Lainaus A-P. sivuilta->
"Ennakon lisäämisellä saavutetaan lisää tehoa ja huippukierroksia, mutta samalla ajoaika lyhenee, kollektori kuluu nopeammin ja lämmöntuotto lisääntyy."
Itse kun en kisaa, vaan omaks huviks ajelen niin tuosta ei ole kuin haittaa!
Lainaus A-P. sivuilta->
"Vastaavasti ennakon vähentämisellä saavutetaan lisää vääntöä, pidempi ajoaika, pidempi huoltoväli ja pienempi lämmöntuotto."
Tämä taas olisi minulle parempi vaihtoehto. Mutta missä "säädöissä" nuo edellä mainutut koneet on, tai sit ne jossa ei ole mahdollisuus säätöihin?
Ja vaikuttaako tai pitääkö ottaa huomioon säädöissä, moottorin elin ikää ajatellen, kun autossani on pakki? Jota kyllä käytän ja tuun jatkossakin käyttämään!