Kirjoittaja Aihe: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.  (Luettu 4697 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« : 29.12.07 - klo: 10.50 »
Tekis mieli laittaa muutama tänne jota tuo H¤PERM¤NST¤R on minulle laittanut. Onko joku muu saannut häneltä kivoja viestejä. Minä olen vähintään URPO ja minun 24 vuotta kestänyt rc-kokemus ei ole riittävä kertoa kaikenlaista p****a täällä kuulema.
Olis kiva jos saisi tehdä tämän homman.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #1 : 29.12.07 - klo: 10.57 »
Miksei saisi...suomi on vapaa maa.Oman tyhmyytensähän se hyper tuo esille siinä.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #2 : 29.12.07 - klo: 11.02 »
pistä ihmeessä.justhan se sai pari viikkoa vapaata täältä.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #3 : 29.12.07 - klo: 11.10 »
Minä väitän että niitä ei saisi julkaista täällä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #4 : 29.12.07 - klo: 11.14 »
Onhan aikaisemminin porukat laitellu yv:tä esille.
Mielestäni oman harkinnan mukaan. Jos siitä on hyötyä muille lukijoille.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #5 : 29.12.07 - klo: 11.23 »
Haluan vain tuoda esille kuinka tyhmä tuo kaveri on kuin pyytää syömään esim jotain pillereitä sun muuta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #6 : 29.12.07 - klo: 13.16 »
Tekis mieli laittaa muutama tänne jota tuo H¤PERM¤NST¤R on minulle laittanut. Onko joku muu saannut häneltä kivoja viestejä. Minä olen vähintään URPO ja minun 24 vuotta kestänyt rc-kokemus ei ole riittävä kertoa kaikenlaista p****a täällä kuulema.
Olis kiva jos saisi tehdä tämän homman.
Jerzi

MUlle toi pisti niitä viestei joku 3kk sitten :S , ota yhteys ylläpitoon/estä sen viestit
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #7 : 29.12.07 - klo: 13.19 »
Laita vaan jerzi viestit näytille. Tietääpähän kaikki millainen kaveri kyseessä, jollei jo tiedä.. :|
Traxxas Revo 2.5

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #8 : 29.12.07 - klo: 14.15 »
Toi kyseinen tyyppi alkoi aikoinaan pommittaa myös mua yyvee viesteillä...
Haukku mut ja kaikki tän foorumin käyttäjät sellasilla sanoilla mitä tänne nyt ei voi kirjoittaa, sitä alko ahistaa kun olin neuvonut jotain toista tyyppiä täällä rckympissä..
Uhos ettei kirjottas tänne enää kun on niin ***** foorumi, lopuks ei tullu mitää "asia" pitoista, viimeinen viesti oli:saa***an run***ri.
Mulla on kaikki yyveet tallessa, joten löytyy senkin lähettämät..
No meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemalle..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #9 : 29.12.07 - klo: 14.18 »
Tollasten hyperin kaltaisten olis paras jäädä kauas asemastakin.
Traxxas Revo 2.5

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #10 : 29.12.07 - klo: 14.40 »
Minun mielestä YV on nimensä mukaisesti yksityisviesti, joka on tarkoitettu ainoastaan sen vastaanottajalle ja näinollen ilman lähettäjän lupaa sen julkaiseminen sellaisenaan ei olisi mahdollista.

En ota muutoin kantaa tähän kyseiseen tapaukseen, mutta ainahan on mahdollista tuoda esiin viestien "ajatusta" ilman sen varsinaista julkaisua. Olisi toisaalta harmi, että YV:n tarkoitus ja luottamus hämärtyy yksittäisten pelleilyjen seurauksena.

