Kirjoittaja Aihe: Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?  (Luettu 9243 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« : 23.04.04 - klo: 20.48 »
Miksi harrastatte juuri rc autoilua?

Minä ainakin siksi, koska pidän siitä, ja niillä on kiva kaahailla... :lol:
Joka päivä ja jokaikinen yö.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #1 : 23.04.04 - klo: 21.00 »
Koska RC on veressä.
Isäni noita RC-lennokeita on lennätellyt jo alle 15-vuotiaasta (nykyään n.45-vuotias) alkaen,joten kai se on jotain vaikuttanut.
Myös toinen setäni harrastaa RC-lennokkeja,on hänellä myös RC-hydrokopteri sekä pakettiin unohtunut Carsonin F1 RC-auto..........pitäisköhän pummata se siltä omaksi,kun ei se sillä mitään tee :twisted:
Sitten joku päivä isäni kysyi,että haluaisinko RC-auton...........eipä aikaakaan,kun menimme Team Haataisesta (RIP) hakemaan auton,ja eteeni laitettiin Pure Ten Alpha-1 RTR ja Baja Beetle,ja onnekseni valitsin Bajan :mrgreen:
Tuolloin olin n.10-vuotias.
Olihan se aikamoista rävellystä silloin alkuaikoina (kuten nykyäänkin :mrgreen: ),mutta siitä se lähti.

En kyllä tiedä,miten tämä stoori liittyy kysymykseen "miksi harrastatte juuri RC-autoja?",mutta mitäpä siitä.

Poissa Raiser

  • Jäsen
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #2 : 23.04.04 - klo: 21.28 »
No joo minä aloin harrastaa pienoisautojen rakentamista ja ajateelin myös, että olisi mukavaa jos ne liikuisi. No mutta tuon jälkeen tuo unohtui siinä meni monta vuotta ennen kuin näin Discoveryltä RC-Autoilua ja siitä se sitten lähti auton osto on taas erinlainen stoori ensin katselen Purea ihan innoissani, mutta sen katseleminen loppui, kun luin netistä tietoa katselin savagea liian kallis menin taas puren ja ultima st kannalle, mutta sitten tuli eteeni Duratrax St Maximium Pro jota myös Fiesta ja Jonttu ehdoitti ja tässä sitä ollaan ilman Fiestaa ja Jonttua tämä harrastus oli varmaankin painunut unholaan joten kiitos heille.
Duratrax Maximum ST Pro ja HPI Micro.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #3 : 23.04.04 - klo: 21.49 »
BÄNDÄREIDEN takia tietysti, ei tätä muuten tekisi :D .
Jerzi

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #4 : 23.04.04 - klo: 22.17 »
Olen syntyny nitrot veressä! Ja rc autot on hyvä harrastus. Ja se on KIVAA.
-EhtoollisWeli

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #5 : 23.04.04 - klo: 22.23 »
Olen syntynyt ohjain kädessä :lol:
Minulla ei ole verta vaan sen sijasta nitroa :lol:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #6 : 23.04.04 - klo: 22.33 »
Iskä on ollu ralli puolella jo monta kymmentä vuotta ja niinpä minäkin kiinnostuin autoista ja iskä kerran puhu mulle RC-autoista ja siitä se sitten alkoi ja en vaihtais kyllä sitä...

Se on vaa niin kivaa ja varsinkin ku kavereita on kanssa samassa harrastuksessa...

Koulussa siitä kyllä kuulee yksi tyyppi sano mulle et: Oot sä vähän tyhmä ku pistät 300€ johonkin nikkoihin mut yks mun kaveri on sanonu ku näki mun polttiksen ja kun ajoin sillä nii se tokas koulussa sille joka taas sanoi ton saman asia niin se tokas: Mut vähän ne on siistejä:)

