Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - nakkikioski

Sivuja: [1] 2
1
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 09.03.15 - klo: 18.09 »
Mikäs sen oikeen aiheuttaa ku etu ja takarenkat pyörii eri suuntiin. Siis silleen et ku eturenkaat koskee maahan  ja työntää ni takatenkaat pyörii taaksepäin ja päinvastoin.

Uskoisin että etu tai takadiffin rattaat väärin päin

2
Vapaa keskustelu / Vs: TV ohjelmat/auto ohjelmat
« : 30.10.14 - klo: 07.02 »
Itse katon top gearia ja Wheeler dealersia  :tongue:

3
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 10.09.14 - klo: 20.34 »
Itselläni Nexus 5, siihen asennettuna TWRP, rootti ja kernelinä elemental x. Akkukin kestää kohtuullisesti :cheesy:

5
Vapaa keskustelu / Vs: Paras käytännönpilasi?
« : 23.08.14 - klo: 09.52 »
Laitoin koulussa kaverin repun kiinni nippusiteillä :evil: (siis ne jutut toisiinsa kiinni mistä avataan vetoketju) sit se päätti kostaa ja löysin oman reppuni lämmitysputkeen kiinnitettynä :grin:
Mekin ollaan tota tehty, mutta pahempi versio on se kun ollaan ruokalassa ja istutaan  pöydän ääressä niin vedetään jätkä takaa päin se mistä vyö pujotetaan niin semmosesta kiinni nipparilla ruokalan penkkiin :grin: sitten näyttää kivalle kun kaveri jahtaa suo penkki vielä perässä laahaamassa!
Täytynee testata :evil:

6
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 23.08.14 - klo: 09.46 »
Miten ihmeessä saan tuon mötikän irti?

On koitettu lämmittää, naputella ruuvimeisseleitä väliin mutta ei....
Kyseessä on joku sh kiinan motti
Edit:
Eipä ennää mittään lähti irti kun painoi ulosvetäjällä kampiakselia sisäänpäin

7
Vapaa keskustelu / Vs: Paras käytännönpilasi?
« : 23.08.14 - klo: 08.08 »
Laitoin koulussa kaverin repun kiinni nippusiteillä :evil: (siis ne jutut toisiinsa kiinni mistä avataan vetoketju) sit se päätti kostaa ja löysin oman reppuni lämmitysputkeen kiinnitettynä :grin:

8
Tuli hankittua ultraäänipesuri :tongue:

9
Vapaa keskustelu / Vs: tyhmin/typerin tekemäsi asia!
« : 12.08.14 - klo: 21.22 »
Onhan sitä vaikka mitä typerää tullu tehtyä, mutta näistä rc jutuista typerin teko on että menin luottamaan että pattereissa on virtaa ja parin minuutin ajon jälkeen auto ladon seinässä. Sitten ykkös sijan jakaa myös se jonka huomasin tänään, eli unohdin lähettimeen täydet paristot ja se unohtui vielä päälle, tänään sitten kun menin autoa vilkaisemaan niin olipa patterit tyhjät.

10
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 12.08.14 - klo: 07.27 »
Selvä, se siis kestää kiristää. Oon vaan ollut vähän varovainen kun kiristin ensimmäisen kaasarin liian tiukalle ja lopputulos oli tämä:

Eli kohtuudella voi kiristää. Mutta jälleen kerran kiitokset sikkille  :grin:

11
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 10.08.14 - klo: 20.40 »
Miten tiukalla sen mutterin pitää olla joka kiilaa kaasuttimen kiinni lohkoon? Ensin kiristin sen verran että kaasutin pysyy paikoillaan mutta se alkoi heilumaan jo parin tankin jälkeen :undecided: 

12
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 09.08.14 - klo: 16.33 »
Joo onhan noissa kampiakseleissa vähän eroa.
Tuossa on se sinikantisen kampura:


Ja sitten tuo mustakantisen:

Ja sitten kumpaankin koneeseen menee joitain gxr15 osia esim. kiertokanki, kaasutin ja kait etu ja takalaakerit.

13
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 06.08.14 - klo: 21.33 »
Onhan se, tarkalleen gxr18sp mutta taitaapi olla melko sama asia kun tuo sinikantinen gxr18 :afro: , mutta tilaan noita ossin 8 tulppia ja kiitokset sikkille suosituksesta  :azn:

14
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 27.07.14 - klo: 16.13 »
Minkähän lämpöarvon tulppa olisi sopiva näille keleille (20- 30 °C)? Syksyllä käytin model technics firepower f6 niin olisiko nyt joku f5 tai peräti f4 hyvä? Ja polttoaineena on se 16% model technics.

15
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.07.14 - klo: 20.54 »
Selvä :azn:

16
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 26.07.14 - klo: 19.19 »
Mites se alaneulan säätö menee kun (pannu on gxr18sp) kössin ohjekirja sanoo että, kun palautetaan kaasutin perus säädöille niin silloin luisti pitäisi olla kokonaan auki, ja lueskelin tätä topiikkia parikymmentä sivua taaksepäin ja käskettiin tekemään tuo pitämällä sormella luistia pohjassa? Eli kummin tuo pitäisi tehdä?