Mielestäni on viisainta jättää kyseiset kommentit omaan arvoonsa tai pyytää ylläpitoa blokkaamaan kaveri ulos. Ei varmaan kannata antaa kyseisenlaisille kavereille sitä kunniaa, että saavat sotkettua typerällä toiminnallaan koko foorumin pelisääntöjä.
Flying Calacucco

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #11 : 29.12.07 - klo: 15.45 »
Minun mielestä YV on nimensä mukaisesti yksityisviesti, joka on tarkoitettu ainoastaan sen vastaanottajalle ja näinollen ilman lähettäjän lupaa sen julkaiseminen sellaisenaan ei olisi mahdollista.

+1 

Hyviin tapoihin kuuluu ettei YV:nä käytyjä keskusteluja laiteta julkiseen levitykseen ilman molempien osapuolten suostumusta.
Kylätason RC-kuski.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #12 : 29.12.07 - klo: 15.53 »
Parempi pitää se tarkempi sisältö omana tietona mutta tuossahan jo selkisi tiivistettynä sisältö. Itse kyllä kehoitan purkamaan sen pahan olon johonkun muuhun harrastukseen, esim hiihto taikka hakkaa salilla säkkiä eikä muille täällä aiheuta pahaa mieltä.
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #13 : 29.12.07 - klo: 15.55 »
Mullekin tuli h*p*r*o*s*e*:lta viestejä, tosin ihan selkokielellä. Puheet nyt olivat ihan puutaheinää..
Huehue

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #14 : 29.12.07 - klo: 22.40 »
Minun mielestä YV on nimensä mukaisesti yksityisviesti, joka on tarkoitettu ainoastaan sen vastaanottajalle ja näinollen ilman lähettäjän lupaa sen julkaiseminen sellaisenaan ei olisi mahdollista.

En ota muutoin kantaa tähän kyseiseen tapaukseen, mutta ainahan on mahdollista tuoda esiin viestien "ajatusta" ilman sen varsinaista julkaisua. Olisi toisaalta harmi, että YV:n tarkoitus ja luottamus hämärtyy yksittäisten pelleilyjen seurauksena.

Mielestäni on viisainta jättää kyseiset kommentit omaan arvoonsa tai pyytää ylläpitoa blokkaamaan kaveri ulos. Ei varmaan kannata antaa kyseisenlaisille kavereille sitä kunniaa, että saavat sotkettua typerällä toiminnallaan koko foorumin pelisääntöjä.

Tässä on minun mielestä asiaa puhetta joten jos jätän ne minun yv jotka olen häneltä saannut niin minun oman piemeen arkistoon.
Mutta mitään mukavaa ei ollut luettavaa mitä häneltä tuli.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #15 : 29.12.07 - klo: 22.52 »
Jos ovat olleet loukkaavia niin voisi vaikka poliisi sedältä kysyä miten toimitaan. Eihän tästä ole pitkä aika kun jossain toisella foorumilla oli saanut joku syytteen kunnian loukkauksesta vai mistä se oli...
Tämä tietenkin aivan äärimmäinen toimintatapa.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #16 : 30.12.07 - klo: 08.50 »
Kyllä vain, aina kannattaa miettiä mitä on kirjoitettu ennen kun painaa entteriä koska seuraamukset voivat olla aika ikäviä jos tekstissä ilmenee vaikkapa herjausta. Eräällä toisella foorumilla tuotteen maahantuoja oli jo asettamassa syytteeseen tuotteen omistajan/kirjoittajan, foorumin ylläpidon sekä moderaattorit. Syynä oli kettuuntunut asiakas v.s tuotetakuu. Onneksi tällä foorumilla on loistava "consigliere" ja konsensus saavutettiin neuvottelupöydässä.

