Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mza2

Sivuja: [1] 2 3 4
1
Jos mulla ois näihin jotain vaikutusvaltaa niin poistaisin sen aamun toisen treenirundin ja sillon ois taas 4 alkuerää.

Itsehän kannattaisin myös tätä toimintatapaa.

2
Kait se on tultava paikalle.  :tongue:

3
Sähköautot / Vs: Sääntörajoitukset touring autoihin?
« : 28.08.07 - klo: 16.12 »
One-way diffilla varustettu auto on täysin nelivetoinen niin kauan kun painetaan kaasua. One-way päästää etupyörät pyörimään vapaasti kun auto rullaa "vapaalla" tai kuski jarruttaa eli silloin voimansiirrossa on "kiinni" vain takapyörät.

Lisäksi kaarteissa, kun etupyörät kiertävät laajemman kaaren kuin takapyörät, eli etupyörät pyörivät takapyöriä nopeampaa, on auto takavetoinen. Mielestäni nelivedosta on hyötyä vain olosuhteissa, joissa pito on huono ja silloinkin kaarteista ulostultaessa. Lisäksi nelivetojärjestelmä itsessään lisää vastusta moottorille. Mutta tämä on vain minun näkemykseni, sillä varmasti nelivedossa täytyy joku juju olla, muutenhan sarjaa ajettaisiin 2wd-autoilla :grin:

oletkohan koskaa kokeillut ajaa touringautoa takavetoisena :D

4
eipä olis uskonut että tältäki foorumilta löytyy tollasia. itsellä kuitenki kaikkien kanssa kenen kanssa kauppaja tehnyt niit aina kaupat onnistuneet molemmin puolisesti :) mitä nyt kerran unohti puhelinnumeron ottaa ylös yks jamppa  :wink:

5
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 04.08.07 - klo: 21.07 »
jep tuli lennettyä vähän lemans autojen tapaan puolesta välistä pääsuoraa :P

6
tämän ft kauden aikana on kyllä käynyt selväksi että novakin 5800 voi heittää suoraan roskiin  :mrgreen:

7
pääsuoran tuplahyppy just rokkaa! ei missään tapaaksessa tasaseksi. pöytä voi olla ihan ok.

Mihail

8
olikos talkoissa kuinka paljon porukkaa?

saatiinko rataa aidattua ja/tai kunnostettua?

9
mielelläni tulisin talkoilemaan mutta eipä ole kyytiä  :undecided: kyydittäjillä ei ole aikaa ja mopolla ei hirveesti nappaa lähtee sinne asti.

10
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli I
« : 01.05.07 - klo: 21.05 »
eipä taida olla  :undecided:

11
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET - KyPak Ralli I
« : 29.04.07 - klo: 18.52 »
Oli kyllä hyvät kisat vaikkei ihan santerille kerinnytkään  :undecided: no timon kanssa sitten koko päivä alkueristä lähtien tiukkaa kisaa  :azn: järjestelyt oli erin omaiset kiitos kypakin väelle!

ps. nii on se hyvä ajaa yks onnistunut kisa koko talvena :P

12
onko rata sitten kuinka pahasti pilattu? saataisiinko vapun aikoihin pidettyä jonkun näköset talkoot että pääsis vappuna treenaan?

13
onkos sielä maanantaina sitten uudet talkoot?

14
Sähköautot / Vs: Nelkkukrossin aloitus.
« : 12.04.07 - klo: 17.14 »
ainakin on kestävä ;)

15
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lahden rc autoilijat
« : 29.03.07 - klo: 21.10 »
niin ne rc vessat pitää niin kovaa ääntä verrattuna speedwey/krossipyöriin ja kartingiin :D

16
Tulokset / kuvia
« : 14.03.07 - klo: 16.30 »
onkos tuolta reissulta kuvia? Olis kiva nähdä, varsinkin se omarakenteinen auto

17
Sähköautot / serpent
« : 10.02.07 - klo: 13.29 »
näyttääpäs kovasti xray:ltä. Kaikki linkit näyttäis siltä että ei hirveesti klappaa.

