Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Traxosho

Sivuja: [1] 2
1
DMT:llä ajoin neljääkymppiä tolppaan kun se vaihteeksi toimi tänään.Kokeilin kiihdyttää huppunopeuteen,ja lisäsin kaasua varovasti ettei varmasti lähde sutimaan,mutta sitte kuitenki lähti sutimaan ja suoraan päin tien ainoaa tolppaa  :angry:.Etutörmäyspuskuri täysin säleinä,mutta kummatkaan tukivarret/vetoakselit tai jouset ei hajonnu mitenkään.Onni onnettomuudessa.

2
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 01.12.13 - klo: 20.48 »
Miten ne voi löystyä? Mulla on kymmeniä autoja ollut ja ikinä ei ole ykskään diffinruuvi löystynyt.. Saatika ne kaikki neljä samaan aikaan! Nyt on käyttäjässä oltava jotain vikaa..

No en tiedä.katoin ettei ole muovisilppua ruuvin koloissa ja ei ollut.Hyvin ne sinne ruuvautu ja joutu oikeen voimalla kiertämään ulos kun niin tiukasti ne siihen meni.En sitte tiedä miksi ne aina vaan löystyy.No huomenna laitan sen kokoon liimalla.Ja ruuveilla.

3
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 01.12.13 - klo: 16.21 »
DMT epäonni jatkuu.Diffikotelon ruuvit mitkä ongelmat alunperin aiheutti löystyivät taas.Kaikki öljyt tuli ulos mutta rattaat ei sentään ollu sulaneet.Nyt on auton alustassa ja moottorissa ihan hirvittävä silikoniöljy/sora mössö sotku :cry:.Haluaisin polttaa ton auton ja nauraa vierestä mutta yritän vielä korjata.Jotain ruuvilukitetta vois vissiin hommata,tai liimaa.

4
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 25.11.13 - klo: 21.21 »
Ei kannata noita "ilmapalloja" tehdä millään autolla..

Joo sitä vähän arvelinki.

5
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 25.11.13 - klo: 20.52 »
Ei ole sitä oikeen voi viilata.Mutta asensin ton välyksen todella tiukaksi tolla muovi spurrilla ja ehkä johtuu lumesta mutta ei sitä ääntä tullut enää jarrutuksissa niin paljon.Veikkaan että johtuu siitä ku ensin pinjoni pyörii kovaa ja sitte vaan töksähtää paikalleen...Muuten auto on todella hyvä ajettava nyt,ja pitemmällä pinjonilla jäiseen ylämäkeen sutii kyllä niin sairaasti.Mites muuten noi donitsien ja siinä samalla ilmapallojen teko vaikuttaa diffeihin?Voiko niitä tehdä vai onko liikaa diffeille,viimeksi kun märällä asfaltilla niitä tein kuukausi sitte keskidiffi hajos,siinä oli kylläkin valmistusvirhe.

Donitsin mä vielä tiedän mut mikä on ilmapallo?

www.youtube.com/watch?v=18fmF5Hj_c8

Renkaan pallotus donitseja mä vaan.Että yks eturengas on isona ja auto pyörii ympyrää sekona.Onko tuhoamista vai?Luulis että diffit kovilla ainaki...

6
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 25.11.13 - klo: 19.48 »
Ei ole sitä oikeen voi viilata.Mutta asensin ton välyksen todella tiukaksi tolla muovi spurrilla ja ehkä johtuu lumesta mutta ei sitä ääntä tullut enää jarrutuksissa niin paljon.Veikkaan että johtuu siitä ku ensin pinjoni pyörii kovaa ja sitte vaan töksähtää paikalleen...Muuten auto on todella hyvä ajettava nyt,ja pitemmällä pinjonilla jäiseen ylämäkeen sutii kyllä niin sairaasti.Mites muuten noi donitsien ja siinä samalla ilmapallojen teko vaikuttaa diffeihin?Voiko niitä tehdä vai onko liikaa diffeille,viimeksi kun märällä asfaltilla niitä tein kuukausi sitte keskidiffi hajos,siinä oli kylläkin valmistusvirhe.

7
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 24.11.13 - klo: 21.05 »
Tyhmä kysymys ehkä, mutta onhan pinjonin mod. luku varmasti oikea ?

