Kirjoittaja Aihe: Schumacher Cat SX / SX2 / SX3 / K1  (Luettu 139921 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #30 : 01.10.09 - klo: 15.27 »
Olisikohan tämä hyvä olla?


Linkki, josta löytyy lisää juttu ja kuvia.

Noitahan voisi parit tilata...

Old fart

Poissa Jonkka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #31 : 01.10.09 - klo: 15.32 »
Itelle tollasen tilasin tosin ei oo vielä luukusta kolahtanu :undecided:
Jared

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #32 : 02.10.09 - klo: 07.14 »
Tuo on yksi vaihtoehto, jos tuntuu että ei omaa käyttöä kestä alkuperäisenä. Nuo pultit saa iskuja, joten kireyden tarkkailu tärkeää! Suosittu modi on tehdä kiinnitys 4mm pultilla, alkuperäisenä siis 3mm..

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #33 : 02.10.09 - klo: 08.10 »
Tuo käikäle maksaisi 10£ + pk 2£ ja tota on 1 mm ja 2 mm versiolle, eli siis joko 1 mm ta 2 mm prikkoja tuolla tuen alla.

Molemmat olisi yhteensä 17£ + pk.
Old fart

Poissa Jonkka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #34 : 02.10.09 - klo: 08.34 »
Samalta kaverilta löytyy myös asson spurreille modattuja layshafteja jos on peukalo keskellä kämmentä.
Tuolla juttua aiheesta: http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=29117
Jared

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #35 : 05.10.09 - klo: 09.47 »
Nyt on kunnon ensityypit otettu Espoon RC-Centerin radalla ja auto tuntui ihan ajettavalta suoraan lootasta - noh, pari mm kiristin takajousia  :wink:

Hieman haukkaava ohjaus kaasusta päästäessä, mutta sen saanee varsin helposti säädettyä rauhallisemmaksi. Vakiorenkaatkin (Mini Spike) toimivat varsin hyvin, pitää kuitenkin testata ja verrata noihin Mini Pinneihin.

Edit: Niin ja olisi pitänyt kuunnella viisaampia ja laittaa liimaa noihin ruuveihin  :roll:
Old fart

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #36 : 05.10.09 - klo: 12.17 »
Ilman kiertoon kopan sisällä kannattaa kiinnittää huomiota, jos on rata jossa saa polkea kunnolla. Sisähommissa varsinkin sekä pohja-ammeen että kopan takaseinän voi avata, parantaa tilannetta huomattavasti. Koppa istuu sen verran tiiviisti että poistoilmalle ei ole oikein reittiä muuten.

Nokialla ajeltu nyt about 15-20 akullista astro/mattoradalla, Minipin PITÄÄ aikas hyvin. Mutta onhan siinäkin haastetta kun voi pääsuoran pään ja pöydän kahdella pyörällä ajella...
Kannattaa leikellä rivi/kaksi sisä- ja ulkoreunasta nappeja pois.

Poissa Jonkka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #37 : 05.10.09 - klo: 14.46 »
Joo joutu itekkin  käymään mutterikaupan kautta ku tuli kylvettyä niitä ulappatorille :embarrassed:

Vakio alusta istu muuten hyvin käteen paitsi et keula tuntu pohjaavan aika herkästi jos tulee vähänki huolimattomasti hypystä alas.
Kestoakin tuli kokeiltua kun oli keksintö katollaan vähintään joka toinen kierros, mut mitään ei ainakaan vielä oo menny rikki. 
Jared

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #38 : 05.10.09 - klo: 15.12 »
Oli jääny RC-Centerin pääväärän tolpan taakse katveeseen nurmimaton reuna pystyyn odottamaan, että mä ajan siihen  :grin: Auto meni yhtenä kappaleena tolpan taakse ja toiselta puolelta tuli ensin vasen eturengas ja sitten loppuauto  :p  On se kumma, ettei kestä ku maton reunaan torppaa. Noh, pelkällä tukivarren vaihdolla tuosta selvittiin ja nyt sitä maton reunaa suojaa levy, ettei muiden tartte kokeilla kumpi antaa myöden   :cheesy:
Old fart

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #39 : 06.10.09 - klo: 07.13 »
Orkkis tukivarret tosiaan aika kovia, ne medium flexit varmaan hiukan sitkeämpiä. Tosin yhden vasta rikkonut eli ihan samoissa kolhuissa olisi mennyt edellisestäkin autosta..  :grin:

Autoa voi ajaa aika pehmeänä ja kaulastakin matalana, hypystä alastullessa vähän vetoa niin ei pohjaa, kun veto nostaa maavaraa.. Kannattaa myös kokeilla iskareiden alapään pallokuppien tilalle ainakin taakse normaalia linkin kuppia, eteen joko myös sama tai vähän lyhennetty. Antaa paljon lisää ulosjoustoa ja helpottaa hyppyjä ja röykkyjen ajamista. Tarkista ettei vetarit kuitenkaa pääse pois ulostuloistaan.

