Joo, Team Hoonagen tekele on kyseessä ja ulkonäön takiahan tuota nyt en hankkinut. Niinkuin kuvista näkee niin ei juuri eroa alkuperäisestä ulkonäöllisesti. Ja painaahan tuo tietysti reilusti enemmän.
Syy miksi hankin tuon, niin lueskelin jenkkifoorumeilta, että olivat sen takia tuon tehneet, koska on ollut ongelmia pinionin ympärillä olevan laakerin kanssa. Eli on käynyt niin kuumana, että on sulattanut tuon muovin laakerin ympäriltä. Jollakin oli käynyt niin kolmesti, ennekuin vaihtoi tuohon alumiiniseen. En usko, että ihan millään vakiokoneilla ovat tuota saaneet aikaiseksi. Itsellä kun on nyt tuo G340 OBR reed kone niin voi kyseiset ongelmat tulla esille. Tai viimestään sillloin, jos tai kun tuohon hommaan jonkun isomman myllyn RC50 tai RCMax46/71. On yksi paikka vähemmän, joka voi mennä rikki.
Mitään totuuspohjaa ei itsellä ole, koska en ole tuolla koneella ajanut muovisen diffikotelon kanssa. Tuossa on toisella sivulla juttua kyseisestä osasta:
http://www.rclargescale.com/forum/losi-5ive-t/11236-team-hoonage-losi-5ive-billet-rear-diff-case-2.html Tuolla sanotaan yhdessä kohdassa: "Im pretty sure there not gonna make the front. Every one had problems w/ the pinion bearing on the rear case melting and that why they did the rear case. No one has problems with the front so they didnt make it."
Eteen eivät siis tuollaista ole tehneet, koska siellä ei ole ollut vastaavia ongelmia. Edessä siis erilainen kuin takana. Painoa ei tullut mitattua.
Edit. Löysin netistä painot: vakio 223g ja alumiininen 401g, joten 178g painavampi. Nuo alu insertit on jonkunverran kevyempiä kuin alkuperäiset, joten varmaan lopullista painoa kertyy lisää +/-150g eli ei niin mahdottomasti melkein 20kg autossa. Ja pitoahan se vain tuo lisää taakse.