Sillä ei ole väliä, mitä ohjekirja sanoo noiden kierteiden suhteen. Teoriassa sen pitäs mennä sillon suoraan, mutta käytännössä asia on eri.
Säädä servonvarresta lähtevää vanttiruuvia tai trimmillä ohjaimesta.
Edittiä lisäyksenä:
Ohjekirja ei myöskään voi oikeen käytännössä sanoa, että esim. "50mm väli pallokupeissa = 2astetta camberiä". Vaan se pitää ite mitata
astemitalla. Kun kulmia säätää, niin auto pitää olla ajopainossaan ja ajokorkeudessaan, eli akku kiinni ja pudottelee muutaman sentin korkeudesta autoa ja sit tekee säätöjä. Kevyt pudotus ja mittaus.
Ja mitä aurauksiin tulee, niin nelkussa takana pitäisi aina olla aurausta ja edessä haritusta.
Harituksen voi mitata työntömitalla mittamalla vanteen takareunasta ja vertaa sitä sitten vanteen etureunan mittaan. Takana yleensä on kiintee auraus, mutta edessä sitä voi säätää ohjauksen vanttiruuveista. Edessä aurausta voi kokeilla ekaks vaikka melkein suorassa. Pikkasen haritusta vaan. Jos tuntuu, että auto ei meinaa mennä stabiilisti suoraan, niin sitten lisää haritusta. Eli lyhentää ohjauksen vanttiruuveja.
Eli auton kulmat pitäs näyttää ylhäältä katsottuna tältä:
\-/ <- eturenkaat
/-\ <- takarenkaat