Jaahas, hyvä että alkaa löytyä muitakin näitä traktorinrakentajia, tervetuloa.
Itsellä ollut Valtra "huollossa" pidemmän aikaa, kun mukamas ollu kiire ja eikä ole viitsinyt korjata/uusia yhtä rikkoontunutta etuvedon moottoria. Hajoamisesta saa vaan syyttää itseään, kun hölmönä menin liimaamaan servon moottorin rattaan kiinni. Suojalumessa kahlatessa "raaka voima" puhui sen verran kovaa, että yksi servon ratas ilmoitti työsuhteen loppumisesta. Pitäis aloittaa tuo "bobcat"-projekti kohtapuoliin, tuli käytyä hommaamassa osiakin jo.
Saitko purettua ehjänä? Niitä kiinnitysklipsuja on kyllä onneksi niin paljon, että muutaman katkeaminen ei haittaa.
Tasauspyörästön laitosta voi olla montaa mieltä. Tarviiko sitä näin hidaskulkuisessa vekottimessa?
Tilaa siellä rungon sisällä ei ole paljoa, sitä on todellisuudessa todella vähän. Tasauspyörästön sekä moottorin "piilottaminen" runkoon voi olla hankalaa. Veikkaan, että ylivoimaisesti helpoin tapa on on käyttää servoja moottoreiksi (niin tottakai, kun itse teki niin...
). Nuo Hitec-422:t maksavat bauttiarallaa 16€/kpl, joten aika halvalla pääsee niiden osalta. Vaihteellisilla moottoreilla ei taida millään saada tehtyä vetoa siten, ettei taka-akselin raideleveys muuttuisi.Itsellä ainakin "tökkää" silmään tuo luonnottoman leveä taka-akseli, joka monessa modatussa traktorissa on. Servoilla raideleveyden saa pidettyä lähes vakiona.
Mielenkiinnolla odotan kuvia.