Nokialla tällä hetkellä kutakuinkin näin:
(lainasin Mikko sun setuppilistapohjaa)
ETUPÄÄ
jouset: harmaat
öljyt: 45 wt (UR)
männät: vakio 3 reikää
iskarin asento: ylhäällä keskellä, alhaalla ulkona, pitkä kuppi, tutti leikattu auki
vakaaja: paksu
diffi: ylhäällä
diffin kireys: 45 astetta auki
caster: 7,5 astetta alumiiniyoke
Kickup: vakio 10 astetta
camberlinkin ulkopää ilman prikkoja, sisempi reikä, sisällä 1mm prikka
accermanlinkki: 8 mm (pallokuppien välissä)
auraus: 0mm
raideleveys: 1 mm prikat
renkaat: mini pin
TAKAPÄÄ
Jouset: punaiset
öljyt: 40 wt (UR)
männät: vakio 2 reikää
iskarin asento: ylhäällä sisällä, alhaalla sisällä ja alapäähän vaihdettu pidempi pallokuppi ulosjouston lisäämiseksi, tutti leikattu auki
vakaaja: ohut
diffi: alhaalla
diffin kireys: 90 astetta auki
camberlinkki: sisäpää 43mm leveällä, ulkopää keskimmäinen reikä
auraus: edessä 0,5mm, takana 2,5mm, eli 2mm eroa -> 2,6 astetta
anti-squat: edessä puoli, takana 2mm -> 1,95 astetta
akseliväli: lyhyt
renkaat: mini pin
Asson spurrimodi, välitys 20/78
One-way pulley, ajotyylistä riippuen myös lukittuna hyvä