Tämä nyt ei suoranaisesti liity törkeiden YV:n lähettämiseen mutta toin sen esille esimerkkinä mitä saattaa käydä jos kirjoitellaan turhia rumia. Pikkuvesseleiden kannattaa myös muistaa että vaikka niitä kettuiluviestejä kirjoitellaan kaverin tai koulun koneelta niin viestin kirjoittajan jäljitys ei loppupeleissä ole mikään mahdoton urakka :wink:

Pahaa oloa kannattaa lähteä purkamaan sillä että asuu vähemmän näyttöpäätteen "virtuaalimaailmassa" ja lähtee välillä tuulettamaan nuppiaan ulos, vaikkapa lenkille tai ulkoiluttamaan naapurin mummelin koiraa jos ei omaa dogia ole.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #17 : 30.12.07 - klo: 08.57 »
"Joku" voi tietysti aina "hakkeroida" jerzin käyttäjätilin vaimikäseoli ja ottaa niistä yksityisviesteistä screenit vaimitkäneoli ja upata ne kuvina vaikka imageshackkiin vaiminneseoli.

Sitten vaan uudella käyttäjänimellä postaa ne viestit tähän ketjuun tyyliin "kattokaapas mitä tuolta netistä löytyi" .
Kaikki on mahdollista - ketään en tässä kehoita tekemään mitään, mutta ihan näin vaan teoriassa...  :police:

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #18 : 30.12.07 - klo: 10.23 »
Rupes mullekin valumaan mutta mailien muodossa, tällainen tuli ekaks. (jaa että aivovammanen.laitatko yhteystietosi nniin katsotaan tuo vammas homma loppuun) Vastasin asiaan omaan tyyliini, eli heti paloi hihat ja laittelin mailia takas jossa kerroin avoimesti miten on asian laita ja kannan kyllä vastuun jos joudun käräjöimään jostain nettichattailystä tai vakavammastakin, Senkin jälkeen vielä tuli kaikenlaista pullistelua. Varmaan mailin saa julkaista mutta siinäkin näkyy taa toi oma räiskyvyys joka ei anna kellekkään hyvää mallia niin en taida julkaista. 0:41 yöllä tuli ensimmäinen viesti.

Kaverin nimi on tiedossa ja jos ei lopu mun härnääminen niin on osoitekin...
« Viimeksi muokattu: 30.12.07 - klo: 10.27 kirjoittanut No Pain »
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #19 : 30.12.07 - klo: 11.38 »
Joo minulle tuo kyseinen kaveri rupes noita pillereistä ja herjauksista puhumaan joka ei minun mielestä sovi edes minun silmiin katsottavaksi.
No jos kaveri on tuollainen niin annetaan olla, sääli tätä hienoa foruumia.
MInua ihmetyttää semmoinen asia kuin minulle tuli nuo viestit niin ylläpidolla ei ole mahdollisuuksia puuttua asiaan joku on tullut yv.n kautta :cry:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #20 : 30.12.07 - klo: 12.25 »
Joo, näinhän se on - yksityisviesti on todellakin yksityisviesti eikä foorumien ylläpitokaan saa niitä mennä tutkimaan.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #21 : 30.12.07 - klo: 12.38 »
Se on vaan ärsyttävää kun minun taustoilla tahtoo olla herkkä lähtemään mukaan tohon kun oon eläny elämää jossa 9mm välillä laulaa ym. Oon kohta 5 vuotta ollu poissa kaikista criminal kuvioista selvinpäin ja perhe tullut niin tuolaiset uhkaavat viestit otan vastaan counter attack:na niin silloin reagointi saattaa olla liiiankin vahvaa.

JH
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #22 : 31.12.07 - klo: 13.48 »
Moro,

Jerrylle tiedoksi että kun raportoit noista yksityisviesteistä sen nappulan avulla, niin kopio siitä yksityisviestistä kyllä tulee ylläpidolle siinä yhteydessä ja sitä kautta meillä on kyllä mahdollisuus puuttua myöskin yksityisviestien avulla tapahtuvaan häirintään.

Valitettavasti tässä kyseisessä tapauksessa kävi siten, että olen itse ollut lomalla reissussa ja sen takia en ole päässyt tilanteeseen reagoimaan. Kun tarkistin mailit ja huomasin tilanteen, niin Heuli taikka Jukka oli kerennyt kaverin jo laittaa "lomalla" muutamaksi viikoksi.

