1
Kilpailijoiden kanava / Vs: MYLAPS tiedote
« : 05.12.12 - klo: 21.11 »Ei sano RC4 dekooderilla MRT ponderi mittään. Ei ollut kyllä kuin yksi millä testattiin.
Ei muutaku Mylapsin pondereita ostamaan.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
^ Mikähän lie vaivaa, kun tällä mun mäcdonaldskoneella näky vaan tyhjää noissa PDF:ssä, mutta sitten Photoshopilla avatessa sain tekstit esiin.
Oisko mahkui laittaa niitä suoraan tähä topikkiin, niin olis ylip. helbombi selata tarvittaessa luureilla ja pädeillä ja muumitietokoneilla.
Aloitetaanpas Itäkrossi keskustelua. Kuopion jengi olisi järjestämässä Itäkrossit 1.12. Ketä on lähdössä?
Ja toisena voitais sopia päivämäärä meidän kisalle... äkkiseltää voisin heittää 12.1.
Tuolta löytyy pari kuvaa autosta: http://rc10.fi/index.php?topic=24386.msg640794#msg640794
Oli kyllä uskomattoman hyvä ajaa vanha kunnon RC10B2. En ihmettele että tommosella kiesillä on maailmanmestaruus kuitattu. Nykyautoihin verrattuna ajo-ominaisuudet on yllättävän kilpailukykyiset, hieman kulmikkaampi tuota on viedä mutta vauhtia piisaa silti riittävästi kun keskittyy hieman erilaiseen ajotyyliin ja ajolinjoihin. Kasasin auton täysin ohjekirjan säätöihin ja auto oli kyllä hyvässä balanssissa ja helppo ajaa. Kulkupuoli oli myös passeli kun asetin säätimen valmiista setupeista mild moodin. Rauhallinen kaasutuntuma ja vauhdit sopivan maltilliset. Hyvät fiilikset jäi kun autokin säilyi vielä ehjänä :) Seuraavat ajot joskus marraskuun puolella kun Joensuun sisärata aukeaa... laitetaan videomatskua sitten ;)
Täytyypi sen verran kommentoida että varmasti tuo takamoottoriauto on loogisempi ajaa varsinkin heikommalla pidolla, mutta esim. teidän radalla kova kuski ajaa keskimoottoriautolla hyvin lähelle samaa kyytiä kuin takamoottorisella. Ja ainakin mitä itse olen huomannut niin tärkeintä on saada kuskissa setuppi ensin kohdalleen, sitten autossa .
elä tule keskimottisella ;)
Noniin, tourinkirata on saanut tulikasteen ja ihan hyvältähän se tuntu. Matot toimii oikein hyvin ja tilakin riittää ihan asialliselle radalle. Prostockilla parhaat kierrosajat on siinä 11,5 sekunnin kantturoissa. Rataa avarrettiin aika paljon edellä näkyvään kuvaan verrattuna.
Tervetuloa kokeilemaan. Kauempaakin saa/kannattaa tulla. Lauantai iltaan saakka ajetaan tourinkia ja sitten vaihdetaan krossihommiin viikon ajaksi.
**** HUOMIO! ****
Saamme perjantaina avaimet käyttööme. Ehdotan, että pidämme samantien pienen palaverin, jossa katsellaan paikat läpi ja sovitaan jatkotoimenpiteistä.
Kaikki siis paikalle ensi perjantaina 21.9. kello 18:00!!
Kaikki rossaamaan lauantaina klo 12 alkaen!!
Tane
Alustava hahmotelma olisi seuraavanlainen (keskimäärin 1 kisa / kk):
PKSRCA marraskuun alku
Nokia marraskuun loppu / joulukuun alku
Turku tammikuun alku
Kuopio helmikuu
Jyväskylä maaliskuu
Model Expo huhtikuu
Ja 4/6 laskettaisiin loppupisteisiin.
Pitää nuo päivät säätää kohdalleen, kun on kalanterihahmotelma FTT-kisoista / KV-kisoista olemassa.
Monikohan järjestäjistä olisi valmiita järjestämään SC CUP kisan sunnuntaina.
Kuopion urheiluautoilijoiden edustavat kilpailijat HUOM!!!!
KULUKORVAUSHAKEMUKSET
Kulukorvaushakemukset v. 2011-2012 kilpailumatkoista (kansalliset tai sitä vaativammat kilpailut kotimaassa välillä 1.9.2011-31.8.2012) on oltava seuralla allekirjoitettuna paperiversiona viimeistään 31.8.2012.
http://www.kuopionua.fi/MATKAKULUHAKEMUS.doc
Voitte hakea SM-, kansainvälisistä ja kansallisista kisoista.
Jouko
Morjesta vaan.
Milloin olisi mahdollista tulla tutustumaan heinjoen rataan? Näin vajaa pari vuotta paikkakunnalla asuneena ja harrastuksen aloittaneena olisi mukava käväistä välillä radalla ja tapaamaan paikallisia harrastajia