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #7 : 23.04.04 - klo: 22.34 »
Oman innostukseni hedelmänä voisin pitää Ritari Ässää, jossa yhdessä jaksossa ajeltiin 1:1 buggyilla kisaa. Muutama päivä myöhemmin satuin näkemaan lelukaupassa saman näköisen radio-ohjattavan ja sehän oli saatava!! Kuin sattuman kaupalla isäni sattui saamaan saman viikon lauantaina lotossa 6 oikein. Maanantaina lelukauppaan ja Taiyo Jet Fighteriä ostamaan. Harmi vaan ku auto on jo kuollut ja kuopattu. (RIP) :cry:  Löysin kuitenkin pääsiäisenä kyseisen auton takarenkaat.  8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #8 : 23.04.04 - klo: 23.34 »
Olen aina tykännyt radio-ohjattavista autoista ja ensimmäinen oli minulla 6 vanhana. Siinä olikin sitten reilun 8 vuoden tauko kun aloin kunnolla harrastaa sitä.

Minun innostukseni rc-autoiluun lähti uudestaan kun pikkuveli ja serkku piti nikko-kisoja. No tietenkin kisat oli kivoja ja piti päästä mukaan ja ostin nikon kaverilta pilkkahinnalla. Mutta tietenkin aina jäin toiseksi kisoissa ja oli pakko saada parempi auto.

Tiesin toisella serkullani olevan Midnight Pumpkin ja kysyin häneltä monellako se myis sen. Parin viikon päästä minulla oli synttärit ja sitten sain sen lahjaksi. Sillä voitin kisoja, mutta se ei riittänyt, piti ostaa tt ek-4 s2 polttisauto ja sitten vielä 2 krossaria. Tarina ei mitenkään liittynyt kysymykseen, mutta oli helmee vaan palauttaa muistoja mieleen. :lol:

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #9 : 24.04.04 - klo: 00.08 »
Yksinkertaisesti se vaan on niin kivaa!!!! :!:
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #10 : 24.04.04 - klo: 00.58 »
Jees, oon samaa mieltä kuin Jerzi.. Eli naisten takia näillä ajetaan kilpaa. Ette te pihasudittelijat tiedäkään kuinka paljon rumimpia naispuolen edustajia saa irrotella hihoista baarissa..
---

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #11 : 24.04.04 - klo: 09.11 »
No mulla on näin, että haaveenani oli joskus päästä ajamaan rallia ihan 1/1 autoilla no pikkasen liian kallista. Toinen oli, että joskos, vaikka mikroautoilla, mutta ei siitäkään mitään tullut. Sitten harrastelin tässä scalextric autojen kanssa muutaman vuoden, mutta teki mieli saada enemmän isompia autoja missä olisi edes hiukan sama fiilis kuin rallissa eli vauhtia, enemmän säätämistä ja korjaamista siispä tuli mieleeni radio-ohjattavat. Siitä se lähti, vaikkakin harrastukseni alussa tulikin kova kolaus  :evil:

Otsomaani

  • Vieras
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #12 : 24.04.04 - klo: 16.56 »
Joskus pikkusena heräs into mennä kattomaan Model Expoa ja sillon heräs innostus ku se näytti niin hienolta. Mutta auton ostin vasta monta vuotta sen Expon jälkeen. Enimmäkseen autois kiinnosti tekniikka, ei se kilpaileminen/ajaminen niin, joten lopetin kun löysin harrastuksen josta todella pidän, joka on vielä veressäkin...

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #13 : 24.04.04 - klo: 17.00 »
Oon samaa mieltä kuin Tuning girl, mutta ainahan yksi kisa on paikallaan! :D

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #14 : 24.04.04 - klo: 18.08 »
Siksi harrastan tätä, kun en saa muuten kulutettua päivässä tarpeeksi rahaa  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #15 : 24.04.04 - klo: 19.47 »
No piti keksiä joku harrastus itelle ja  pojilleni: itelle tekniikan näpertelyä ja säätöä ja korjausta ,pojille loput
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
rc autoilu
« Vastaus #16 : 16.07.04 - klo: 14.01 »
siks ku kisoissa on jännää... mä ainaki ajan nii kaua ku jaksan kiivetä ajajakorokkeelle.. tai sit joku kantaa mut sinne.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Mr.4tc