Siis ihan Kyosho varaosa se on.DMT 13t pinjoni

8
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 24.11.13 - klo: 18.19 »
Jeooh asensin pinjonin ja ei se toimi metallirattaan kanssa.Rätisee ihan sairaasti kun maassa työntelen sitä,välystä ei vaan saa sopivaksi.No myovirattaalla testasin ja muuten toimii hyvin paitsi jarrutuksissa taas kauhea rätinä.Ihan kun paineilma pulttikoneella kiristäisi rengasta.Onkos diffeissä jotain taas vai hä?Mistä ihmeestä se ääni voisi tulla.Muuten auto toimii paremmin ku ikinä ennen,paitsi jarrutuksissa aika tasapainoton + se ääni...

9
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 22.11.13 - klo: 18.07 »
Monet käyttää paperin palaa säätämiseen. ohut paperin pala pinjonin ja spurrin väliin, pinjoni tiukasti spurriin kiinni ja ruuvit kiinni. Sit pyöräyttää spurria ja paperi tulee välistä pois.
Mä laitan ihan silmällä. Pinjoni tiukasti spurria vasten ja ihan pikkasen pinjonia poispäin. Sillain et spurria pikkasen edestakaisin liikuttaessa tuntuu pieni välys.

Joo pinjoni tuli nyt ja moottoripukin säädöt loppuu millin välykseen pinjonin ja spurrin rattaiden välissä..Kokeilisko vai tuleekohan lisää silppua.

10
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 16.11.13 - klo: 18.13 »
Joo sain ruuvin irti dremelillä kun hioin siihen talttapää kannan.Mutta mites toi pinjoni pitäisi tohon metallispurriin asentaa ettei se hajoa?Aika tarkasti varmaan koska muovi spurrilla ei ollut mitään ongelmaa...

11
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 15.11.13 - klo: 20.56 »
Siis tuossa pohjassa oleva? Ruuvi vai mutteri? Tuo mutteri ei voikkaan pyöriä, vaan se ruuvi sieltä auton pohjasta.
Ei se auton ropaaminen niin vaikeaa ole, silti aina kannattaa pari kertaa miettiä mitä tekee :)
Hieno homma et keskidiffi remontti toi vaikutusta auton käyttäytymiseen! Mitä siihen pinjoniin tulee, niin todennäköisesti ollut liian suuri välys. Mulla ei ole ikinä mennyt piljonia, pari muovista spurria on mennyt.

Joo siis ruuvin kanta mennyt,en ottanu kuvaa siitä mutta se kuusiokolo kanta on ihan shittinä.

12
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 15.11.13 - klo: 20.34 »
Joo sain nyt noi diffinrattaat asennettua.laitoin vielä extra pikkurattaat ni ei hajoo varmasti.Öljyksi laitoin 50tonnista mutta se vaikutti sairaan jäykältä niin laitoin tipan 5tonnista sekaan.Tiiviste väliin ja vetoakselit kiini ja sitte se oli siinä,yllättävän helppoo oikeestaan,paitsi vetoakseleiden asetus..Sitte ajo-ominaisuudet lisärattaiden ja öljyjen asennuksen jälkeen:Auto kiihtyy paljon...tasasemmin,vaikee selittää,,siis se ei vetele oikealle eikä vasemmalle vaan kiihtyy tasasen nopeesti.Ja jarrutus ei enää töksähtele vaan voin tehdä "abs" jarrutuksen helposti.Ja sladit on paljon hallittavampia eli auto ei spinnaa.Eli todella mahtava homma noi rattaat ja öljy,vois asentaa eteen ja taakse samat setit pian.Sitte kylläkin 3s kun kokeilin niin 2min ajon jälkeen alko taas se sama pahaenteinen rätinä,alko tulee vitutuksen kyyneliä.Sitte kun vein auton sisälle ja avasin kopan niin siellä oli metallijauhoa joka puolella,pinioni oli sulanut.Vaihdoin tosiaan ton titaani spurrin tohon (se on luultavasti titaania koska ei ollut kulunut yhtään ja pinjoni täysin sulanut) ja en voinut pinjonin ja spurrin välystä säätää täydelliseksi koska moottoripukista yhden ruuvin pääty hajonnut..Pyörittelin pinjonilla spurrin läpi kuitenkin ja taskulampulla katoin läheltä että välys olisi suunnilleen hyvä mutta...ei kai sitte ollu?Vai?No tuleepahan asennettua se 16T pinioni viimeinki.Ensin pitäs saada moottoripukin ruuvi irti.

hyvin mahtu lisärattaat sinne

  :cry:

mitenköhän tuon ruuvin sais tosta pois..Ei liikahdakaan pihdeillä vaikka kuinka puristais ja kääntäis...

