Mini E-Revossa/Slashissä ei ole erillisiä diffinkuoria, kuten isommassa (E)-Revossa, vaan bulkhead toimii suoraan kuorena. Tuo bulkhead antaa helposti periksi, etenkin kun niitä puolikkaita puristaa toisissaan vain yksi ruuvi (yllä kuvassa 7029).
Myös alapanssari pitää niitä bulkheadin puolikkaita toisissaan kiinni.
taitaa loppua itelläki tuo takadiffi ku rutisee pitävämmällä alustalla kiihdytettäessä. Eihän tuo luistokytkin tuossa spurrin yhteydessä rutise luistaessaan?
Onko teillä lipoakuilla ajellessa lämpöongelmia ja miten ootte niitä ratkonu? koppa pois?
Ite kokeilin kahdella vakio nimhillä sarjassa ja tuosta tuli kyllä mahdoton menijä, mutta jouset kävi pehmeiksi.. :D Ja muutaman minuutin ajon jälkeen noparin siilistä 95 astetta lämpöjä.