18
Kilpailijoiden kanava / prostock
« : 26.01.07 - klo: 12.43 »
ajetaanko sarjan ohella myös tsp-10 kerhokisoja?

19
Vapaa keskustelu / vuoden tek
« : 06.01.07 - klo: 18.33 »
kannattaakohan sitä äänestää kun eihän teistä varmaan edes puolet ajanu  :roll:

20
Tulokset / peli
« : 23.11.06 - klo: 08.11 »
on kyllä aikarules toi peli :D

21
Lainaus käyttäjältä: "Tuure"
Tai jos on budjetti tiukalla niin kannattaa suunnistaa tonne tanssipuolelle lämmittämään paikallisia kassaneitejä  :mrgreen:


mikäs se semmonen paikka oikeen on? :D

22
Tulokset / rata
« : 20.11.06 - klo: 14.54 »
aika hyvältä näyttää. onko rata kokonaan matolla vai onko myös ilman mattoa olevia kohtia?

23
Kilpailijoiden kanava / 1star
« : 06.11.06 - klo: 09.51 »
voi olla että kuudella kennolla auto kulkisi kuitenkin kovempaa vaikka ssin olisi 1star kone.

itse kannatan viittä kennoa ja uutta 7.5r konetta (varsinkin kun ib kennoista on yksi paketista pimeänä :D)

24
Tulokset / vapaat
« : 18.10.06 - klo: 15.40 »
Onko mitenkään mahdollista jos jo perjantain vapaista asti ajettasisiin erien mukaan? tällöin treenaamisessa olisi paljon enemmän tolkkua kun ei olisi yli kymmentä autoa aina radalla ja kaikki eri tasoisia.

Mihail

25
Tulokset / kypakkki?
« : 26.09.06 - klo: 19.33 »
kylläpä on lahtelaispainotteista tsp:ssä.. missä kaikki kypakin kuskit?

26
Kilpailijoiden kanava / moottori
« : 30.08.06 - klo: 13.21 »
oliskos se taas ollenkaan mahdollista jos siirryttäisiin harjattomiin ja jos saisi ajaa vielä seuraavan kauden 17t koneilla? elikkä periaatteessa saisi ajaa kahdella koneella ja sitten vasta 2008 lopullisesti harjattomiin?

27
Tulokset / ilmottautuneet
« : 24.08.06 - klo: 11.40 »
täytyy vaan toivoa eetei kukaan sitte peru ilmottautumisia... :/

28
Yleinen keskustelu / Kuvia omista Rc-autoista
« : 04.07.06 - klo: 18.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Siinä mun uusi "pienokainen" vähän kärsineellä korilla :mrgreen:



tossa on muuten renkaan pyörimissuunnat väärinpäin ;) :D nyt ne auraa kaiken p*skan suoraan sinne rankaan alle kun se pitäis saada pois sieltä ;)

29
Sähköautot / Turistien vannekoko
« : 10.05.06 - klo: 13.44 »
Lainaus käyttäjältä: "mece"
hpi:n super-size vanteet ovat ainakin isoja. Vanteet ovat 35mm leveitä ja halkaisaltaan 60mm. rengas asennettuna noin 74mm. Toimii luultavasti useimmissa touring autoissa.


siinä on vaan semmonen juttu että isot ja leveät renkaat kuluttavat hihnat nopeasti loppuun.
Tuli talven treeneissä kerran kokeiltua jonkun isomman kyöstin renkaita ja kiihdytetäessä hihnat rutisi ihan kiitettävästi.
Ja välitykset muuttuu myös eli pienempää pinjonia pitäis periaatteessa laittaa

30
Sähköautot / hienosäätö?
« : 02.05.06 - klo: 16.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
sitten lyödään vaan vetaria alaspäin parin kilon hienosäätölekalla - ohjeessa on neuvottu kuvin myös tämä  :wink:


Jos ei nyt kuitenkaan sille asso linjalle lähetä  :wink:

Sivuja: [1] 2 3 4