Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Tumii75

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Traxxas VLX-3
« : 20.04.14 - klo: 23.33 »
Ja jos tälle kyselylle oli aihekin olemassa, niin halolla päähän( en huomannu taaskaan). Avittakaas vähän, vlx vilkuttaa kohta slash:llä lähdön jälkeen punaista lediä, on sitten autolla ajettu muutama akku putkeen tai kylmiltään heittäytyy tuollaiseksi. Vilkuttelu on suht rauhallista. Mieleen tuli et lämpösuoja olisi  syynä,mut jos auto on ollut viileässä ilmassa jonkin aikaa eikä ulkona ole paljoa 10 astetta enempää, niin missä se vika on? Sähköhäikkää,mut kohde hukassa.  Sama auto on tehnyt vastaavaa joskus kuumallakin ilmalla ,mutta en muista mitä tuolloin ajokille tullu tehtyä,kun on ajoa jonkin ajan päästä kyennyt jatkamaan......

2
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 03.05.10 - klo: 22.10 »
Paljonko tätä kiesiä pitää purkaa, että tuon kardaanin päällä olevan läpinäkyvän muovin saa oikeasti pois paikaltaa. Yritettiin tuossa radan reunalla saada sitä irti, että saisi kivet pois välistä, mutta eihän se lähtenyt irti vaikka ne kaksi ruuviakin irroitti.

Itse olen joutunut joskus löysäämään moottorin ruuvia, et on saanu suojan helpommin irrotettua, kun mosa siirtyy vähän etäämmäksi.

3
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.05.10 - klo: 18.24 »
Jotain suojaa lisäksi pohjapuolelle tarvitsisi,ettei kävisi aina näin. :shocked:
Onko jollakulla tietoa, miten tuo varsisto tai paketti missä tuo särki mennyt kappale on.
Etupää on irti,mutten hoksaa miten tuo ohjaus-mutikka ,ettei tarvittais taas lekaa.
Toivotaan et kuva tällä kertaa edes tulisi mukaan

Saapi heittää ohjeistusta yv:n kautta

Nyt kun olis aikaa,ja varaosiakin on ennättäny kiireiltää hypistelemään. Kiitos OV:lle lähetyksestä. Mut mites tuo ko osa turvallisesti puretaan irti paikaltaan? Jousi pitäis painaa kasaan,jotta saa laakeroinnin pois,mut joko siin on jotain muuta vielä tai sit on sopivan tiukka.Ei täs muute olis hätää,mut en hirveemmin ole näitä pieniä osi joutunu käsittelee,hajoavat käsiin vielä :shocked:

4
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.05.10 - klo: 18.04 »
Tällänen osu silmään:



http://cgi.ebay.com/Chassis-reinforcement-Plate-Traxxas-Slash-4X4-3-2mm-Al-/200465521063?cmd=ViewItem&pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item2eacad19a7

Jättää kyljet avoimeksi, että ei varmaan maksa vaivaa, mutta suunta on oikea.

Tuollainen olis ollu tarpeen jo aikoja sitten:)
Pitää vissiin jotain ite alkaa kehittelee,jahka saisin ensin tuon omat kolhitut kasaan.

5
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 30.04.10 - klo: 17.07 »
Vaikka kauppaa en kovinkaan paljoa ole käynyt,niin kiitän toki asiallisesta kaupanteosta OV:tä.
Eipä moitetta ole liikkeidenkään palveluissa ollut, RF ja HP. Joten Plussat kotiin tuli kaikille:)

6
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 26.04.10 - klo: 18.32 »
Jotain suojaa lisäksi pohjapuolelle tarvitsisi,ettei kävisi aina näin. :shocked:
Onko jollakulla tietoa, miten tuo varsisto tai paketti missä tuo särki mennyt kappale on.
Etupää on irti,mutten hoksaa miten tuo ohjaus-mutikka ,ettei tarvittais taas lekaa.
Toivotaan et kuva tällä kertaa edes tulisi mukaan

Saapi heittää ohjeistusta yv:n kautta

7
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 04.03.10 - klo: 20.04 »
Laitoin kanssa siilin koneelle en puhallinversiota, mutta sekin laski lämpöjä 10-15 astetta.

Kolmekennoisella vaatiikin jo jäähdyttimen noparille kun pätkäisee hyvinkin nopeasti:lol:
Myös pienemmälläkin pinjonilla sisällä ajettuna. 11 piikkinen pinjoni menee vielä tuon 54 spurrin kanssa. Kone ottaa sitten jo kiinni kartaanin suojaan.
No kun tuohon alkaa saamaan varaosia, pääsee sähläämään paremmin välityksien kanssa..
Tai sitten onkin jo kesä ja ei enää tarvii :cheesy:

Hei,osaisikohan sitten sanoa mikä on pienin pinioni jonka tähän Slash:iin saa 54 spurrin kanssa?

8
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 04.03.10 - klo: 19.54 »
kas ku en tuotakaan huomannut :shock:

9
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 04.03.10 - klo: 18.19 »
Kun kerran kulkee,ja kaikki haluavat nopeutta lisää. Niin onko jollakulla tietoa mikä on pienin pinion jonka Slash 4x4 voi laittaa? Lähes jokapaikassa mainitaan 12 hampainen pienimmäksi, mut pitääkö paikkaansa kuten manuskassa tais olla, et 9 hampainenkin olisi mahdollinen, pienillä muutoksilla??
Haluaisin hitautta autolle,enkä pelkästään pudottamalla akun kennomäärää 7:stä 6:een. Taikka käyttää harjoitusajo vaihtoehtona. Tai ehkä noita vielä lisäksi.

Varaosakuvastossakaan ei mainita 12 hampaista pienempää.
Syynsä toisilla saada hitautta aikaan :D

Sivuja: [1]