  • Jäsen
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #17 : 16.07.04 - klo: 14.31 »
Minun piti rakentaa "hiekka baja" siiihen piti hankkii malli ja sitten isä vei mut ostamaan tamyan baja champin siitä sitten se alko ja lopuks unohtu koko "hiekka bajasta" ajatus ja sitten kaikki ajatuksen siirty rc-autoihin.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #18 : 16.07.04 - klo: 14.34 »
Koska rc on paras harrastus.  :D
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #19 : 16.07.04 - klo: 16.40 »
"Siihen jää koukkuun" :lol:

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #20 : 19.07.04 - klo: 22.22 »
Edelleen niiden BÄNDÄREIDEN takia. Hitto niitä pyörii ympärillä kokoajan ja ne soittaa ja lähettää kirjeitä sun muuta. Vaimo alkaa jo kyllästyttää nuo pimut jo, MINUA EI :wink: .
JERZI

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #21 : 20.07.04 - klo: 22.16 »
Joo, kyl täs ollaan Jerry kaa samaa mieltä, mene on välillä kun Pikku G:llä....  :mrgreen:  No ei laisinkaas, kai se on se vauhti ja vaaralliset tilanteet.....
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #22 : 20.07.04 - klo: 22.19 »
Kuka on Pikku G :oops:  :?:

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #23 : 20.07.04 - klo: 22.24 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kuka on Pikku G :oops:  :?:


Sun idooli tietenki!
Tos on sul jos haluut lähettää fanipostia: http://www.pikkug.com/  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #24 : 08.08.04 - klo: 06.29 »
Miehiä kiinnostaa vauhti, virittely ja vaaralliset tilanteet.

1.) Autoilu edustaa näitä kaikkia.

2.) 1:1 autoilu jotta kaikki yllä mainitut kohdat täyttyisivät on joko:
 a) tajuttoman kallista
 b) laitonta (antakaahan se ajokortti nyt suosiolla)
 c) vaarallista (ei täällä ennenkään ole ketään tullut vastaan)

3.) Jotta autoilu olisi turvallista, niin kaikkein paras konsti olla jossain muualla ja katsoa kun auto heittä katon kautta ympäri -> radio ohjattava!
    Jotta pääsisi halvalla ja pienin materiaalivahingoin kisaamaan ja pöllyttämään hiekkaa/heittämään kylki edellä mutkat niin on kokoa pienennettävä -> radio ohjattava!
    Voi harmi motti poksahti, no 200E +-100E ja matka jatkuu, mutta entäs kun upouuden Toyota Corollan heittää mettään tai kiertokampi tulee kurkkaamaan ulkoilmaan... ratkaisu on -> radio ohjattavat!

 -Hount

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #25 : 08.08.04 - klo: 12.43 »
Siksi koska rc-autoissa ei ole kuskia niin ei sato kun ajaa päin puuta :mrgreen:  :|

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #26 : 09.08.04 - klo: 11.24 »
Se on vaan niin hauskaa...   :lol:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #27 : 09.08.04 - klo: 14.15 »
No totta kai siksi kun se on niin hauskaa ja turvallista verrattuna oikeaan autoiluun (katsokaa se kolaritopicci...). Ja ehkä myös siksi, että tätä voi harrastaa missä vain (ei ehkä ihan kärttyisen naapurin kukkapenkissä) turvallisesti.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #28 : 09.08.04 - klo: 17.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Antti S"
Yksinkertaisesti se vaan on niin kivaa!!!! :!:


Sama juttu :!:  :!: :!:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Judenza

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi harrastatte juuri rc-autoilua?
« Vastaus #29 : 11.12.04 - klo: 18.54 »
Koska se on vaan niin hauskaa ja aina kiinnostanut. Ekan auton sain 4v:nä ja sehän oli tamiyan sähkis monsteri joka oli jotain 1/11-12 scaalaa, siitä autot vaihtunu nikoista tycoihin muksuna ja sen jälkeen ~10vuotta unholassa leluautojen tehoihin kyllästymisen takia, ja nyt taas alotin ku löyty se mun toivelaji: Polttikset! PS. Löytyy muuten vieläki tuo tamiya kaapin perältä ;) Tosin aika rankasti käytön jälkiä saaneena eikä toiminnastakaan enään tietoa ole :)
LRP Shark Monster, Ezrun 18A ja 5340kv combo.