0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Juu, ei tarvii kokonaan purkaa. Pitää varmaan tuoda taas auto keittiön pöydälle =). Eilen jo putos yksi prikka varastossa ja joudun puoli varastoa heittämään pihalle, että löysin sen. Voi hitsi kun olis joku autotalli tai ISO varasto, missä olis tilaa harrastuksille. No mutta, eiköhän se siitä taas kuntoon saada ja ajot jatkuu.
Ja sillä välillä säädetään sytytys ennakkoa, että jos tuntuu kone räkivän ja kaikki olevinaan kohdallaan niin tuossa vielä yksi säätö kohde.Käsittääkseni suurin merkitys ylä kierroksilla.
Lisää kysyttävää, kuinkas tuikalta pitäs käytetyn koneen tuntua, kun vauhtipyörästä käsin pyöräyttää ? Siis koneen joka on ihan kunnossa, mut käytetty vaan. Omassa kyllä vastusta tuntuu, mut kysymys kuuluukin, et tuntuuko tarpeeksi.
Lainaus käyttäjältä: Duster1 - 24.03.08 - klo: 19.10Ja sillä välillä säädetään sytytys ennakkoa, että jos tuntuu kone räkivän ja kaikki olevinaan kohdallaan niin tuossa vielä yksi säätö kohde.Käsittääkseni suurin merkitys ylä kierroksilla.Tästä säädöstä en ole kuullut ainakaan kisapaikalla joten en tiedä kuinka paljon vaikuttaa moottorin käyntiin mutta se ihan tavallinen paperi väliin ja kiristä niitä ruuveja ja se on siinä.Jerzi
Pitääkö kovempaa meteliä tuo Dominaattori kuin HPI:in tehari? Tuoko hyvin tehoa joka kierrosalueella?