Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hprs10

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 03.04.22 - klo: 18.12 »
Ja halvempi niin

2
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 01.04.22 - klo: 17.29 »
Pohjalevy, eteen korikannattimet(takapää tulee suoraan iskaritorniin kiinni), takatukivarret ylä ja ala ja vastarin laatikko nyt ainakin äkkiseltään katsottuna noita omia Slashia ja Rustleria. Ai niin, jotain ruuvejakin voi tarvita lisää/erinlaisia. Olen yhden vastaavan konversion tehnyt Traxxas 4x4 pohjalle (Stampede--> Hoss)  Rustler tapauksessa ettisin Torista tjsp käytetyn pirssin suoraan, nytkin siellä taitaa olla muutama Rustler kaupan.

Jos ei satu tuuria että saat tarvittavat konversio osat "könttänä" järki hinnalla niin sitten sen voi tehdä mutta Slash on kyllä aika monipuolinen aihio kaikkeen villiin rakentamiseen omalla pohjalevyllään oli se tuubi taikka nelari :azn:

3
Anyone seen my moped, it mysteriosly did runaway in to the pusikkoon.
Eli Jennysrc tilattu konversiota varten osia.  Nelikko Stampedesta - - > Hoss replica

Voi luoja tätä hommaa  :grin:

4
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 18.02.22 - klo: 07.10 »
Sopivat oli extreme hd versiot. Toinen teflonprikka pitää jättää pois navalta ja RPM spurrisuojaan hipoo sisempi nivel joten pikkuisen dremeliä näyttää siihen.

Tottakait mopo keulii ja karkaa pusikkoon, samoilla tulilla kun oli osina niin kasailin RPM tukivarsilla ja vaihteiston kuorilla. Eli jos joskus uskaltautuu ajamaan tällä niin pitäisi kestää. Tosin en tainnut koskaan alkuperäisiä tukivarsiakaan saada rikki  :huh:

Mutta ärpeeämmään oli syy, offset compensating, köyhän miehen "wide-rustler kit" joten nyt on edessä ja takana etuvanteen offsetillä renkaat :cool:

Hauska juttu nyt kun on vähän sisällä koeajettu ja säädelty niin nyt pitäisi ryöstää tästä ohjausservo (Power HD 1812MG) toiseen projektiin  :grin:

Rattiradioiksi valitsin kumminkin "raksin" omat, lähinnä kun noita vastareita välillä tupsahtaa halvalla myyntiin ja yhdellä ohjaimella saa paljon aikaiseksi. Ja toki se TSM ominaisuus on jees, jonka tämä rustler luovuttikin toiseen projektiin...

5
Lisää osia Rustleriin, Slash HD extreme vahvistetut vetoakselit, jytkympi ohjausservo, HD slipper rebuild kit, alumiiniset hexit taakse ja varaosiksi hankittuun "stampedroon" liukulaakereiden tilalle kuulalaakerit, niille PTFE prikat, uusi vastarin laatikko, (eli sekin sittenkin ajokuntoon) ja viimeisin tulokas LRP Twister S10 SC myös uusia laakereita ja Traxxas valikoimasta eemaksin vastarin laatikko, vanttiriiveja ja niihin passelit "endlinkit" joista teen eteen/taakse ylätukivarret ja ohjausvarret.


6
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 09.01.22 - klo: 14.48 »
Jep. Slashiin takavetoversioon näyttää sopivan Traxxas oman luettelon mukaan nuo. Täytyy googlettaa vielä, siksi aikaa laittanen alkuperäiset.

Vielä pitäisi takapää purkaa, muutoin Rusty on purettu osiksi ja pesty. Samalla inventaariota että mitä tarvitsee ja mitä voisi vielä päivittää esim RPM osalla. Kyllä yliteholla harrastettu pihabashaus on vaatinut veronsa. Ripustuksen ruuvit mutkilla, iskaritolppa edestä ratkennut ja muuta hauskaa  :laugh:

Jospa se nyt vähemmällä teholla ja harvemmilla ajokerroilla pysyisi siistimmässä kunnossa.

Ainiin, jotenkin tuntuu että 2.2" vanteita ja renkaita ei löydy enään niin kuin reilu 10v sitten. Moni vakio ostopaikkakin tuntuu lopettaneen ja nykypoliitiikalla mahdotonta tilata ulkomailta muutaman euron osia.

Eli pitäneekö vannekoko suurentaa nyky Rustler/Stampede kokoon suosiolla?

7
Aikalailla päivälleen 14-vuotta vanhaan Rustler projektiin tekniikanluovuttajan, RPM pidemmät etutukivarret ja tarvittavat pidemmät ohjauksenvarret ja ylätukivarret (joo, ei mennyt kuin 14v että nämä saa hankittua  :shocked:) Omalle pojalle joululahjaksi hankittu Absiman truggy aiheutti kipunan että piti käydä kaivamassa omasta lapsuuden kodista Rustleri että nyt aletaan touhuamaan  :grin:

8
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 08.01.22 - klo: 06.30 »
Nonniin, muutaman vuoden jälkeen sitä huomaa kaivaneensa naftaliinista vanhan pihasuttaus/bashaus Rustlerin esille. Piti luoda uudet tunnuksetkin tänne kun vanhaa ei muista ja sen aikanen sähköpostikin on kuopattu  :laugh:

Tekniikanluovuttaja Stampede on jo ostettu ja pitäisi alkaa entraamaan hieman järkevämmällä teholla oleva ajopeli tästä (ja myöhemmin Stampede myöskin)

Koitin tässä vilkuilla noista hd vetoakseleista, onko nyt niin että 4x4 mallista passaa takavetoakselit takavetoiseen?
Nämä tulisi edullisemmaksi kuin Rustlerin varaosalistan irto-osista tehtynä
https://hobbyfactory.fi/p39109/traxxas-6852x-driveshaft-rear-hd-complete?gclid=EAIaIQobChMI6tObraKh9QIVpgWiAx3FLw-sEAQYBCABEgK-dvD_BwE

Sitten vielä tarvitsee uuden kopan. Orggishan ei maalamattomana ole pahan hintainen mutta onko tässä joku specsi mikä pitää ottaa huomioon, esim leveys? Jos katsoo Prolinen yms koreja.


Sivuja: [1]