13
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 11.11.13 - klo: 20.19 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

joo täyteen vaan

Heh täyteen,Ku avasin diffikotelon siellä ei ollu yhtään öljyä.Aika iso valmistusvirhe...ei tiivistettä lainkaan ja huonosti kirratut ruuvit.No mä oon tottunu tähän,kaikki mitä mä ostan on aina valmiiksi rikki.Aina.

14
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 11.11.13 - klo: 19.40 »
Joo pitää ostaa tiiviste kun sitä ei edes ollut tuossa.Ja kuinka paljo öljyä?Niin paljon ku mahtuu?

15
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 11.11.13 - klo: 18.12 »
No tänään avasin tuon keskidiffin,ruuvit irti pohjasta ja kotelo irti siitä keskeltä,yllätävän helposti irtos.Ja kokeilin vetoakselilla pyörittää etu ja takadiffejä ja ne pyöri aika siististi,joten ne on varmaan aika ehjiä.Vaikka mä olen aika ulkona vielä näistä rc jutuista huomasin pari outoa seikkaa kun avasin keskidiffin.1.Kotelon kannesta oli kaikki ruuvit löysällä ja 2 ruuvia lähes irti.Ne ruuvit oli ehkä kovertanut siihen kanteen jotain kulumaa myös.2.Diffi kotelon Kannessa ei ollut tiivistettä???Varaosakuvan ja perusjärjen mukaan siinä kuuluisi olla mutta  ei ole...3.Diffikotelon sisällä ei ollut lainkaan silikoniöljyä?Eikö niiden rattaiden kuuluisi olla täysin öljyn peitossa vai?4.Rattaat oli todella kuluneet ja kotelo täynnä metallisilppua,sitä mä vähän arvelinkin...Lisään kuvat vielä tähän alas.

tuossa oli jotain outoa kulumaa,pitäskö uusia?



Tuolla pitäisi vissiin olla öljyä,mutta ei ollu yhtään kun avasin

tässä kuuluisi vissiin olla tiiviste?

Eli tässä autossa oli alusta asti ehkä valmistusvirheenä keskidiffi huonosti koottu.Ilman tiivistettä ja löysästi kirrattu.Huomasin kyllä autossa heti outoja seikkoja,jarrutettaessa tuli outo räksähdys,diffi vuoti öljyä ja spurri liikkui vähän eestaas siinä diffissä.Mutta bensa autoissa kaikki noi oli aika normaalia joten sähköauto noobina en noista sen enempää huolestunut ja tässä tulos.No korjaaminen on oikeastaan ihan mukavaa,tekemällä oppii  :grin:.

16
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 05.11.13 - klo: 10.32 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Kun oot ottanu sen kannen pois siitä keskidiffin päältä, niin pohjasta vaan irrotat neljä ruuvia niin koko keskidiffi lähtee irti pidikkeineen päivineen. Kyseinen auto on tosi yksinkertanen rakenteeltaan ja siks helppo ja nopee purkaa ja korjata. Kun sulla kerran on osat kotona, niin saat auton nopeesti ja halvalla takas ajoon laittamalla itse. Auton laitto on niin olennainen osa tätä harrastusta, että kannattaa opetella korjaamaan, niin ymmärtää auton toimintaakin paremmin, eli yrittämään vaan äläkä luovuta jos ei heti onnistu :wink:

No joo voisi kokeilla miten onnistuisi tuo itse korjaaminen.Diffin rattaat ja rauta spurri on varaosina valmiina.Miksi nä autot edes tulee muovi spurreilla...ne kuitenki tuppaa aina sulamaan,ainakin megaforcesta -_-..

17
p-man, tuo on kyllä erittäin hyvä vinkki. Tekemällä oppii ja jos vielä vähän lukee esim. noita räjäytyskuvia, niin kyllä niistä jo pääsee kärryille. Samalla periaatteella minä oikeiden autojenkin kanssa olen toiminut. Samaten esim. autohifien asentamisen opettelin itse aikoinaan. Eikä ole tähän päivään mennessä savu noussut :)

Mä oon oppinut rc autoista että tekemällä tuhoaa/saa aikaan enemmän tekemistä.En vaan ite uskalla purkaa koska liian monta kertaa oon tehnyt autosta totaalisen raadon yrittämällä ite rempata sitä.Pinjonin ja renkaat osaan kyllä vaihtaa ja moottorin ja renkaiden kulmat säätää mutta en tälläsia isompia juttuja,luulisin.Ainahan sitä voi kokeilla mutta mulla on paha aavistus mikä olisi lopputulos.400 euron raato luultavasti.