Nyt edessä siniset ja takana harmaat jouset, öljyt UR etu 45w, taka 40w. Vakaajat edessä pehmeä, takana kova. Meillä siis vielä osa rataa mattoa ja pito on siinä kova. Maavara etu 20mm ja takana varsien alaosa vaaterissa.


Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #40 : 07.10.09 - klo: 09.40 »
Eilen tein ensimmäisiä säätöjä autoon ja sainkin ajettavuutta parempaan suuntaan.

S1:n vakiosäädöillä tuppasi perä olemaan liukkaan oloinen erityisesti kaasusta löysätessä. Veto päällä käytös oli varsin neutraali.

Iskariöljyihin en vielä kajonnut, vaikka varmaan pitäisi että edes tietäisi mitä niissä on.

Eteen: lisäsin löysimmän vakaajan.

Taakse: Siirsin iskarit ylhäältä sisälle ja alhaalta ulos. Lisäksi siirsin ylälinkin hubissa uloimmasta keskimmäiseen reikään.

Renkaina on Mini Spiket, lyhyesti kokeiltuna Mini Pin tuntui liukkaammalta, mutta noita pitänee kokeilla vielä uudelleen.

Katsotaan jos vielä tuota takageometriaa ropeltaisi, vaihtaisi iskariöljyt ja ainakin jäykistäisi etuvakaajaa ja kokeilisi myös taakse.

Edit: niin ja ratahan on tuo Espoon RC-Center, eli keinonurmi.
Old fart

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #41 : 19.10.09 - klo: 14.44 »
Säätöjä on taas tehty ja parempaan suuntaan mennään.

ETUPÄÄ
jouset: S1 vakio (harmaat)
öljyt: 35 wt (UR)
männät: vakio 3 reikää
iskarin asento: ylhäällä keskellä, alhaalla ulkona
vakaaja: keskipaksu
diffi: alhaalla
caster: 10 asteen palat (vakio)
camberlinkin ulkopää laskettu
accermanlinkki: 8 mm (pallokuppien välissä)
raideleveys: 1 mm prikat
renkaat: mini spike

TAKAPÄÄ
Jouset: S1 vakio (punaiset)
öljyt: 35 wt (UR)
männät: vakio 2 reikää
iskarin asento: ylhäällä sisällä, alhaalla sisällä ja alapäähän vaihdettu pidempi pallokuppi ulosjouston lisäämiseksi
vakaaja: ei
diffi: alhaalla
camberlinkki: sisäpää S1 vakioasetus, ulkopää keskimmäinen reikä
auraus: vakiosäädössään ~3 astetta!
anti-squat: 0, ei prikkoja
akseliväli: lyhyt
renkaat: mini spike
Old fart

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #42 : 20.10.09 - klo: 07.33 »
Nokialla tällä hetkellä kutakuinkin näin:

(lainasin Mikko sun setuppilistapohjaa)

ETUPÄÄ
jouset: harmaat
öljyt: 45 wt (UR)
männät: vakio 3 reikää
iskarin asento: ylhäällä keskellä, alhaalla ulkona, pitkä kuppi, tutti leikattu auki
vakaaja: paksu
diffi: ylhäällä
diffin kireys: 45 astetta auki
caster: 7,5 astetta alumiiniyoke
Kickup: vakio 10 astetta
camberlinkin ulkopää ilman prikkoja, sisempi reikä, sisällä 1mm prikka
accermanlinkki: 8 mm (pallokuppien välissä)
auraus: 0mm
raideleveys: 1 mm prikat
renkaat: mini pin

TAKAPÄÄ
Jouset: punaiset
öljyt: 40 wt (UR)
männät: vakio 2 reikää
iskarin asento: ylhäällä sisällä, alhaalla sisällä ja alapäähän vaihdettu pidempi pallokuppi ulosjouston lisäämiseksi, tutti leikattu auki
vakaaja: ohut
diffi: alhaalla
diffin kireys: 90 astetta auki
camberlinkki: sisäpää 43mm leveällä, ulkopää keskimmäinen reikä
auraus: edessä 0,5mm, takana 2,5mm, eli 2mm eroa -> 2,6 astetta
anti-squat: edessä puoli, takana 2mm -> 1,95 astetta
akseliväli: lyhyt
renkaat: mini pin

