Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642332 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #990 : 13.04.05 - klo: 13.43 »
Mugenin siipi paras ja halpa.

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #991 : 13.04.05 - klo: 16.24 »
Luin vasta nyt nuo tulppiin liittyvät kommentit, kiitoksia vaan. Niin ajattelinkin että Ossin ei oikein sovi, kun se oli selvästi RB:tä lyhyempi (katsoin tänään). Cipollaa tai Novarossia, ovatko jopa samoja? Koska Novarossikin on C5 ja muistaakseni joku, oliko se JoseQ, sanoi että Nova tekee lähes kaikki tulpat ainakin euroopassa.. ja RB:nkin ovat kuulemma samoja. No niin tai näin, kiitos kommenteista.

Monialatopic hyvinkin, K ja RB kun kulkevat vähän niinkuin käsi-kädessä ja on suosittu yhdistelmä. Takaisin Kyoshoon....

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kadotettu.
« Vastaus #992 : 13.04.05 - klo: 16.33 »
Poistin koko viestin.
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #993 : 15.04.05 - klo: 21.09 »
Nyt on titaanikalikat kiinni ja Ramilta ostettu ossi.

Huomenissa jos pääsis vähän testaamaan. Vielä linkki kuvaan:
http://www.saunalahti.fi/aapran/PICT0833_l.JPG

Tänä viikonloppuna ei vielä taida keritä lavankoon, mutta heti kun kerkiää...
Power-Save-Racing Team

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #994 : 15.04.05 - klo: 22.32 »
Tänään ajettiin radalla kyösti kuin unelma, alusta on  kanai 2 ja 3 sekä 777sp1 osista koottu sekasikiö , Ossi toimi kuten odotin paitsi ylä jenkaa ottaa liikaa, pelkona että hajoo,  kyoshon oma siipi ei kestä mitään, no sunnuntaina Topiakselta tai Tommilta varmaan löytyy Muugenin siipiä :lol:

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Mekkari

  • Jäsen
    • Profiili
Siipi
« Vastaus #995 : 16.04.05 - klo: 09.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Tänään ajettiin radalla kyösti kuin unelma, alusta on  kanai 2 ja 3 sekä 777sp1 osista koottu sekasikiö , Ossi toimi kuten odotin paitsi ylä jenkaa ottaa liikaa, pelkona että hajoo,  kyoshon oma siipi ei kestä mitään, no sunnuntaina Topiakselta tai Tommilta varmaan löytyy Muugenin siipiä :lol:

T:Rami
    Pidä siipi ylöspäin :mrgreen:

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #996 : 16.04.05 - klo: 12.55 »
No kun tahtoo toi vasen etusormi olla vielä talviunilla :wink:  

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #997 : 16.04.05 - klo: 19.14 »
Miekin ulkoilutin äsken Infernoa ja Samuraita sisään ajoin.

On noissa krosseissa kyllä MUNAA!  :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #998 : 16.04.05 - klo: 20.45 »
Hei Miika (tux10) & muut, tänään oltiin ajamassa Turun Jyrkkälässä, vinkeää oli ja sää kuin unelma. Olin lähes koko päivän ja loppuvaiheessa homma ei enää toiminut kuten piti ja lopulta auto sammui. Pienen ihmettylyn jälkeen paljastui että RB:n kannen ruuvit olivat löystyneet pikkuhiljaa ajossa ja yksi jopa kadonnut lopulta kokonaan.

Ei ihme että moottori alkoi tuntua jotenkin oudolta loppupäivää kohti.. oma moka kun en tarkistanut kannen ruuveja ajoissa. No eip hätää, moottori vaikuttaa olevan kunnossa eikä palotilassa näy mitään epämääräistä. Toimiikin ihan ok nyt kun kansi on paikoillaan.
Puuttuneen ruuvin tilalle pitäs saada kuitenkin uusi, ilmeisesti sieltä Turun Kyosho liikkeestä löytyisi RB:n ruuveja?

Neuvokaapas vanhusta, maanantaina soittelen tuonne jos muuta ei tule eteen. 55 edessä ja 40 takana liian jäykkää Kyöstille, täytyy palata takaisin 35-25 setuppiin. No tulipahan kokeiltua. Muutenkin pientä säätöä Lavankoa kohti.

