Kirjoittaja Aihe: Nuoret Rc-Harrastajat  (Luettu 7162 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rcede

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #30 : 10.12.07 - klo: 16.00 »
Olisin tuo "popup"-ikkunakin iha hyvä, mutta ainakin itse pitää myöntää että en ole ikinä lukene noita monisatarivisiä eepoksia vaan olen aina nopeasti kelannut ne alas ja painanut "hyväksyn".
  Aikas hankala on tätäkään ongelmaa poistaa kun nykyään juuri lukemaan oppineetkin voivat ja osaavat käyttää nettiä, ja heidän ajattelunsa ei ole ole välttämättä niin empaattisella tasolla kun hiukan vanhempien.   :azn:
  Olisinhan tähänkin ongelmaan joku toimiva ratkaisu ihan kiva, mutta jätetään päätösten teko modejen vastuulle.  :wink:
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #31 : 10.12.07 - klo: 20.01 »
Pop upeissa on se huono puoli, että useimmilla selain torjuu pop up ikkunat automaattisesti, ellei niitä erikseen salli.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #32 : 03.01.08 - klo: 15.20 »
Tee "copter" oikeaan reunaan erillinen sarake. Laita siihen vaikka rullaamaan sääntöjen tiivistelmiä alotteleville postaajille. Voishan se olla ylä- tai alareunassakin. Samalla siinä vois pyöriä vaikka linkkejä foorumin sääntöjä, vinkkejä ja kiinteitä neuvoja sisältäviin topicseihin. Sen vois sit vaikka asetuksista piilottaa, ettei se käy liian rasittavaks jo asian sisäistäneille.

Tästä tulikin mieleeni palauttaa vanha idis poimia ja julkasta asialliset neuvot jossain kiinteessä nuubi-topicissa vaikka jokasen aihealueen alussa. Vähän lisää ylläpitohommia, mutta takuulla vähentäis bannien ja lukkojen tarvetta myöhemmin. Huolimatta viimeisen päälle asiallisista RC-sivustoista, kuten Ari-Pekan RC-sivut, googleja ja muita tiedonsaantikanavía on vaan mahdotonta mainostaa alotteleville liikaa. Siks ne tarvis olla koko ajan näkyvissä.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #33 : 19.02.08 - klo: 21.49 »
njoo.. mä oon esim -95 syntyne...
mut hyvi mulla melkee alko tää harrastus enneku ilmeni vikoja autossa vuotaa liikaa risiiniöljyy vaikka millaset säädöt... mut no jaa sain kyllä hyvät vinkit hommaa
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #34 : 20.02.08 - klo: 03.32 »
njoo.. mä oon esim -95 syntyne...
mut hyvi mulla melkee alko tää harrastus enneku ilmeni vikoja autossa vuotaa liikaa risiiniöljyy vaikka millaset säädöt... mut no jaa sain kyllä hyvät vinkit hommaa

Tässä olis just erinomainen esimerkki siitä kuinka EI tule toimia.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa vanha

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #35 : 20.02.08 - klo: 13.36 »
Kannattaa myös muistaa että auton myynyt liike antaa neuvoja ongelmatilanteissa nopeasti ja varmasti ammattitaidolla. Muitakin asioita voi tiedustella suoraan liikkeistä, asiantuntevat myyjät auttavat useimmiten hyvinkin mielellään.
-Kuopion alueen harrastajat laittakaa yv:tä-

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #36 : 20.02.08 - klo: 14.24 »
joo kysäsin niiltä neuvvoo ja sittte täältä sain neuvvot ja nyt homma pelittaa
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #37 : 20.02.08 - klo: 21.08 »
juu mopoiässähän sitä ollaan nyt mutta tämän kuukauden 24 pv ois syndet :) aattelin itelle synttärilahjaks ostaa uuden uutukaisen auton.

kyllähän sen tiedän että viestejäni tunkeutuu tänne joka nurkkaan ja on varmaan vähän eessäkin mutta ilmoittakaa ihmeessä jos tulee jotain väärää juttua :)
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa NitroCen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nuoret Rc-Harrastajat
« Vastaus #38 : 25.06.08 - klo: 19.53 »
Oon huomannu  et sama teki 7 aihetta päivässä  :grin:  -88
Hong Nor X1X-CRT/WERKS/FORCE/O.S