18
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.11.13 - klo: 19.33 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

Ennen kuin sulla edes oli tuo auto, neuvoin purkamaan diffit, laittamaan sinne lisä rattaat ja öljyt. Nyt oot tehnyt "lautasia" märällä asfaltilla ja ihmettelet kun diffi hajosi..

No kun sain auton katoin että lähes mahdoton päästä diffeihin käsiksi ilman totaalista purkamista joten en viittinyt lisätä niitä rattaita sinne.Viimeksi kun remppasin rc autoa vissiin vuonna 2010,sain kyosho megaforcen syttymään tuleen ja rikottua vaihdelaatikon.Joten mulla vähän huonoja kokemuksia näistä korjailuista.Ja stampedesta rikoin ohjauksen ennen sitä...kiristin jotain ruuveja liikaa ja servo jyrsi ohjainminkälie palan silpuksi.Tiedän todella paljon rc autojen ja tietokoneiden tekniikasta ja osista (rc autojen en vielä niin paljon) mutta en osaa/uskalla opetella rakentamaan/korjaamaan niitä.Ehkä joskus kun on työpaikka ja vakituiset tulot tuhojen korjaukseen voisi opetella niitä hommia,nyt pitää ehkä vaan viedä huoltoon.

19
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.11.13 - klo: 15.53 »
Taisi mulla hajota keskidiffit tuosta DMT:stä n.10 akullisen jälkeen,syynä ehkä lautasten tekeminen märällä asfaltilla,suditin ympyrää siinä ja eturenkaat pullisteli hehe.Alusta asti jarrutuksissa tuli outo rätinä ääni,mutta se taisi tulla keskidiffin valmistusviasta..Luulis että keskidiffit hajalla koska diffiloota oli ajon jälkeen kuumempi kun moottori..Ja kun työnnän autoa eteenpäin siellä on aika iso vastus siellä diffeissä,täynnä metallisilppua varmaan.Ennen ku ne hajos totaalisesti liikkeelle lähdössä tuli raju rätinä ääni,sitte tuli kokoajan rätinää ja lopetin ajamisen.Se oli kyllä alussa kanssa epäilyttävää että keskidiffi kotelo vuoti öljyä ihan sairaasti,onko se normaalia?Ja mites tän sitten korjaa..otin diffikotelon päältä yhden kannen pois mutta ei siihen kyllä pääse mitenkään käsiksi...

20
Keskidiffin rattaat hajos mun kyosho dmt ve-r:stä..Ei hajuakaan miten ne saa vaihdettua.Varadiffipyörät on pussissa koska viisaana ostin ne jo etukäteen mutta ei hajuakaan miten ne vaihdetaan..

21
Sähköautot / Vs: Pinjoni ei irtoa moottorista
« : 27.10.13 - klo: 23.51 »
Kyllä mulla on iso läjä oikeita työkaluja mutta se ruuvi oli vähän huonolaatuinen...Onkos noihin ruuvin päihin jotain korjaus liimoja?Vähän vaikeempi homma saada se ulos siitä.

22
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.10.13 - klo: 19.55 »
Avasithan pinjonin pidätin ruuvin sivulta. :lipsrsealed:

Joo,mutta se oli niin tiukassa että ruuvi oli siinä aika turha.Sain sen kuitenkin irti oliiviöljyllä ja tinaus liekkärillä

23
Sähköautot / Vs: Pinjoni ei irtoa moottorista
« : 26.10.13 - klo: 16.45 »
Joo laitoin oliiviöljyä siihen ruuvi koloon ja lämmitin minuutin,irtosi sen jälkeen aika helposti..Aluksi tuntu vaan että se on hitsattu siihen kiinni.Sain sen kohdistettua spurriin aika hyvin,vähän paremmin olisi voinut vielä kohdistaa mutta moottoripukin kiinnitys ruuvista hajosi se kuusióavain kolo..Mites sen saisi korjattua?Testasin äsken pihalla ja ei voi suoraan ajaa kun sutii niin paljon.Perus välitys on aivan liian lyhyt tässä.Keulii yli märällä ja renkaat pullistuu 50kmh nopeudessa   :grin: :laugh: :laugh: :laugh:

