Kokemusta löytyy kahden kiinan koneen verran, eka oli 6XL ja koneesta hävisi magneetit, seuraava oli 9XL joka kävi kuumana, myin pois heti kun Medusa tuli.
Jos ax scuba minulta noita akkuja kysyy, niin Zippy-R on akku, ei ole enää myynnissä Hobbycityssä...
Auto on oikein kestävä, nyt talvella olen saanut takasiiven kannakkeen poikki ja kaksi vannetta rikki, mitään muuta ei ole hajonnut.
Jatkakaa vaikka tuolla konversio topiikissa tuota nopari ja moottori vääntöä, tai ihan moottori topiikissa, ettei nyt ihan riistäydy OT:n puolelle...
Ja sitten ihan päivitystä projektiin, uusi servo on nyt paikallaan ACE DS1015 ja CCBEC syöttää sitä, nyt kääntyy renkaat ihan eri tahtiin kun TowerPron ja BlueBirdin kanssa.
Siten tein vielä "kurasuojan" tuohon etupäähän, ettei moottori ja nopari ja servo ole ihan lumen peitossa ja kesällä hiekan peitossa. 1mm polykarbonaatista (lexan).
e. Nyt kun on lunta sulanut, että hiekka näkyy, niin kone lämpiää selvästi enemmän, mutta pystyy vielä hyvin pitämään kiinni, lämpöjä en tarkemmin saanut, kun ei pystynyt mittaamaan.
Säätöjäkin sain noparista, jarrun saa laittaa 100%, start power high ja ennakko 10. Jos ennakkoa tosta vielä kasvatti 12 tai 15, niin teho laski selvästi.
Outoa häiriötä radioon tuli, kun jossain kohtaa löi failsafen päälle.