Koskaan sähköautoa virimoottorilla ajanut, ja kiinnostaa että millä tavalla noilla käämien määrällä on vaikutusta koneen "luonteeseen", eli jos otetaan vaikka joku 11-lankanen virimoottori niin se tottakai kiertää hullun lailla, ja auto kulkee kovaa mutta onko se myös armottoman laiska kiihtymään, että pinionia pitää pienentää jne.?
Toisaalla jos tahtoo oikein ärhäkän auton joka sutii ja kiihtyy kuin raivo härkä niin pitääkö valita joku tyyliin 34x5 kone vai esim. 13x2? Ja mitä ylipäätään jälkimmäisellä luvulla on merkitystä tuohon kiihtyvyyteen / tehoon?
Kun jos jostain nuo kestävämmät rattaat saan hunteriin, olis tarkotus tehdä siitä "Streetfighter", uudet leveät ja isommat renkaat alle missä pieni nappulakuvio, ja joku sopiva moottori että tulee tehoa tarpeeksi, sen verta että jaksaa jauhaa asfaltilla ja nostaa tuota kevyttä keulaa täydessä kiihdytyksessä (ei paljoa vaadi..) verrattuna mabuchiin.
Sillä pääsis sitten muutenkin hiekkapihalla ja muussa maastossa ripeämmin ja tulis jännitystä ajoon! :) En vaan tiedä että mikä kone se on mitä haen loppujen lopuksi, mikä on mikäkin, noita kun on niin tuhatta erilaista.