-Mika

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #999 : 16.04.05 - klo: 20.58 »
Mika, liimaa ne muutkin ruuvit kunnolla kiinni niin ei tartte niitä osia sitten lavangossa kerätä pitkin rataa ;)

Hauskaa oli tosiaan :mrgreen:

BTW: Mika kokeile myös porata mäntien reijät isommiksi, mullakin 2 x 1,5mm reijät ja ajattelin vielä takapäästä porata toisen isommaksi.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1000 : 16.04.05 - klo: 21.04 »
Jep!  8)
Vois kokeilla noitten mäntien poraustakin tosiaan kun on pari kierrosta iskareitakin.

Timpalta saan uudet kannen ruuvit. Bueno!
(Huomenna lavankoon ehkä)

Poissa Jylhiz

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1001 : 17.04.05 - klo: 13.09 »
Mistä tilaatte osanne kyoshoon?
Asso TC4 / Kyosho inferno mp7.5

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1002 : 17.04.05 - klo: 13.17 »
Tietonikkarista ja AtalaRC:stä.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1003 : 17.04.05 - klo: 16.32 »
Mika, kannattaa tarkistaa ne kaikki koneen ruuvit... Ensin avata ja sitten kiristää ne uudestaan. Muuten ne kyllä varisevat uusista koneista.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1004 : 17.04.05 - klo: 21.44 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Mika, kannattaa tarkistaa ne kaikki koneen ruuvit... Ensin avata ja sitten kiristää ne uudestaan. Muuten ne kyllä varisevat uusista koneista.


Joo, no se tuli tässä kantapään kautta opittua todellakin :D eikä lukenut ohjeessa ...  :cry: Onneksi kone pelasi tänään fine!

Nyt kun otettiin aihe puheeksi niin oli tossa muttama muukin tsekannut koneensa ruuvit ja löysällä oli ollut...  :mrgreen:

ISO Kiitos Jalaksen timpalle että pääsin tänään takas radalle (halvalla)

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1005 : 17.04.05 - klo: 21.46 »
Ohjeissa ei juu sanota mtn, mutta kannattaa uudesta myllystä avata kaikki ruuvit ja kiristää sen jälkeen uudelleen!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1006 : 17.04.05 - klo: 21.48 »
Jep! Laatupannu, säilyi vahingoitta käsittääkseni (=toimi) vaikka kansi melkein irti... vau

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1007 : 17.04.05 - klo: 21.57 »
Tarkastin oman RB:n ja olen ainakin yksi jolla oli kanssa ruuvit löysällä :D
Kiitos Mikalle että otti asian esiin foorumissa!
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1008 : 18.04.05 - klo: 13.23 »
En saanut viime kesänä GS:ää lentämään oikeastaan koskaan takahyndästä sinne vastakorokkeelle Lavangossa GS:n omalla pannulla (lisensoitu SH), nyt lensi käytännössä vaivatta RB:llä vaikka painavampi autokin (täynnä alumiinia). Lieneekö syynä nitro (16% --> 25%) mutta ei sen luulisi noin paljon vaikuttavan. Hevosvoimille ei ole korvaajaa..
Oikeanpuoleisissa hyndissä oli itsellä suuria vaikeuksia tulla kaarteesta suorassa hyndään ja sitten siitä mentiin ikävän usein pihalle, laitan ilta-auringon syyksi.... auto kyllä kestää nyt ihan tajuttomia lentoja ilman jälkeäkään (koputetaan puuta)

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1009 : 18.04.05 - klo: 14.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lieneekö syynä nitro (16% --> 25%) mutta ei sen luulisi noin paljon vaikuttavan. Hevosvoimille ei ole korvaajaa..


