Moi.
Ostin kysyisen koneen 2viikkoa sitten. Sisään ajoa suoritin tehdas säädöillä 2tankkia pukilla ja 3 tankkia pinta kaasulla, niin että auto pysyi just ja just käynnissä koska ne tehdas säädöt on todella rikkaalla,et auto meelkei tukehtuu. välillä kallistelin autoa että pillistä valu ylimääräset öljyt pihalle.
Löysin aikasta sopivat säädöt niin että auto lämpimäks, yläruuvia kiinni voin vartti, vähän ajoa sitten taas vartti.
niin kauan kunnes se meni täysii ja lauloi :D ja toi kone kans menee :D....
Alaneula:
-Sitten pysäytin auton tyhjäkäynnille annoin olla noin 10-15sek...ja löin kaasun pohjaan, tehdas säädöistä (3,75) jouduin suurinpiirtein n.20minuuttia säätämään kireemmälle, mutta tein sen 10sekunnin välein.
vielä se on vähän rikkaalla kun lämmöt ei nouse 3 tankin jälkeen yli 80, mutta saa se vähä ollakkin viel muutaman tankillisen.
-Tulppa mulla on muuten 4, sitä myyjä suositteli näille keleille
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(((-kaasua hollätessä jättää tyhjäkäynnin huutamaan tosi ylös(ei näkyviä ilma vuotoja) )))
toi kyll vaikuttais että alaruuvi on liian kireella, mutta eihän se voi olla, jos se on se 3,75. eli ilmanputsari se sit varmaan on ku ei saa tarpeeks ilmaa? tai sitten se on liian pieni tolle koneelle.
Tyhjä käynti kannattaa säätä aina viimiseks kohilleen, koska alaneulan säätö vaikuttaa tyhjäkäyntiin. perus 1mm auki.