C8 auto nyt on aivan eri peli, ei sen kovempi suorituskyky mistään hihnavedosta johdu(ainakaan suurimmaksi osaksi), oiskohan C8 noin puolet kevyempikin ja C8 on rata-auto puhtaimmillaan joka osa-alueella(rc-autojen F1 luokka). Eli aika turha siihen verrata.
Jos hihna tuo jossain luokassa nopeutta, niin Kuvittelisin että näiden GT vehkeiden suuri painokin tasoittaa "mahdollista" hihna vs. keppi hyötyä..?
Miksi muihin luokkiin tehdään keppivetoisia kilpa-autoja(esim. 1/10sähkö/polttistouring) jos niillä ei ole mitään jakoa?
Mun on vaikea uskoa että hihna toisi mitään ns. ylivoimaa.
Tai moottorin sijainti.(ei suurta eroa minun mielestäni, lähinnä eripäin.)
Jos puhutaan nyt juuri tuosta Mikan autosta ja sen "kieltämisestä", jos perusteet eivät ole pelkkä hihna vaan kokonaisuus niin eikö tuo "kokonaisuus" pitäisi jotenkin määritellä vai mitä tapahtuu kun joku tuo "viivalle" vastaavan mutta keppivedolla...
(täytyykin käydä kuvista katsomassa mitä erikoista/erilaista siinä on)
Poistun takavasemmalle..ja mäkään en vänkää, kunhan heitän ajatuksia foorumille.
edit2: juu, en meinannutkaan että kukaan vänkää/vääntää, viittasin vain tuolla edelläkin jo kirjoitettuun, etten halua aloittaa vääntöä, jotkut kun joskus tulkitsevat (esim. nykyisistä säännöistä) eriävät mielipiteet vääntämiseksi.(nähty aiemmin on)