Tänään tuli ajettua ekat 10+10+10+30+30+30 minuuttia tällä radiolla, ja täytyy kyllä sanoa että hinta-laatu suhde tuossa radiossa on erinomainen. Vanhaan Sanwa M11 radioon verrattuna tämän keveys (2s vastari LiFe:llä) sopii ainakin mun tikkukäsille. Vanhalla M11:llä vasen ranne oli 20 minuutin ajon jälkeen aina kipeänä, tällä radiolla ei 30min tuntunut missään eli voi suositella ainakin lapsille tai muutenvaan heikkokätisille.
Ja jos vertaa tuntumaa vanhaan M11 kapulaan, ainakin mulla siirtyminen M11 -> MT-4 oli todella helppo. Ajaminen luonnistui heti uudella radiolla. Sen mitä olen muiden autoja kokeillut niin jotkut radiot on vaan sellaisia joilla en osaa ajaa.
Oikeastaan ainoa miinus tässä radiossa on se että kellopiippauksen vibra puuttuu. Ei haittaa sähköluokissa mutta polttisluokissa piippausta tuskin kuulee (ei kuullut kun oli 4 TP-10 autoa radalla). Pitää tutkia toisesta vanhasta hajonneesta M11:stä kuinka vibra on toteutettu ja katsoa jos sen saisi viriteltyä tähän radioon äänimerkin kanssa rinnan.