Team C:n maahantuoja on tosiaan pannut parastaan näillä sivuilla, mutta käyttöjäkokemuksia ei autosta ole minun silmiini sattunut.
TS2:lla ajettua tosiaan talvella myyrissä aika paljon ja seuraavia kokemuksia tullut.
- Renkaina teamC:n sc renkaat.
- 10.5t moottori ja hobbywing xerun nopari
Auto on todella helppo ajaa ja paketti setupilla päästiin jo liikenteeseen. Pientä muutosta tehty tosin keulan jäykkyydelle ja laitettu hiukan jäykempää öljyä ja jousta. Jousiksi suosittelen asson trucki jousia eteen, näistä voi ottaa vähän pois jos tuntuvat turhan pitkiltä. Lisäsin myös hiukan painoa keulaan niin autosta tuli tasapainoisempi ajaa. Autossa tosin low profile servo joten isomalla ja painavemmalla servolla voi olla ettei kannata lisätä. Auto myös tuntuu ketterältä ja sen saa hyvin taipumaan esim triplan jälkeisessä 180 pöydässä. Suurimmat ongelmat minulla on ollut hypätä pitkälle ja korkealle autolla. Eli ison hyndän toiselle alastulolle. Joskus auto vaan tiputtaa perän ja tulee peräpää edellä alas.
Moni muukin on autolla ja ajanut ja kaikki ovat olleet samaa mieltä siitä että sillä on helppo ajaa. Se tosin taitaa olla kaikille SC autoille ominaisuus. Isot renkaat ja pitkä runko pitää auton hyvin menosuuntaan ja tassuilla.
Seuraavia osia olen autosta saanut rikki:
Korikiinnitystolpat
Etu runkopala
Takarunkopala
Taka hubi
28t idler gear
idleria, koritolppia ja etu runkopala ovat hyviä varaosapakkiin hankkia jos ei myyrissä harrasta.
Eturunkopalat kannattaa laittaa läpipultilla kiinni niin kestävät todella isojakin osumia. Samoin takaiskarin tornin kiinnikeosa kannattaa laittaa isomala prikalla ja pidemmällä ruuvilla kiinni niin sekin kestää vähän enemmän. Taka t-palalle kannattaa myös hiukan työstää tilaa rungosta että se ei ole jännitystilalla. Itse olen myyrin isossa hyndässä tehnyt todella rumia alastuloja mutta monta kertaa on yleensä saanut tulla hullusti ales ennenkuin on osia mennyt rikki.