Kirjoittaja Aihe: KUINKA MONI TEISTÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ EI OLE LUKENNUT FOORUMIN SÄÄNNÖT  (Luettu 10105 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Ja sä olet adhd joka antoi puhtaan esimerkin asiasta.

Ihme että sentään vastasit itse aiheeseen, mutta sitten keskitytäänkin taas täysin epäolennaiseen ja mennään se jopa täysin turhaan viestiin lisäämään.


Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
ekaks en ole adhd ja toiseksi ei ole ollut tarvetta lukea sääntöjä

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
No en viitsi sanoa mikä mielestäni olet kun arvostelet jonkun tekstiä.

Tarvetta sääntöjen lukemiseen todellakin on.

JOKAISEN foorumin käyttäjän täytyy olla lukenut säännöt.

Oliskohan jopa rekisteröitymisen yhteydessä asia mainittu.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
nii ja rauhaa en halua sotaa, mutta jos on pakko niin soditaan

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Eipä ole tullut luettua...
Johonkin taas kalikka kalahti :grin:
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
noup


Niinkö???

Eikös aikalailla missätahansa foorumeilla ym ole täppä missä lukee.... olen lukenut ja hyväksynyt säännöt tai käyttäjäehdot.

Näihin vaan aina tyypillisesti vastataan jees jees ilman ajatusta.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
10 pistettä ja papukaijamerkki   arvasit aivan oikein

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Eipä ole tullut luettua...
Johonkin taas kalikka kalahti :grin:

Typerin sanonta mitä voi olla.


Ja tässä on henkilö joka on onnistunut yllämainitsemassani asiassa oikein viimeisenpäälle.

P.R sai aikaisiks että ei vois vähempää kiinnostaa enää neuvoa yhtäainoaa kunnolla kun tällaiset Einsteinit tulevat aukomaan päätään kun luulevat olevansa niin perillä asioista.


Kalahti kirjaimellisesti kieltämättä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
10 pistettä ja papukaijamerkki   arvasit aivan oikein

Ei tuohon mitään arvausta tarvinnut.

Se vaan mietityttää että miksi ei ole ollut tarvetta... Toisaalta tiedän tuohonkin vastauksen.

Täysin turha lukea sääntöjä saati toimia niiden mukaan kun ei ylläpito kuitenkaan puutu kuin ainoastaan vanhimpien käyttäjien toimintaan.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
ei se noinkaan mene

mä tykkään mielummin oppia asiat kantapään kautta

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Heh, aikuiset miehet itkee sitä että heitä ei arvosteta tarpeeksi ?? lopettakaa jo tuo vollotus ja jatkuva ruikutus "en mää jaksa" vuodesta toiseen sama laulu.

Kaippa teille joku patsas pystytetään tai joku etelänmatka ostetaan siitä hyvästä että olette jaksaneet vastailla kysymyksiin.
Tiger II

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Noh..äläs nyt hoke,hyvinhän olet vielä jaksanu neuvoa jakaa.
Ja niin,onnittelut hyvästä kisamenestyksestä jyväskylässä!
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Heh, aikuiset miehet itkee sitä että heitä ei arvosteta tarpeeksi ?? lopettakaa jo tuo vollotus ja jatkuva ruikutus "en mää jaksa" vuodesta toiseen sama laulu.

Kaippa teille joku patsas pystytetään tai joku etelänmatka ostetaan siitä hyvästä että olette jaksaneet vastailla kysymyksiin.


Ei ole todellista...
Pienintäkään arvostusta en kaipaa.
Enkä ole sekuntiakaan vollottanut.

Onko niin totaalisen mahdotonta ymmärtää pointti???

Toistetaan sitten josko ehkä menis perille.

Jos minä neuvon jotain niin siihen tulee joku sherlokki mussuttamaan... "taas pitää mennä kaikkitietävän neuvojen mukaan ja mitään muuta ei hyväksytä"
Ei.
Ei pidä mennä sen mukaan, mutta jos haluaa tietää ne parhaat vinkit ja mennä sen mukaan niin silloin mennään.
Turha siihen on yhdenkään ruveta mitään nerokasta mussutusta mua kohtaan heittämään.

Ongelma ei ole siinä ettäkö esim mulle ei tule arvostusta.
Ei todellakaan tarvitse tullakaan jos ei huvita.

Mutta se mitä saan, on täysin naurettavaa varpaille hyppimistä ja puhtasta epäkunnioitusta vaikka juuri kerron miten kokeneet asiat tekevät.

Se myös tarkoittaa monesti täysin aloittelevalle ja tuoreelle foorumilla olijalle että jos nyt esim mulle auotaan päätä ja mussutetaan vastaan, että ei mua silloin kannata myöskään kuunnella.

Kuulostaa naurettavalta, mutta kun näin se pääsääntöisesti menee.

Etkö sinäkään ymmärrä että tässä on jotain pielessä???

Noh..äläs nyt hoke,hyvinhän olet vielä jaksanu neuvoa jakaa.

