91
Polttisautot / Vs: Moottori ei toimi kunnolla.
« : 13.01.11 - klo: 23.14 »
miksi sinne pitää laittaa jotain öljyä?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Jokunen kuva kisoista.
Jerzi
Lähettäjä: kana
Päivämäärä: 9.9.10 14:21:31
http://jerryn.kuvat.fi/kuvat/PM%2520M8%25202010%2520LAVANKO/
+Hot Chilin rulla kebab oli maukas
Eli tuleeko antisguattia enemmän ku EU:mallin manuaalist ilmenevä 3astetta noilla palikoilla?
Heittää sen viinapulloon vähäksi aikaa -> tämä ei kuivata laakeria täysin rasvattomaksi.
Onko tuo todetty hyväksi itse kuskillekin...?
Eli pari kytkinlaakeria ja yksi snapsi ennen tiukkaa ajosessiota.
Näenkö väärin, vai onko tuossa säägrafiikassa keskisormi..
4160 Hollikka,mutta painesäädin ja imuputki viittais avustettuun hengitykseen.Tai kartioputsariin ja oma pumppu käytössä...
Kuinka vakio nokka?Kuinka menee päästöjen kanssa?
mulla oli Belgian nitromania kisassa ratti sellanen ettei palauttanut renkaita suoraan. Tosin se ohjain on saatanut kolhiintua useammankin kerran vuosien varrella.
En tiedä oliko tässä tapauksessa sama ongelma, mutta ainakin itsellä on kerran ratti painautunut sisäänpäin ohjausvartta, jolloin ilmaantui suuria keskitysvaikeuksia. Jostain syystä en huomannut aluksi ratin jäykkyydessä mitään muutosta. Ongelman saa fiksattua kampemalla rattia ulospäin ohjaimesta ruuvarilla tms. Samalla tavoin kävi myös kolleegalle, joka kerkesi tilata uuden radionkin, kunnes asia tuli puheeksi ja ehjäsin ratin...
Tyylikäs RS.Eikä ole huonot arvotkaan.5-litraalen vai vaihdettu 5.7?
Oma näkemys on tämä. Esim Salon (kavikan) radalle ei itse viitsi lähteä lähteä kahdesta syystä:
- Ei ole täydellistä buggykalustoa, radalle sopiva kuitenkin
- Ei ole ainakaan minun tietooni tullut, että olisi PRO ja amatöörikuskeille omat vuorot
Tämä viesti ei ole tarkoitus ollut millään muotoa olla vittuilua osaaville (vakio)kuskeilla, ainoastaan oma mielipide. Voin puhua myös muiden lajien puolesta. Olen omasta mielstäni jossain lajissa "pro" ja välillä ärsyttää, että ensikertalainen tulee ja pilaa suorituksen. Edellisellä lauseella ei ollut tarkoitus kieltää amatöörien pääsy radalle vaan pikemminkin auttaa ymmärtämään, että PROot ja aloittelijat eivät sovi yhtä aikaa radalle. Tosin kovan luokan kuskeista on apua säädöissä yms. mutta paras hyöty olisi jos eritason kuskit olisivat eri aikaa radalla. Kenelle oikeasti tulee himo mihinkään lajiin kun (omasta mielestä hyvän) kierroksen aikana jää toisen kuskin jalkoihin 3 kertaa yhden kierroksen aikana!? Jos taas on radalle on kasa uusia/ei ammattikuskeja niin ajo on paljon hauskempaa!!!
Loppuun vielä pikku pyyntö! Jos Salossa on erivuorot tunareilla ( ELI ITSELLENI) on omat vuorot Kavilassa niin saa ilomoittaa YV:llä!!! Toivoo nimim HALUKAS RADALLE OMANTASOISTEN KUSKIEN KANSSA!