En osaa noiden kestävyyttä vertailla, mutta tottakai nelikko etenee paremmin. Ja toki siinä on sitten enempi osia voimansiirrossa mitkä voi pettää
mutta nelikkoa suosittelisin jos vain budjettiin mahtuu.
Ei kannata heti päivittää servoa, kyllä se aikansa kestää. Tais itellä vajaan vuoden mennä ennenkuin rattaat meni, ne saa vaihdettua tai sitten vaihtaa koko servon.
Moottori kesti suunnilleen saman aikaa kunnes laakerit meni, ei ollu iso eikä kallis homma vaihtaa.
Ensimmäisenä päivityksenä varmaan kannattaa hommata alumiiniset kupit jousien päihin, 3767X tai 3767A. Vakio muoviset eivät tahdo kestää kiinni kovassa menossa.
Sitten yks suositeltu päivitys on alumiininen laakeriholkki tuonne "vaihteistoon", 6893X, vakio-osa on muovia ja joidenkin mielestä kuumentuessaan menettää muotonsa ja sit hajoaa paikat.
Suomesta varmaan löytyy useampia myyjiä, eikun vaan etsimään ja kyselemään tarjouksia. Jos auto myydään RTR-nimikkeellä pitäisi paketissa olla vähintään NiMh-akku ja sille laturi. Ei tarvitse muuta kuin paristot vastaanottimeen.
Myöhemmin kun menohalut kasvaa niin akun voi vaihtaa LiPoon jolle tarvitset oman laturin. Auto kestää 2S ja 3S LiPot.
Varaosat olen itse ostanut mahdollisuuksien mukaan suomesta, saa nopeammin. Ulkomailta tilatessa kannattaa muistaa että ALVit tulee päälle jos EU:n ulkopuolelta tilaa.