
Olen nähnyt kilpailun voitettavan kahdeksanneltakin lähtöpaikalta !

Muistaakseni säännöissä lukee, lähtöpaikkojen oltava samalla suoralla.
Siten ykkösen ja kympin välinen ero, ei ole lainkaan toivoton!

Itse näen ongelman ja vääristymän lähinnä, näiden alle 16v. kuskien osalta!

Muutenhan, esim. TJ:n yleimestaruutta se ei nähdäkseni niinkään sotke, vaan "kärjistää lisää" tilannetta, alle 16v.:n osalta.

Ne jotka ajavat kaikki osakilpailut, löytyvät varmaankin myös sieltä kärkipaikoilta, sillä heidän on ollut "tarkoituskin" löytyä sieltä!
Taas ne, jotka ajavat syystä tai toisesta, vain osan kilpailuja, ovat tehneet tietoisen valinnan ja löytyvät sieltä jostakin....

Koko ongelmaahan ei olisi, jos olisi varmuus, riittävän suuresta osallistujamäärästä kaikkiin vaihtoehtoihin!
Eli kaikille oma sarja esimerkiksi!

Olen kirjoittanut vain omalta kannaltani asiasta, myöskään tietämättä perusteita säännölle. Ja niin, kuin asian koen ja näen!

No tuleva kausi, ja sarja tulee sitten näyttämään, miten "oikeasti" kävi!

Äläkä Vesa Hyvä, minun takiani jätä, niitä monia Hyviä ideoita vakan alle!

Yritetään vaikuttaa asioihin silloin, kun niihin on mahdollista vielä vaikuttaa!
Kauden jälkeen kaikki ovat viisaampia, siihen asti tämä on omaltakin osaltani jossittelua.

Kaikkea Hyvää, ja ennenkaikkea Hyvää Uutta Vuotta !

1992
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"


Olen ylempänä jo perustellut, miksi sen pitäisi olla sallittua: on olemassa ryhmä kilpailijoita, joille kisasarja ei ole tärkeä, vaan jotka haluavat päästä ajamaan kilpaa kisa kerrallaan. Kulloinkin tarjolla olevien kisakavereiden kanssa. Itse kuulun näihin, ja voisin mainita joukon muita vastaavia.
Luulisin kilpailijoiden lukumäärän olevan suurempi siinä tapauksessa, että luokan vaihtaminen on vapaata. Onko se jotenkin huono asia?



Hyvä VesaK , ensimmäiseksi pyydän anteeksi, että vastaan kysymykseesi, joka ei ollut minulle esitetty.
Sinulla on hieno ajatus, ja mitä kilpailijamääriin tulee, sekin varmaan pitäisi paikkansa.

Mutta sitten se ongelma, lajin luonne kun on sellainen, että aika-ajoissa ajetaan pääsystä lähtöpaikoille.
Koska kaikki kilpailijat eivät mahdu yhteislähtöön, vaan lähtöpaikat jakaantuvat , kuten tiedät, A, B, C-finaaleihin jne.

Silloin se vääristäisi, varsinaista sarjaa ajavien kuljettajien tilannetta!
Jos olisi mahdollista ajaa yhteislähtö, tietenkin aika-ajon mukaisessa järjestyksessä, ei olisi ongelmaa.
Ne jotka ajavat mestaruudesta, ilmoittautuisivat ajamaan siitä, ja lähtisivät "kärjessä", ja sarjan ulkopuoliset heti perään!

Pisteet laskettaisiin, vain sarjaan ilmoittautuneille!

Eikös jotenkin näin ole 1/1 autoissakin mahdollista?
Sport 2000 / Touring Saloon, jollen väärin muista.

Jospa yritetään saada jotenkin muuten mahdolliseksi, saada näitä kohtaamismahdollisuuksia! ( huh. voiko sana olla noin pitkä?)

Ihannehan olisi, että voisi varsinaisen "virallisen" kilpailun perään ottaa "revanssi", olis ainakin sitten jossiteltavaa!

Mutta ne saliajat............!

Kyllä tämä näin, on varmaankin, niin arvostuksen, kuin oikeudenmukaisuudenkin kannalta paras systeemi!

-TTK-

1993
Koska vuosi ei vielä ole vaihtunut, kirjoitan "tapani" mukaan.
Jos en nyt uudenvuoden lupausta ole tehnyt, mutta kumminkin aion ainakin vähentää sitä! Voi moni ympäri Suomea "ottaa rauhallisemmin" jne.!

Asiaan!