24
Sähköautot / Pinjoni ei irtoa moottorista
« : 26.10.13 - klo: 14.19 »
Olen nyt 2 tuntia yrittänyt irrottaa pinjonia tuosta Kyosho DMT VE-R:än moottorista ja se ei liikahdakkaan.Kokeilin vetää pihdeillä ja lämmittää sitä mutta mikään ei auta.Voiko moottori vaurioitua jos pinjonia vetää kovaa?Moottorina Orion Vortex 2400kv.Miten tuon pinjonin saisi tuosta irti hajottamatta moottoria?Vai pitääkö ostaa uusi moottori ja asentaa pinjoni siihen.11t olisi vaihtumassa 13t pinjoniin...

tuolla yritän sitä irrottaa

Ja mites näiden johtojen kuuluu olla?Räjähtääkö moottori jos johdot on väärin vai selviääkö kokeilemalla?Tuossa kuva johtojen irrotuksen jälkeen,laitoin ne vaan kiinni random paikkoihin sitte huomasin värikoodit..Oranssi on vissiin oikeassa paikassa mutta entä sininen ja keltainen johto?Auttakaa noobia.


25
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 26.10.13 - klo: 14.09 »
Miten pinjonin rattaan saa irti Kyosho DMT VE-R:än moottorista?Otin moottorin irti autosta ja kokeilin hyvillä pihdeillä vetää sitä irti.Kokeilin myös lämmittää sitä mutta ei irtoa..Ja kuuluuko päärattaan vähän heilua?Se liikkuu n.1mm joka suuntaan.Ja noi johdot tosta moottorista,kuuluuko sinisen mennä siniseen ja keltaisen keltaiseen?Oranssi menee mustaan vissiin entä muut?En muistanut kattoa järjestystä.

työkalu jolla yritin sitä irrottaa

meneekö johdot noin?En ole varma onko toi se järjestys jossa ne oli...Loogisesti ajateltuna sininen siniseen ja keltainen keltaiseen...


Sain irti.Oliiviöljyä ja minuutin liekitys.

26
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 21.10.13 - klo: 23.44 »
---ggl

27
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 20.10.13 - klo: 23.30 »
Mikä pinioni noissa drx ja dbx autoissa on vakiona?DMT:ssä 11t pinioni.Huiput jotain 50kmh mutta kiihtyy hyvin.Mikä olisi hyvä pinioni kovempiin huippuihin?

28
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 16.10.13 - klo: 18.33 »
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.

Joo kiitos neuvosta,mietin vielä että ostaisko ton dmt:n vai stampeden...Mun tarkotukseen toi dmt sopisi kyllä ehkä paremmin,mutta en ole täysin varma ton dmt:n luotettavuudesta.Ja slashia mietin kanssa mutta korkee maavara ja isot renkaat olis eduksi joten päädyin noihin kahteen monsteriin.Mutta kumpi niistä...

Mieti vielä haluatko ajaa huteralla muovislaatikolla joka kulkee ihan liian lujaa vai dmt:llä jossa on paljon parempi ajettavuus ja tehoa sopivasti;)

No DMT:llä,tilasin sen ja 300e varaosia/akkuja.Päätöstä helpotti se että mulla ikivanhat vähän ajetut Megaforce jättirenkaat siihen  :grin:.Oli kyllä todella vaikea päätös koska dmt ei kestä vettä niin hyvin ku traxxas...Miten hyvin sun DBX on kestänyt?Ja miten Se Orionin esc kestää 3s lipoa ja vettä?Ja kestääkö perusdiffit 3s lipoa,vai oletko lisänny renkaita sinne?

29
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 14.10.13 - klo: 10.21 »
Tietääkö muuten kukaan sopiiko nuo kyoshon monsteri renkaat tuohon stampede 4x4:seen?Vai tarviiko jotain adapteria väliin?

30
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 13.10.13 - klo: 17.16 »
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.

Joo kiitos neuvosta,mietin vielä että ostaisko ton dmt:n vai stampeden...Mun tarkotukseen toi dmt sopisi kyllä ehkä paremmin,mutta en ole täysin varma ton dmt:n luotettavuudesta.Ja slashia mietin kanssa mutta korkee maavara ja isot renkaat olis eduksi joten päädyin noihin kahteen monsteriin.Mutta kumpi niistä...

Sivuja: [1] 2