Asson spurrimodi, välitys 20/78
One-way pulley, ajotyylistä riippuen myös lukittuna hyvä

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #43 : 23.10.09 - klo: 18.40 »
Huomasin tuossa, että itellä oli edessä camberia kohtuullisesti ja kun käänsin pyörät pystyyn niin ohjattavuus pehmeni merkittävästi - ajosta tuli huomattavasti rauhallisempaa - kiitos Koheltajalle tästä vinkistä  :wink:
Old fart

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #44 : 23.10.09 - klo: 21.20 »
Noou proplemoóze, ensi kerralla tahtoo kokeilla uudestaan Cattia, tuntui jotenkin herkältä ajettavalta ja jos se keula rauhoittui niin voi olla aika makia ja nopea peli ajella :wink:

Ei parane enempää antaa vinkkiä, muuten me ei pojan kanssa pärjätä sulle :mrgreen:
Kylätason RC-kuski.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #45 : 25.10.09 - klo: 11.51 »




Erikoinen.

HIENO väritys.

Taitaa olla vähän maalarin/taiteilijan vikaa kun noin maukkaat kuviot ja värit.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #46 : 27.10.09 - klo: 14.02 »
Nokialla tällä hetkellä kutakuinkin näin....
Mites onko teillä ollu ongelmia perän pohjauksen kanssa ja pohjauksen jäkeisestä hervottomasta pompusta ennen ku saa auton taas rauhottumaan. Rakentelen tässä just iskareita uusiks toisilla tiivisteillä. Aattelin illasta testata myös asson teami iskareita ne ku on tuupissa toiminu hyvin myös pohjauksen jälkeen. Täällä Jkl:n radalla sattuu tulemaan noita pieleen menneitä hyppyjä kohtuu usein. :)
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #47 : 27.10.09 - klo: 14.08 »
Erikoinen.

HIENO väritys.

Taitaa olla vähän maalarin/taiteilijan vikaa kun noin maukkaat kuviot ja värit.
Heh, kiitos - joku katteli tätä koria rc-centerillä ja vertas mua picassoks  :grin: Kohta tarttis maalailla pojalle durgaan ja miniin uudet korit kattellaan mitä saadaan aikaiseksi  :wink:

Asiasta kukkaruukkuun, eli Riku kehui kovasti noita etunapojen 7.5 asteisia yokeja ja nehän todella muutti auton käytöstä huomattavasti paremmaksi. Pitkistä ja miksi ei muistakin mutkista tuli helpommin ajettavia - siis erityisesti ajettavia.

Eli tämmöiset, paisti noi 7.5 asteiset ovat alumiiniset
Old fart

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #48 : 27.10.09 - klo: 14.10 »
Mites onko teillä ollu ongelmia perän pohjauksen kanssa ja pohjauksen jäkeisestä hervottomasta pompusta ennen ku saa auton taas rauhottumaan. Rakentelen tässä just iskareita uusiks toisilla tiivisteillä. Aattelin illasta testata myös asson teami iskareita ne ku on tuupissa toiminu hyvin myös pohjauksen jälkeen. Täällä Jkl:n radalla sattuu tulemaan noita pieleen menneitä hyppyjä kohtuu usein. :)
Olethan laittanu takaiskareiden alapäähän pidemmät pallokupit? Nämä ainakin minulla paranti huomatavasti tota "hervotonta" pomppimista, pohjauksen jälkeen.
Old fart

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #49 : 27.10.09 - klo: 14.15 »
Mites onko teillä ollu ongelmia perän pohjauksen kanssa ja pohjauksen jäkeisestä hervottomasta pompusta ennen ku saa auton taas rauhottumaan. Rakentelen tässä just iskareita uusiks toisilla tiivisteillä. Aattelin illasta testata myös asson teami iskareita ne ku on tuupissa toiminu hyvin myös pohjauksen jälkeen. Täällä Jkl:n radalla sattuu tulemaan noita pieleen menneitä hyppyjä kohtuu usein. :)
Olethan laittanu takaiskareiden alapäähän pidemmät pallokupit? Nämä ainakin minulla paranti huomatavasti tota "hervotonta" pomppimista, pohjauksen jälkeen.
Empä ole sitä vielä testannut edessä on ollut jo hiukan pidemmät kupit pitääpä taaksekin testata.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #50 : 27.10.09 - klo: 14.27 »
Kuten Mikko sanoi, pallokupit auttaa, ja myös tuttien leikkaus iskareista saattaa hiukan auttaa... jos alastulon jälkeen yhtään varaa niin erittäin pienikin veto rauhoittaa auton. Jos sulla on se S1, niin ainakin meidän varaosaautossa oli o-renkaat iskarin varressa. Jos se siihen saakka lyö, niin se kyllä heittää takas. Ainakin omasta mielestä auton pohjan pitää pohjata ennen iskaria.

« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo: 14.34 kirjoittanut RikuRassi »

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #51 : 27.10.09 - klo: 15.40 »
Kuten Mikko sanoi, pallokupit auttaa, ja myös tuttien leikkaus iskareista saattaa hiukan auttaa... jos alastulon jälkeen yhtään varaa niin erittäin pienikin veto rauhoittaa auton. Jos sulla on se S1, niin ainakin meidän varaosaautossa oli o-renkaat iskarin varressa. Jos se siihen saakka lyö, niin se kyllä heittää takas. Ainakin omasta mielestä auton pohjan pitää pohjata ennen iskaria.
Joo vetopäällä tuo auto kyl rauhottuu heti ja ongelmaa ei oo. Tossa meidän radalla on kaks kohtaa missä hypyn jälestä pitää tulla jarrulle ja niissä jos ländin mokaa niin aina kolisee :)
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #52 : 30.10.09 - klo: 10.30 »
Kuten Mikko sanoi, pallokupit auttaa, ja myös tuttien leikkaus iskareista saattaa hiukan auttaa...
Joo tulipahan testailtua taas, testasin asson iskareita ja tuntu toimivan autossa varsin mallikkaasti sai käyttää tosi löysiä öljyjä ja jousia verrattuna schumin omiin iskareihin eessä ruskeeta ja takana mustaa jousta ja öljyt oli 30 ja 25(ur).
Päätin kuitenki vaihtaa schumit vielä takas ja testailla lisää. Sain tuon perän pomppaus ongelman lähes kokonaan pois (Asson iskari toimi silti paremmin pohjaus tilanteessa) kun vaihoin noi rpm:n pitkät kupit eteen ja taakse, samalla vaihoin myös muchmoren silikooni tiivisteet asson väliholkilla koska schumin oma ei ole tarpeeksi tiukka. Nyt olen päätynyt iskareissa seuraaviin öljyihin/jousiin 45 harmaa eteen ja taakse 40 punanen(ur).
Pitäs auto saada vielä vähän hätäsemmin kääntymään niin alkas oleen setuppi jkl:n radalle kohallaan, laitan setuppia tänne ku saan nuo säädöt viel vähän paremmaks hiottua.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #53 : 04.11.09 - klo: 07.48 »
Miten on Catit kestäneet törkeää väärinkäyttöä eli toistuvia mälläämisiä? Mistä peli antaa periksi herkimmin ja mitä osaa pitää olla pakissa jos aikoo Catilla ajaa?
Kylätason RC-kuski.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #54 : 04.11.09 - klo: 08.25 »
Miten on Catit kestäneet törkeää väärinkäyttöä eli toistuvia mälläämisiä? Mistä peli antaa periksi herkimmin ja mitä osaa pitää olla pakissa jos aikoo Catilla ajaa?
Etutukivarsia olen saanut 2 kpl antautumaan - molemmat syystä.
Old fart

Poissa RikuRassi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #55 : 04.11.09 - klo: 09.44 »
Just tuon normikaman lisäksi ehkä niitä etummaisia M3*12mm pultteja kannattaa vahtia, ja vaihtaa uusiin välillä ennenkuin katkeaa. Omalla autolla ajettu jo PALJON sisällä aika kovalla pidolla, ja toistaiseksi hihnat kestänyt, slipperin säätö tietty vaikuttaa.

Ai joo, o-renkaita tai kuminauhoja siiven kiinnitykseen. NBiitä menee välillä, mutta eipä mee siipi rikki läheskään niin helposti.