Mun neuvojen jakelu väheni välittömästi.
Varsinkin yhdenkään neuvon tarkempi perustelu.
Ei vois vähempääkään kiinnostaa jos neuvoilla saa suunsoittoa.

Ja ei... mitään kunniaa ja kehuja ei tarvitse jos neuvoja heittää...
Mutta poskensoitto ei uppoo näissä tilanteissa.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Ei ole todellista juu, kuinka moneen topicciin pitää kirjoitella "minä en enään vastaa ikinä mihinkään" jos et vastaa niin miksi siitä pitää ilmoittaa varmuudella vielä "Hei katsokaa, hoke ei nyt vastaa" ??

jerzzin ikuinen "kouluttaminen" mille ei tule vain loppua, pottuillaan ja nälvitään mutta ei vain osata olla hiljaa, se vasta olisi taito mikä olisi hieno osata.
Tiger II

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


Okei... otetaan rautalanka ja väännetään...


EN VASTAILE ALOITTELIJOIDEN KYSYMYKSIIN.... EN JAA NEUVOJA...


Jos ei tuosta tajua mitä sanon niin vika ei todellakaan ole minussa.



En tälläkään hetkellä syyllisty yhtään mihinkään sen ihmeempään kuin sinäkään... Toisaalta en kylläkään ihmeemmin arvostele sun toimintaa, vaikka sinä ainoastaan keskityt minun viesteihin vaikka et sisältöä tajunnutkaan.

Mä puhun edes jotain asiaa tai asian vierestä...
Sä keskityt taas muiden tekemisiin, ja varsinkin minun tai Jerryn.

Mikä sinusta ja sinun toiminnastasi tällähetkellä tekee yhtään sen parempaa kuin minun tai jerryn, että sinulla on sanallakaan varaa kommentoida???

Ainiin... koska olet parempi ihminen omasta mielestäsi.
« Viimeksi muokattu: 08.07.12 - klo: 14.31 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa jej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nyt on luettu :laugh:
| Traxxas Stampede 4x4 VXL | Kyosho Blizzard SR  | Team Losi Micro-T |

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


Mikä sinusta ja sinun toiminnastasi tällähetkellä tekee yhtään sen parempaa kuin minun tai jerryn, että sinulla on sanallakaan varaa kommentoida???

Ainiin... koska olet parempi ihminen omasta mielestäsi.

Pitkään piti miettiä ennen kuin tajusit, totta kai olen sinua parempi ihminen... siksi yritän sinua opastaa mutta et vain hoksaa. En jaksa enään noobien kanssa väitellä, tää on niin turhaa että en vastaa enään ikinä näihin.
Tiger II

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nyt on säännöt luettu läpi ja ainoat uudet asiat mulle olivat, että allekirjoituksessa ei saa käyttää hymiöitä ja warettamisella ei saa kehua - muita sääntöjä pidän enemmän tai vähemmän itsestäänselvyytenä.
« Viimeksi muokattu: 08.07.12 - klo: 15.07 kirjoittanut ajv »
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
kolme kuukautta jäsenenä, nyt vilkaisin ensimmäistä kertaa.  Mistä moinen viha allekirjoituksen hymiölle?  :grin:
rc10 on perus vanha foorumi, niin hyvässä kuin pahassakin. Tietoa on järkyttävä määrä ja jokaisesta aiheesta on jo oma ketju, mutta usein ketjut ovat taantuneet pikkuasioista kinasteluksi. Vanhoilla foorumeilla on myös paljon vanhoja kaunoja.
Tilanne ei kuitenkaan vielä näytä olevan mitenkään katastrofaalinen ja toivottavasti joku kokenut jaksaa tulevaisuudessakin vastailla aloittelioiden tyhmiin kysymyksiin... tai edes linkittää postaukseen mistä tiedon jo löytää  :smiley:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nyt on säännöt luettu läpi ja ainoat uudet asiat mulle olivat, että allekirjoituksessa ei saa käyttää hymiöitä ja warettamisella ei saa kehua - muita sääntöjä pidän enemmän tai vähemmän itsestäänselvyytenä.

hieno homma. tämä oli se asia miksi tämä avattiin.että edes 1 kpl kaveri tajuaa mennä lukemaan ne säännöt jota hän ei ole tehnyt.
mission completed.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


Mikä sinusta ja sinun toiminnastasi tällähetkellä tekee yhtään sen parempaa kuin minun tai jerryn, että sinulla on sanallakaan varaa kommentoida???

Ainiin... koska olet parempi ihminen omasta mielestäsi.

Pitkään piti miettiä ennen kuin tajusit, totta kai olen sinua parempi ihminen... siksi yritän sinua opastaa mutta et vain hoksaa. En jaksa enään noobien kanssa väitellä, tää on niin turhaa että en vastaa enään ikinä näihin.

Todella huono provo ja todistaa vain että et tajua.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Eiköhän se ollut tässä kun ei osata keskustella asiallisesti, jerzi sentään sai haluamansa.