Itse asiassa tolla nitro erolla on todella suuri vaikutus ;)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1010 : 18.04.05 - klo: 17.00 »
Itellä ei ole ollut tosiaan mitään ongelmia oman auton hyppypituuksien kanssa siinä etteikö ois pituus riittäny, vaan aina on menty liian pitkälle.
Eilenkin sen minkä pääsin risalla koneella testaamaan niin yhdistelmä meni kahella hypyllä helposti ja pituutta oli parina kertana taas niin paljon että meni mutka reilusti pitkäks.
Lens siitä sisäkaarteen renkaasta vielä pidemmälle.
Ja se vasemmalla oleva hyndäkin menee aina reilusti tasaselle jos vaan antaa hana niin paljon.
Yleensä mun pitääkin hillitä kaasua reilusti ennen hyndää että pysyis pituus sopivana ja siten pystyssä pysyminenkin ois varmempaa.
Ja sillon varsinkin onnistuu se seuraava mutka.
Koneena siis on kokoajan ollu HoBaon 8 port pro "boost" ja eilen tuli ajeltua risoilla laakereilla, joten puhti ei ollut ihan sitä parasta mahollista.
Jos edes käynnissä pysy hyppyrille asti.

Niissä yhdistelmä hyndissä on totuttautuminen siihen että saa linjan suoraan. Yleensä meinaa väkisinkin kaartaa liikaa vasemmalle. Se jotenkin näyttää siltä kuin sihtais autoa sinne metikköön päin, mutta linja onkin ihan kohillaan.
Tottumis/harjoitus kymysys.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1011 : 19.04.05 - klo: 07.28 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"

Itse asiassa tolla nitro erolla on todella suuri vaikutus ;)

Kai ne kaikki yhdessä vaikuttaa..

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Niissä yhdistelmä hyndissä on totuttautuminen siihen että saa linjan suoraan. Yleensä meinaa väkisinkin kaartaa liikaa vasemmalle. Se jotenkin näyttää siltä kuin sihtais autoa sinne metikköön päin, mutta linja onkin ihan kohillaan.
Tottumis/harjoitus kymysys.

Mulla on just noin! treeniä, treeniä ..

Laittelin autoa eilen ja kävin kaikki linkit läpi. Kitisi kuin vanha heteka, mutta sain sen pois käymällä kaikki linkit läpi. Etenkin noi vakaimet tuppaa jumittumaan ja sitten ei joustot enää pelaa kunnolla.

Poissa Jylhiz

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1012 : 19.04.05 - klo: 10.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Directi"
Sopisko tollanen kii siis ihan suoraa: http://www.hobao.fi/fi/main.php?mod=prod&prod_id=162

EDIT:
ei siis mee suoraan. eilen laitoin itelleni kiinni. pitää vaa vaihtaa ne palikat johon siipi tulee kiinni hobaon vastaaviin, jotta ei tarviaisi sorvailla mitään.
Asso TC4 / Kyosho inferno mp7.5

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1013 : 21.04.05 - klo: 16.31 »
Minäkin ehkä hommaan 7.5 sportsin.
Onko muuten kestävyyksillä eroja hirveästi muihin merkkeihin verrattuna?

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1014 : 21.04.05 - klo: 16.48 »
Mistä moottori pukki?

Poissa Jylhiz

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1015 : 21.04.05 - klo: 18.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Meittiki ehkä hommaa 7.5 sportsin.
Onko muuten kestävyyksillä eroja hirveästi muilla merkeillä?


kestävyydestä en tiedä, mutta diffit on ainakin rakennettu hieman "kevyeksi"
eli on jätetty 1tappi ja 2ratasta pois... mutta helppohan ne sinne on lisätä
Asso TC4 / Kyosho inferno mp7.5

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1016 : 21.04.05 - klo: 21.18 »
777 vois olla viisaampi ostos

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1017 : 21.04.05 - klo: 21.18 »
niin, ja HoBao viisain
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1018 : 21.04.05 - klo: 21.21 »
niinno, niitä hobaoitahan tuolla myydään osastolla riittää

777 on kyllä siisti peli kun ihmettelin äsken tuolla Model Expo messuosastolla. Siellä on muutenkin hyvä mahis käydä nyt tutustumassa eri valmistajien autoihin. Vaikka ei siellä taida olla kuin osa edustettuna valitettavasti.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1019 : 21.04.05 - klo: 21.23 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Mistä moottori pukki?


Niin! Ettekö tiedä? Olisi vähän kiirettä ajamaan...