Nåja, nyt on oma Kraton testattu ja ensifiilikset ovat erittäin hyvät. Ennen ajoa tuli käytyä ruuvit läpi ja hieman kiristelin niitä. Yks ruuvi oli aika löysällä mutta muuten ihan jees. Laakerit öljysin myös ennen ekaa ajoa. Kratonissa tulee mukana XT90 liittimet jotka vaikuttavat erittäin hyviltä ja juottaminen oli helppoa. Plussaa tulee siitä että paketissa oli mukana kaksi ylimääräistä liitintä akuille!
Tällä hetkellä on vain 4S akut jolla auto tosin kulkee jo varsin hyvin. Vakiopinjoni on aika pieni mutta paketissa tulee myös mukana isompi pinjoni, sen meinasin asentaa ennen seuraavaa ajoa. Auto on erittäin hyvässä balanssissa ja autot menee röykyistä, nurtsista ja hyndistä ilman mitään ongelmia. Auto on lähes mahdoton saada kaatumaan ja isot pyörät ottaa kolarit vastaan erittäin hyvin, auto tuskin koskaan jää katolleen.
Radio on vakuuttava ja Säädettävä EPA erittäin iso plussa. Kantamakin oli hyvä ja kaikki vaikutti toimivan. Servo on aika hidas ja ehkä auton heikoin lenkki tähän asti. Syy on se että servo on alunperin suunniteltu 7.4voltille jolloin nopeus kärsii hieman kun noparissa on normaali kuuden voltin BEC:ki.
Nopari ja moottori ovat erittäin vakuuttavat, 4S sähköillä tehoa on jo melkoisesti ja innolla odottelen että saan hommattua 6S akun. Kokonaisen akullisen jälkeen moottorin lämpötila oli 55 astetta ja nopari 30 astetta(!)
Tähän asti Kraton on ollut erittäin vakuuttava!