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #56 : 04.11.09 - klo: 11.00 »
Miten on Catit kestäneet törkeää väärinkäyttöä eli toistuvia mälläämisiä? Mistä peli antaa periksi herkimmin ja mitä osaa pitää olla pakissa jos aikoo Catilla ajaa?
Etutukivarsia on menny 3kpl ja etuiskarin varsia 2kpl. Ja neki lahonnu ku tullu kaasupohjassa esteeseen joka ei jousta esim. seinä tai hyppyrin kulma :)
Auto kannattaa purkaa ja lisätä ruuvilukitteet ennen ku alkaa ajaan ja sit noita etupään pultteja kannattaa tarkkailla tai vaihtaa kovempiin laadukkaisiin 12.9 pultteihin.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #57 : 04.11.09 - klo: 11.52 »
Kuten Mikko sanoi, pallokupit auttaa, ja myös tuttien leikkaus iskareista saattaa hiukan auttaa...
Joo tulipahan testailtua taas, testasin asson iskareita ja tuntu toimivan autossa varsin mallikkaasti sai käyttää tosi löysiä öljyjä ja jousia verrattuna schumin omiin iskareihin eessä ruskeeta ja takana mustaa jousta ja öljyt oli 30 ja 25(ur).
Päätin kuitenki vaihtaa schumit vielä takas ja testailla lisää. Sain tuon perän pomppaus ongelman lähes kokonaan pois (Asson iskari toimi silti paremmin pohjaus tilanteessa) kun vaihoin noi rpm:n pitkät kupit eteen ja taakse, samalla vaihoin myös muchmoren silikooni tiivisteet asson väliholkilla koska schumin oma ei ole tarpeeksi tiukka. Nyt olen päätynyt iskareissa seuraaviin öljyihin/jousiin 45 harmaa eteen ja taakse 40 punanen(ur).
Pitäs auto saada vielä vähän hätäsemmin kääntymään niin alkas oleen setuppi jkl:n radalle kohallaan, laitan setuppia tänne ku saan nuo säädöt viel vähän paremmaks hiottua.

Kun nyt puhut että assot toimi paremmin niin mikä niissä sitten toimi paremmin, ja mistä se johtui?
Mitkäs reijät assojen männissä?
Entä mitkä reijät shumi iskareissa???

Varsinkin kun mainitsit että voi käyttää assoissa ohuempaa öljyä... Toki jos reijät on pienemmät kuin shumeissa.

Eli... onko ne asson iskarit tosiaan paremmat, vai johtuikohan parempi toimivuus erikokoisista mäntien reijityksistä... kenties asson iskari anto enemmän ulosjoustoa jne

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #58 : 04.11.09 - klo: 13.20 »
Kun nyt puhut että assot toimi paremmin niin mikä niissä sitten toimi paremmin, ja mistä se johtui?
Mitkäs reijät assojen männissä?
Entä mitkä reijät shumi iskareissa???
Varsinkin kun mainitsit että voi käyttää assoissa ohuempaa öljyä... Toki jos reijät on pienemmät kuin shumeissa.
Eli... onko ne asson iskarit tosiaan paremmat, vai johtuikohan parempi toimivuus erikokoisista mäntien reijityksistä... kenties asson iskari anto enemmän ulosjoustoa jne
Asson iskareissa oli 1 männät eessä ja 2 männät takana. Schumin iskareissa oli vakio männät. Asson iskareissa ilmeisesti auttoi pitempi ulosjouston määrä jolloin isommissa pompuissa iskarit pystyivät ottamaan iskun paremmin vastaan. Schumin iskareissa vakiona tulleet tiivisteet olivat huonot, iskarit parantuivat myös toiminnaltaan kun vaihdoin uudet tiivisteet ja pistin tiivisteiden väliin isomman holkin. Shumin iskarit toimivat kyllä paremmin niin kauan kunhan auto ei pohjaa. Uusilla tiivisteillä, kumihattujen leikkauksella ja pitemmillä pallokupeilla myös schumin iskari alkoi kestää kovia iskuja paremmin.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #59 : 05.11.09 - klo: 18.28 »
(Mikon pohjaa lainaten)
Jkl:n radan setupit.

ETUPÄÄ
jouset: S1 vakio (harmaat)
öljyt: 35 wt (ae)
männät: vakio 3 reikää
iskarin asento: ylhäällä ulkona, alhaalla ulkona
vakaaja: ohut
diffi: alhaalla
caster: 10 asteen palat (vakio)
camberlinkki ilman prikkoja
accermanlinkki: 8 mm (pallokuppien välissä)
raideleveys: 2 mm prikat
renkaat: mini spike

TAKAPÄÄ
Jouset: S1 vakio (punaiset)
öljyt: 35 wt (ae)
männät: vakio 2 reikää
iskarin asento: ylhäällä sisällä, alhaalla sisällä ja alapäähän vaihdettu pidempi pallokuppi ulosjouston lisäämiseksi
vakaaja: keski koko
diffi: alhaalla
camberlinkki: sisäpää S1 vakioasetus, ulkopää sisällä Asson varrella (lyhempi kuin vakio)
auraus: vakiosäädössään ~3 astetta!
anti-squat: 2mm prikkoja takana
akseliväli: lyhyt
renkaat: mini spike

Asson spurrimodi, välitys 16/87
Overdrive käytössä.
Autoa on ajettava runsaalla kaasulla rauhallisilla ohjausliikkeillä.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC