No niin, nyt on omakin E-Maxxini harjattomalla ja testattu että toimii.
Moottorina on Lehnerin 1920/6 (850W jatkuvaa, hetkellisesti <1KW) ja säätimenä Lehnerin 1899 Warrior.
Ensi ajo ei sujunut ongelmitta, spurrin pettäessä totaalisesti, se suli ja hampaita lähti "kälppimään" (Oli "pieni talkoo" saada se pois akselilta).
No onneksi Jankka lainaa huomenna spurria, täytynee kiristää niin että "soi" (Vanhakin oli kiristetty "tappiin" ja siitä 1/4 kierrosta auki)........
Näin ensituntumalta voimaa on riittävästi, auto sutiikin ihan hullun lailla ja kulussa ei ole moittimista. :twisted:
Pinjonina on 18 hampainen ja spurri vakio 66, moottori silti kiertää 37620rpm (5225 per voltti) jotenka kulku maittaa ja lumi pöllyää (Eikä tarvitse ykkösellä lähteä)......
EDITTIÄ
Tänään sain sitten spurrikin (Kiitos Jankan) paikoilleen, se on vain suht iso (72 hampainen).
Ongelmaksi muodostui nuo akut (2xGP3300mAh), jakuvaa ne jaksaa antaa tuon 80A mutta lähdössä (Kakkosella) ne "uuvahtaa". :(
Ja lisää edittiä.......
Tower hobbiesin kuvastoa selatessa (Saapui tänään postissa) silmiin pisti että eihän noista GP3300 NiMh (Evo3) akuista irtoa kuin 6C virtaa, sehän tarkoittaa kennokohtaista alle 20A.
Onvatko ne todellakin noin "heikkoja" (Saman verranhan irtoaa jo vanhoista LiPo akuistakin)? :?