17
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 09.07.14 - klo: 19.01 »
Tänään tuli postissa tuo jq:n kytkinkello mutta se on muutaman millin pidempi mitä kyoshon kello :shocked:
Kytkinakselin pää jää noin kauas kellon sisään:

Täytyykö kelloa viilata pienemmäksi, vai miten sen saisi sopimaan? :embarrassed:

18
Polttisautot / Vs: vetokäynnistin ei palaudu
« : 08.07.14 - klo: 22.44 »
Hmmmm.... Irroita vetostartti varovasti ettei se jousi irtoa (on aika hankala niputtaa uudelleen, kokemusta on) ja kasaa se vetostartti sitten ohjekirjan räjäytyskuvan mukaisesti ja kiinnitä moottoriin. Ja jos vedät vetonarua silloin kun vetostartti on kiinni moottorissa muutaman sentin ja päästät irti niin palautuuko silloin? Itselläni kun ei startti palautunut niin se vieterijousi oli poikki loppupäästä joten sain korjattua sen.

19
Kyosho / Vs: inferno NEO RaceSpec
« : 08.07.14 - klo: 09.40 »
Ensin säädä tyhjäkäynti tyhjäkäynti neulasta sopivaksi (kaasuttimen kurkusta katsottuna luistimen ja kaasuttimen rungon välissä pitäisi olla hieman alle millin rako ja moottorin pitäisi pyöriä tyhjäkäynnillä mahdollisimman pienillä kieroksilla.)  Jos tämä ei tepsi, niin kytkin auki ja paloja ja jousia tutkimaan että ovatko ehjiä.

20
Polttisautot / Vs: vetokäynnistin ei palaudu
« : 07.07.14 - klo: 23.36 »
Onko jousi ehjä ja oikein kiinnitetty?

21
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 07.07.14 - klo: 22.01 »
Löysin tuolta jemmasta tollasen kytkinpala jutun. Nuo tapit ovat vähän liian pitkät jotenka voinko laittaa prikkoja palojen ja vauhtipyörän väliin vai porautuuko ne prikat noiden muovipalojen sisälle?



Ja mikä on tällaisten palojen "kulutuspinta" eli voiko näillä vielä ajaa?




22
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 06.07.14 - klo: 22.00 »
Dbx viime kesänä :tongue:

23
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 06.07.14 - klo: 10.01 »
Selvä, lähtenee tuollainen tilaukseen :cheesy:

24
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 05.07.14 - klo: 20.38 »
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.97014&BildLopNr=01
Ohhoh, löysinpä itsekkin samanlaiset kuin vihkun linkittämät, kumma kun ei päivällä silmään osunut :grin:
Mutta meneekö toi vihkun linkittämät palat tonne kyoshon vauhtipyörään, eli onko ne tapit niille paloille oikeilla paikoilla? Ois noi hpi:n palat melkein kolme kertaa halvemmat kuin kyoshon :D

25
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 05.07.14 - klo: 13.22 »
Mites noitten kytkinpalojen kanssa kun tuossa gxr18sp motissa on kaksi pala vauhtipyörä ja pitäisi vaihtaa ne palat ja kyoshon sivuilta ei löydy ku paloja kolmipala kytkimelle, niin toimiiko ne kolmipalat kaksipala kytkimessä? Oon kerran testannut niitä alumiinisiä ja kuluivat todella nopeasti. Eli mitkä ois hyvät palat?

26
Polttisautot / Vs: Kytkimistä..
« : 04.07.14 - klo: 21.46 »
Tuo vasemman puoleinen (alkuperäispalat) kestivät melkein gallonan kunnes kivi meni päärattaan ja kytkinkellon väliin tuhoten päärattaan, vääntäen kytkinakselin ja mursien toisen noista paloista. Sitten ostin alumiiniset (keskellä) ja niillä on ajeltu puoli gallonaa ja ovat noin kuluneet. Ovat jo niin kuluneet että jousi osuu kellon. Olivat tuon näköiset uutena (oikealla). Onko tämä joku käyttäjän virhe vai miksi nuo palat ovat noin kuluneet? Ja mitkä olisi hyvät tilalle (moottori gxr18sp ja auto Kyosho dbx 2.0). Niin ja ne alumiinipalat ovat nämä: http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.ifw136&BildLopNr=01

27
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 01.07.14 - klo: 20.19 »
Esimerkiksi Kyoshon 14t kytkinkello maksaa a main hobbiesilla 25.99$ ja jq:n vastaava 17.99$ laakereiden kanssa.

28
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 30.06.14 - klo: 22.32 »
Joo, täytynee testailla noita erilaisia kelloja. Kiitos sliderille neuvoista ja vinkeistä!

29
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 29.06.14 - klo: 18.47 »
No, tilasin 14t kellon. Minkä takia taka diffistä  puuttuu tämä osa: http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.VS001.01&BildLopNr=01 siellä oli tilalla joku paperi rinkula jota ei löydy räjäytyskuvasta. Ja autona dbx 2.0

30
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 28.06.14 - klo: 17.30 »
Sitten vielä niistä kytkinkelloista. Eli tossa omistamassani autossa (dbx 2.0) se vakio neulalaakeri kello on 11 hampainen, mutta kun koitin ettii niitä kuulalaakeri kelloja niin pienin hammasluvultaan oli jotain 13t. Jaksaako dbx kulkea tolla 13t kellolla?

Sivuja: [1] 2