Gigan suuremmasta moottorista (.26) on dynottu 0.94 hv, joten eiköhän Madin .21 ole jotain 0.8...
..sanoo universumin parhaan auton LST:n omistaja haha :D
hitto tää monsteri keskustelu saa aina vaan huvittavampia piirteitä
No, minulla on sentäs jotain muutakin puheideni takana kuin vain Kyoshon mainokset. Kyseisen lehden dynossa on synottu muitakin koneita, kuin vain tämä kyseinen moottori, eli ovat siksi keskenään vertailukelpoisia. Ei kait se ole minun vikani, että siitä ei sen enempää irronnut. On aikas huvittavaa, että kun heittää ihan mitä kommenttia vain tänne, niin Kyoshon omistajat vetävät mielettömät palkokasvit nenäänsä. En erityisesti haukkunut loistavaa Kyoshoa, kerroin vain dynotut teholukemat, mutta ehkä sekin on liikaa...
Tässä kopion pätkä dynotuloksista: "The Giga Crusher’s twin GS26 engines move the truck with ease and sound
absolutely bitchin’ when they’re both singing a nice tune. I was surprised to
fi nd that the GS26 engines are ABN, as the less-durable nickel sleeves are rare
nowadays, but they do help keep the G’Crusher’s price within reason. Although
the single 26 dyno’d at a fairly low 0.94HP (most likely due to the canister-style
exhaust pipes), when doubled the near-2HP output of the twin 26’s will have
you smiling from ear to ear. Our 26’s liked a steady diet of 30% nitro fuel, coldelement
plugs such as the O’Donnell 99, and temp’d in the 280-300F range."
Ihan vertailun vuoksi, samassa dynossa mitattiin Savagen K4.6 moottorille 1,32 hv.