Tietämättä syytä sääntöön, kannatan sitä jokatapauksessa!
Kyllä valinta on ennen kauden alkua osattava tehdä, eikä mahdollisen huonon alun jälkeen mennä enää, kenties "vääristämään" TJ:ssä käynnissä olevaa kamppailua!

Jos olen ymmärtänyt oikein, TS, TJ ja vaikka nekin, jotka eivät aja kumpaakaan sarjaa, voivat LAILLISESTI kohdata ProStock kisassa, kaikki samassa kilpailussa.

Ainoa harmin aihe on ProStock kisojen määrä sitten.

Yhden päivän kisoihinhan se ei mahdu, kahden päivän kisoja ei taida muita olla, kuin Kuusankoski ja Riihimäki!

Riihimäellähän kaksi päivää on täytetty PM:llä !

Jos jotain olisin halunnut olevan toisin, se oli se, että mielestäni sarjaan olisi riittänyt 2-3 kilp. / matto / asfaltti !

Olisi joka tapauksessa ollut sarja, mutta huomattavasti halvempi!
Missään nimessä en halua, että edes aletaan politisoimaan sitä enää!

Tuleva kausi näyttää, onko siihen sitten tarvetta lainkaan!

Tämä vain oma kantani!

1994
Vapaa keskustelu / Gallup gallupeista
« : 27.12.03 - klo: 15.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"


Mutta sitä vanhaa meininkiä, että kuka vaan voi laittaa gallupin minne vaan... ei kiitos!


Annan ääneni tälle vaihtoehdolle!        :)

1995
Sähköautot / Asso Talk
« : 27.12.03 - klo: 15.01 »
Lainaus käyttäjältä: "tuukka.m"
Normaalisti tässä vaihessa on lyöty jo topicci lukkoon? :shock:


Siinä on vaan se ongelma, että silloin pystyttäisiin aina sabotoimaan automerkkikohtaiset palstat tällä toiminnalla.

Tässäkin voisi TÄMÄ SIVU "kadota" tai siirtyä omaksi topiciksi!
Se että itse tämän sivun aloitin, monille käsittämättömällä tavalla, alkoi vahingosta, piti laittaa yv. meni sitten tätä kautta, sitten vaihdoin sähköpostiosoitettani paremmin toimivaan, seuraus hetken aikaa liikenne jumissa jne........

Siis modet taas töihin......

SUURI MOOTTORI ja AKKUKESKUSTELU  !?!?!?

1996
Kiitos!

Nyt siirryn Joulun viettoon!

           Hyvää Joulua !

1997
Mikäli kilpailija on ajanut yhdenkin OSAKILPAILUN  TS 10 luokassa, hän ei voi enää siirtyä....

Olikohan sanamuoto jotenkin näin, säännöissä?

Koskeeko se muitakin virikisoja kotimaassa, kuin ne kahdeksan SM-osakilpailua?

Hyvää Joulua tämänkin palstan kautta!

1998
Tulokset / SM/NM-sarja uusien kilpailijoiden silmin
« : 22.12.03 - klo: 19.40 »
Niin omalta, kuin muutamien yv. kyselijöiden kohdalta, olen tullut siihen tulokseen että:
- ongelma tosiaan on tunnistaa laillinen kori !

Itse sain laillisen ja "laittoman" korin eron selville, soittamalla korin myyneeseen liikkeeseen.

Ongelmana oli se, että koripussissa oli mukana esite, joka antoi laillisen korin tuotenumeron, mutta kori oli kuitenkin sääntöjenvastainen.

Ellei tätä "epävarmuutta" olisi edelleen ollut "kansan keskuudessa", olisimme "pahimmassa tapauksessa" ilmestyneet kisapaikalle kahden laittoman korin kanssa!

Epävarmuus sitten tarttui allekirjoittaneeseenkin, ja aloin "vielä kerran varmistaa" koriemme laillisuuden!

Soitolla sain tunnistustiedot, ja siitä käynnistyi epätoivoinen kiire saada koreja maalattua!

Löytyy kyllä valmiiksi laillisiakin koreja, mutta ne on "psykologisesti vääriä sisäradalle"!

-akuista kysyessäni AKK:sta, jouduin muotoilemaan kysymykseni: "ne ja ne akut, sen ja sen "näköiset, huom! näköiset"! (sanamuoto johtuu siitä, ettei tulkittaisi mainokseksi, toki AKK:lle kerroin ihan akkumerkinkin)

Nyt kun on ollut aikaa tutkia akkuja, ei niitä nyt sentään tarvinnut avata tinauksista, mutta paljon joutui "venyttämään" pakettia, että löytyi se laillisuuden todistava numerosarja.

Muutamat ovat sitten luulleet minulla olevan "parempaa tietoa",
kun innoissani julkaisin olleeni yhteydessä ko. tahoon!

En ilkeyttäni ole kieltäytynyt neuvomasta, vaan syystä, jos annankin väärää tietoa, se olisi katastrofi niin itselle, kuin väärän tiedon saaneille.

Se mikä joitakin aloittelijoita tuntuu pelottavan, on ilmeisesti jossain mainittu (en ole tutkinut asiaa) puolenkin vuoden kilpailukielto.
Ei niinkään se, että ko. kilpailutulos hylätään, jos eivät ole osanneet ottaa kaikkea huomioon, vaan tuomion ankaruus "laakista"!

Täytyy myöntää, on se allekirjoittaneellekin melkoinen tressin aihe, jos mokaan, kuski siitä ennenkaikkea kärsii!
Omalta osaltani sen kyllä kestäisin, oli se sitten tietämättömyydestä tai huolimattomuudesta ansaittu!

Typeräähän tää nyt tietenkin on asiasta kirjoittaa!

Hyvää Joulua Kaikille!

1999
Sähköautot / Suuri diffikeskustelu
« : 21.12.03 - klo: 21.59 »
Jos kirjoittamani lukee tarkoin, en mihinkään kauppaan ole puuttunut, vaan otin esimerkin jossa auto muuttuu myynnin ja automerkin vaihdon jälkeen "toiseksi"!
Kaupat oli JO TEHTY !

En puuttunut siihenkään, missä tämän topicin aloittajan alkuperäinen ostoaije muuttui toiseksi merkiksi! Jos lukee tarkoin allekirjoittaneen tekstit, löytyy sieltä jopa "hyväksyntä" eräälle perustelulle!

Keneltä lainasin tekstejä, kirjoitti HETI perään vastauksen, joka tyydytti allekirjoittanutta täysin!  Ja ilman kiihkoa, tehden allekirjoittaneen sitä edeltäneen kommentoinnin, siitä tapauksesta tarpeettomaksi!

Se missä tää topici lähti alkuperäisestä väärille raiteille, oli tämä:

(empäs kirjoitakaan, enkä lainaa tekstiä)

Osaltani tää on loppu.
Joten Kiitos ja Hyvää Joulua ja Parempaa Uutta Vuotta!

Myös Heulille, minullekin osoittamastasi yv.:stä!

Sori että kesti vähän kauan!

Pahoittelut JaniS:lle, ei oikein toiminut se, mitä tarkoitin!

Siis enää viisi assoa!

2000
Sähköautot / Suuri diffikeskustelu
« : 21.12.03 - klo: 20.01 »
Vaikee sitä olis ollukin esitellä ja vertailla TJ jutun yhteydessä meidän 10, 11, 12, ja 15 sekä 17 kieppisiä koneita!
Olis vielä väitetty vanhaksi sankariksi, tai lukutaidottomaksi. :lol:

Toinen mikä tuntuu unohtuvan niin vanhoilta kuin nuoriltakin "sankareilta", on se, mistä olikaan kyse! :wink:

".........odottelin kyllä mielenkiinnolla milloin Assokuskien veri kiehahtaa. "

Et jaksanut sitten odottaa tarpeeksi kauan......... :)

EDIT: Yritetty edes selventää......

2001
Sähköautot / Suuri diffikeskustelu
« : 21.12.03 - klo: 17.25 »
Kun tässä foorumissa kuulemma saa kirjoittaa ihan mitä vaan! :shock:

Tuli jostain syystä mieleen eräs vanha juttu, kun aikoinaan hain kone-esittelijän työpaikkaa!
Haastatteluvuoroani odotellessa, tuli ko. tehtävää aiemmin hoitanut henkilö juttelemaan meille hakijoille.
Oli "saanut" ( ? ) siirron toisiin tehtäviin!

Hän sanoi meille hakijoille: "Sellaista konetta ei ole vielä tehtykään, jota minä en saisi rikki!" (siis HÄN)

Ehdin ajattelematta vastata: "Toivottavasti sellaista ei ole tehty, jonka MINÄ saan rikki!"

Asia, jota en haastatteluun mennessäni tiennyt, oli se, että töihinottaja oli kuullut sananvaihdon.

Sain paikan, enempiin kysymyksiin vastaamatta!

Myynti-, markkinointikoulutuksissa painotettiin aina:
Kilpailijoiden tuotteita ette hauku, kehutte vain omaa tuotetta, ja korostatte oman hyviä ominaisuuksia!
Siinä sitä on ollut elämänviisautta, koko rahalla!
------
Edit: Selvyyden vuoksi, edelläoleva oli silloisen työnantajani linja, ja ohje, joka voidaan soveltaa mihin tahansa vastaavaan yhteyteen.  
Ja Sebastianille Kiitos sinitarran lainasta kesällä! Silloin kun satoi, vaikka ei olisi saanut sataa, kun piti ajaa sataa!   :wink:
------
Kun vilpittömästi yritin aloittelevaa harrastajaa auttaa, muistin sen, mikä oli todella tärkeä asia aloittaessamme. Myyjäliike omalla paikkakunnalla!
Siksi annoin jopa "siunauksen asioida ikäänkuin, kilpailevan merkin liikkeessä!"

Eli kirjoitin silloin:
Ei huono peruste, niin auton kuin liikkeenkin suhteen, valinnalle!

Puhelimessa olen puhunut ko. liikkeenomistajan kanssa, joten uskalsin edellisen sanamuodon valita, ja koska olin kohtalaisen pahassa flunssassa, toivoin auttajaa myös "fyysisesti" lähempää.

Elämänkokemukseni mukaan, uskon tällaisen mollaamisen vahingoittavan, viime kädessä myös ko. liikettä!

Sinulle, joka yv:ä kysyit:
Onko noi maksettuja juttuja?
Vastaan: Tuskin, ennemminkin mustasukkaisuutta, tai jsp!

Sain itse "näillä" foorumeilla aikoinaan, hyvän ohjeen, "itse kunkin mennä miettimään hiljaa itsekseen näitä asioita"!
Nyt laitan ohjeen "kiertämään"!

Autetaan aloittelijoita, ja ajetaan kilpailut radalla!


Speissi, Tervetuloa kaikesta huolimatta, joukkoomme!

Hyvää Joulua Kaikille!

2002
Vapaa keskustelu / Foorumin taso läpi linjan.
« : 21.12.03 - klo: 16.23 »
Kohta myynti säännöistä:

Viestien keinotekoinen nostaminen sivun ensimmäiseksi "up"-viesteillä on sallittua viikon välein. Tiheämpi "uppaaminen" johtaa myynti-ilmoituksen poistamiseen.
----------------------------------------------------------------------------------

Edit. ilmot varmaan ovat myös keinotekoista nostamista!

Itse pystyin ostamaan käytetyn auton, PERÄTI edelliseltä sivulta asti!

Nää keinotekoiset nostot alkaa väsyttää lukea, ja jää varmaan moni lukemattakin!
Siitä seuraa: "Kaupat tekemättä!"

2003
Sähköautot / Suuri diffikeskustelu
« : 21.12.03 - klo: 10.56 »
Edit: Poistettu sellainen lainaus, jota ei olisi pitänyt koskaan tehdä, varsinkin kun alkuosa oli aiottuun tarkoitukseen otettu kaikenlisäksi täysin väärästä kohtaa! Syvät pahoittelut asianomaiselle!   :oops:
-TTK
 Editoitu  22.12.-03  klo: 14.10
ALLA OLEVA VASTAUS TEKEE TÄMÄN YLLÄ OLEVAN KIRJOITUKSEN TURHAKSI, KUN KERRAN OSTAJA TIESI, MITÄ OLI OSTAMASSA!
MUUTENKIN OLI TARKOITUS OSOITTAA VAIN MUUTOS, EI NIINKÄÄN SITÄ, ETTÄ "KAIVETAAN" ESIIN KIRJOITTAJA!
EI TOIMINUT TOIVOTULLA TAVALLA, VIRHE KIRJOITTAJAN!

2004
Sähköautot / Suuri diffikeskustelu
« : 21.12.03 - klo: 01.51 »
En tiedä mihin ohjeeseen perustuu se, että rasvaa ei saa laittaa.
Itse olen kyllä laittanut, mutta järki sanoo jo, että ei sitä suinkaan täytetä sillä rasvalla. Eihän se silloin voi edes toimia. Ei mahdu toimimaan!
Kuivana leikkaa vuorenvarmasti kiinni!

Pitäisköhän tässä alkaa nyt sitä varsinaista diffiä avaamaan, kun kesä-heinäkuun vaihteen tienoilta on ajettu avaamatta. Toki kartiorattaisiin oon siitä reiästä tipauttanut öljyä.

Toivottavasti ette niihinkään ole työntäny koko tuubia diffirasvaa!

Aikoinaan, kun kasasin yhden auton, en meinannut saada diffejä toimimaan. AE talkissa oli neuvo, sen mukaan kun toimin, siitä lähtien ovat toimineet.

Muutenhan tää on aivan käsittämätön keskustelu, ja ennenkaikkea minkä topicin alla.

Minä jo tässä iltamyöhällä ihmettelinkin, kun yksi auto ostettiin "puoliväkisin" pois, joten joudun taas kasaamaan uutta!
Kun tietsikan avasin, syykin taisi selvitä, joten suurkiitos!

On tainnu meille sattua ne maanantaipäivän versiot, joissa ei ole ollut "häiriöitä.

2005
Sähköautot / Suuri diffikeskustelu
« : 20.12.03 - klo: 13.04 »
Olinkin yhtenä kysymysmerkkinä, kyse olikin siis one-waysta.

Assokaupassa näitä ns. yokomon one-wayta myydään!

Yhtäkään yksisuuntakytkintä (one-way) ei meillä ole rikkoontunut.
Ja kun kalustoa on kohtuullisen paljon, löytyy kaikki asson one-way mallit! Tälläkään kertaa ei ole tarkoitus leveillä määrällä, meillä vaan sattuu olemaan käyttäjiä "riittävästi"!
Normaali tuuringin lisäksi on ralliversioitakin!

One-wayta on vain puhdistettu, ja rasvattu diffirasvalla, ja hyvin ovat kestäneet!

Se on kyllä todettava, että ikuisesti kestävää tekniikkaa kukaan ei vielä ole keksinyt. Varsinkaan huoltamatta!

2006
Sähköautot / Touringin aloittaminen
« : 18.12.03 - klo: 19.48 »
Ei oo kuskeja suuremmalle automäärälle!
Mutta kun tuli luvattua, ja kauniisti pyydät, voin edelleenkin myydä yhden! :)

2007
Sähköautot / ERO puretenin 2x17 moottori vakioon nähden
« : 18.12.03 - klo: 16.16 »
Tuota, äkkikseltään epäilen siinä olevan seuraavan eron:
Kymmenen käämikierrosta vähemmän!

2008
Sähköautot / Touringin aloittaminen
« : 18.12.03 - klo: 10.01 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"


OFF TOPIC: kovasti on nyt käytettyjä assoja myynnissä, missä vika? :P

Laskepa uudelleen, ja suhteuta kokonaismyyntimääriin!   8)
Meilläkin on VAIN kuusi assoa, jos nyt niin kovasti haluat, voin vaikka yhden myydä! :lol:

2009
Tulokset / SM/NM-sarja uusien kilpailijoiden silmin
« : 17.12.03 - klo: 20.33 »
Mitä tulee sitten kustannusosioon, näitä "ei pitäisi" laskea lainkaan! Raha joko riittää, tai sitten ei!  Kaikki menee, eikä meinaa aina piisatakaan !

Totuus kuitenkin on se, että ei se niin halpaa ole, kuin joissakin kirjoituksissa annetaan ymmärtää!

Eikä kolmen kustannukset ole suoraan kerrottavissa kolmella!
Jos sitä johonkin vertaa, niin asunnon hintoihin.  Siis ei summiltaan, vaan esim.
Yksiön neliöt ovat kalleimmat, koska kylppäri ja keittiö niihinkin tarvitaan.
Loput huoneet ovat "vain" neliöitä!

Joten Hyvää Joulua Kaikille!  Ja RAUHAA!

----------------------------------------------------------------------------

Editoitu:  19.12. -03  klo: 17.17
On "ennakkomainonta" ainakin hoidettu tehokkaasti, täällä "epävirallisella" foorumilla!

Selvyyden vuoksi, tällä lauseella ei tarkoitettu Sigua, vaan edelleenkin jatkuvaa epätietoisuutta koreista ym. ym.

Joten, älkää kysykö minulta, kadun jo nyt, että mainitsin olleeni yhteydessä AKK:n !

Julkaisin sen vain innoissani siitä, kuinka Hyvin allekirjoittanutta palveltiin!

2010
Tulokset / SM/NM-sarja uusien kilpailijoiden silmin
« : 17.12.03 - klo: 00.00 »
Edit: "häiritsevä" teksti poistettu!

Sivuja: 1 ... 64 65 66 [67] 68 69 70 ... 73