Siltä osinhan tilanne tämän asian suhteen oli selvä, että kaveri aika hakusessa kommenttiensa ja tietoutensa kanssa mutta suu oli asiasta eri mieltä. Eli siis pihalle lähti ihan oikeasta syystä. Katsotaan mitä sitten tehdään parin viikon päästä.

Mitä taas sitten tulee muuten foorumilla julkaistavaan tietoon, niin en nyt välttämättä lähtisi noita yksityisviestejä laittamaan näkyville jos ei ole ihan pakko, mutta ei myöskään mielestäni ole mitään estettä sille koska yksityisviestit täällä foorumilla eivät ole käyttöehdoissa millään tapaa merkitty salaisiksi tms. Varsinkin kun kaveri on käyttänyt tätä toiminnallisuutta ehkäpä jopa väärin, niin en sitten tiedä onko sillä niin väliä rikkoa jonkun aikaisemmin mainitsemat hyvät tavat. Eli siis oman harkinnan mukaan.

Liittyen jonkun mainitsemaan toisella foorumilla tapahtuneeseen tuotteen maahantuojan ja ilmeisesti kuluttajan käymään taistoon / keskusteluun, niin kyllä se vain niin on että Suomessa kuluttaja on aika herra. Valitettavasti vain kaikki alan liikkeet eivät oikein noudata kuluttajien oikeuksia ja toisaalta taas kaikki eivät näitä osaa vaatia. On hyvä muistaa, että kuluttajasuojalain mukaan tuotteen takuuhuollon tulee olla aina maksuton kaikilla tavoin, eli siis esim. postituskulut molempiin suuntiin kuuluu myyjälle sekä kuluttajalla on oikeus vaatia uutta vastaavaa tuotetta mikäli se hajoaa 14 päivän sisällä ostoksesta. Kannattaa joskus tutustua näihin ehtoihin.

Kanteisiin koskien foorumeita, moderaattoreita, kuluttajia jne. Voin itse sanoa että minua / tätä foorumia on uhattu oikeusjutuilla useampaan otteeseen. On ollut "uhkauksia" niin käyttäjien kuin yritystenkin suunnalta. En ala sen enempää menemään yksityiskohtiin kuitenkaan. Yritysten osalta kuitenkin on hyvä muistaa, että yritykset eivät ole yksityishenkilöitä ja heitä koskevat eri säännöt. Yrityksiä voi vapaasti arvostella ja mielipiteitä yritysten toiminnasta voi kirjoitella. Tämä on OK, mutta yrityksien työntekijöitä taas puolestaan ei voi arvostella samalla tapaa koska ovat helposti tunnistettavissa kirjoituksista ja näin ollen kyseessä voi olla henkilökohtainen loukkaus. Mitä tulee loukkauksiin, niin foorumilla kirjoitettavista viesteistä loppupelissä vastaan minä itse. Vaikka viestit ovat muiden kirjoittamia ja käyttöehdoissa lukee että en ole niistä vastuussa, mutta Suomen laki kuitenkin tykkää pitää sivustojen ylläpitäjät vastuussa siitä mitä foorumilla kirjoitellaan toisten puolesta. Sen takia täällä moderoidaan ja asioihin puututaan.

Eli tuossa nyt hieman taas aiheeseen liittyen. Toivottavasti valoittaa hieman asiaa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SAAKO YKSITYIS VEISTEJÄ JULKAISTA TÄÄLLÄ.
« Vastaus #23 : 31.12.07 - klo: 23.42 »
Joo rupes hiulan harmittaa vaan mitä tuo kaveri laittoi minulle ja kaiken lisäksi muillekkin hän oli laittanut näköjään. Hyvä että yuli selkeästi esille tämä homma nyt ja minä en viitsi laittaa hänen viestejä koska en nyt ala alentua hänen tasolle millään tavoin.
harmittaa kuin on niin hieno foruumi ja tuollaisia on liikkeellä vai mitä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